Gradient REVOLUTION MKIV - Valnøtt finish for første gang

PM Audio - først ute med med Valnøtt finish på Gradient REVOLUTION!
Høyttalerne som aldri utgår!! Ingen avslutter et produkt som har vist seg å levere musikken så naturtro som Gradient REVOLUTION gjør!
REVOLUTION  Valnøtt finish.jpg

Med REVOLUTION MKIV er det nå et stort utvalg av finisher å velge mellom ( Custom finish ). Bjørk, Kirsebær, Valnøtt, Eik, Matt Sort, Høyglans sort, Matt Hvit, Høyglans Hvit.
Standard finish er Naturlig Ask, Sort lakkert Ask, Hvit lakkert Ask

Custom finish har et tillegg på kr 3190,-
Valnøtt finish er nå flyttet ned til Standard finish - til standard pris.

Det er i tillegg et utvalg farger på trekket::Aluminium, Anthracite, Beige, Cream, Bordeaux Red, Middle Gray, Gray, Dark Gray, Dark Blue, Mint Green, Pastel Green, Classic Green, Ochre, Orange, Carmine Red, Salmon, Pastel Yellow, Pale Brown, Sandstone

Standard finish på overtrekket er: Sort, Hvit eller lys Grå
Pristillegg for custom trekk finish: kr 3190,-
Revo_BNA2  1000.jpg

Finish på dette bildet er: Naturlig Ask

THE IDEAL LOUDSPEAKER

If we could have a magician conjure up the ideal loudspeaker from all the properties of current designs, the result could be as follows: A large dipole panel speaker which generates standing waves only in one direction. Because of the narrow dispersion it generates less unwanted room reflections. The resulting sound is clean, airy and non-boxy. Or a small two-way mini-monitor will give a very accurate soundstage and a wide listening area.

If we combine these good properties, and ignore the bad ones (narrow listening window of a panel speaker and the fact it cannot be positioned against the back wall, the weak bass response in mini-monitors, etc.) the result would be an ideal loudspeaker.

Mer om Gradient høyttalere på: PM Audio
 
Sist redigert:

Kommentarer

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Innlegg
613
Antall liker
253
Kanon høyttaler

Gradient er en kanon højttaler
Ja der kan jeg ikke si annet enn at jeg er totalt enig!!

Merk deg at vi har et fantastisk oppgraderingskit via PM ISOLATION! Forflytter Gradient REVOLUTION fra å være en fantastisk høyttaler til å strekke seg langt utover sin egen grense. Et formidabelt løft.

mvh
Paul Mortensen
 

gradient

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.07.2012
Innlegg
129
Antall liker
41
Sted
Århus
Det er jeg klar over ;-) er du kommet vider med ud prøvningen af komposit delen om der er hørebar forskel på tykkelsen 30mm 50mm eller de 80mm


god arbejdes lyst
 
Sist redigert:
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg synes virkelig høyttalerne har fått et fint løft utseendemessig. Flott jobba, Gradient!

Mine har stått siden januar '06 og skal ingen steder! OK, da. Det hender jeg har lyst på den aktive utgaven.... ;)
 

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Innlegg
981
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Jeg synes virkelig høyttalerne har fått et fint løft utseendemessig. Flott jobba, Gradient!

Mine har stått siden januar '06 og skal ingen steder! OK, da. Det hender jeg har lyst på den aktive utgaven.... ;)
Enig, ZW, vedr både det visuelle løft og drøm om aktiv :cool:
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Vet. Akkurat nå står det på penger, selv om det ikke er mye. Må jo ha to forsterkerkanaler til også... Et av livets mysterier, dette, at det er vanskelig å selge et par Gradient Revolution active....
 

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn