GRATIS ADGANG FOR ALLE NITO MEDLEMMER, Trykk på link for påmelding.

Musikk + Ingeniører + Teknologi = HiFi


HiFi Messen i Horten er Norges største i sitt slag, og fyller to hoteller i Horten med gromlyd. Det er gratis adgang for NITO-medlemmer, men du må melde deg på.
Les mer og meld deg på >>>


NITO.jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Hvorfor gjøre forskjell på folk? Hva er bakgrunnen for at NITO medlemmer skal ha gratis inngang?
Jeg er medlem av Norsk Sykeplerforbund, -er jeg mindre interessant som kunde av den grunn???

Jeg synes i grunnen at alle kunne hatt gratis adgang, men har ikke sagt noe før nå!
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Enig med bluesbreaker, alle ing/siv.ing er heller ikke organisert i NITO, selv er jeg i FLT, hva med dem som er i andre forbund...<br>Ganske teit forskjellsbehandling dette her. Alle som holder på med denne hobbyen har råd til de 200 kronasjene, spesiellt for å sørge for at messa består...ellers kan den være gratis for alle, og utstillerne står for kostnaden for å vise frem øøh.."utstyret" sitt
 

Terje Berg

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2008
Innlegg
1.328
Antall liker
1.082
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
5
Hvorfor gjøre forskjell på folk? Hva er bakgrunnen for at NITO medlemmer skal ha gratis inngang?
Jeg er medlem av Norsk Sykeplerforbund, -er jeg mindre interessant som kunde av den grunn???

Jeg synes i grunnen at alle kunne hatt gratis adgang, men har ikke sagt noe før nå!
Hysj...
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Nei.
Dette er ikke krangling.
Hvorfor skal man ukritisk la sånn passere?

Jeg kan godt betale mine inngangspenger, men det betyr vel forsåvidt at jeg sponser NITOs medlemmer også.
Det ser jeg ingen fornuftig grunn til at jeg skal gjøre.
 

Vinylsound

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2009
Innlegg
196
Antall liker
65
Torget vurderinger
2
Da har vel messa god økonomi og ønsker å gi litt til noen de mener fortjener det.
 

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Å hva er så prisen for og komme inn der da ?

MVH:Tønnes
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.598
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Kanskje det er så enkelt at arrangør , ved at Terje er ing, og ønsker å få litt blest inn i sitt eget forbund ? Er ikke det greit da ? Han har jo stått bak denne messa i flere år, jobbet som et pisket skinn. Så dette unner jeg han å kunne gjøre. At andre ser annerledes på det er smålig og på grensen til direkte bakstreversk!
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Det er ikke summen som har betydning.
250 kr.

At dette har noe som helst med å være bakstreversk å gjøre det må du forklare meg på søndag HC:rolleyes:
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.598
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Det er ikke summen som har betydning.
250 kr.

At dette har noe som helst med å være bakstreversk å gjøre det må du forklare meg på søndag HC:rolleyes:
Enkelt og greit fordi Terje har slitt for denne messa i dag flere år. Som vi har fått gleden av å besøke. Når han da ønsker å få flere på messe via sitt eget forbund så surmules det. Hva er vitsen med det? Bør en ikke unne Terje såpass? Istedet for å fronte uvilje til å se betale fordi en ikke er medlem i NITO?
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.100
Antall liker
4.944
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Det er mange slike eksempler:
NAF medlemmer får rabatt på Statoil.
Jeger og fiskerforbundet får rabatt på forsikring (husker ikke hvor).
Coop medlemmer får rabatt.
Osv................
Skulle ikke forundre meg mye om de som sutrer her har rabatt i andre sammenhenger.
Så er det slik at en får ikke rabatt eller noe gratis uten å ha betalt noe på forhånd.
Medlemsskap i NITO koster noe mer enn inngang på messa........pr måned.
 

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Innlegg
2.975
Antall liker
2.889
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
31
Jeg synes at alle med medlemsskap nedenfor burde få samme tilbud;

LO, Senterpartiet, NHO, HLF, Handikappforbundet, alle med gyldig NSB månedskort, IF, Elbil eiernes forbud, NAF, COOP, Hustler, Mjøndalen IdrettsForening, og selvsagt EBLE. Pensjonistene bør selvsagt få moderasjon, så husk legitimasjon.

Bare vi slipper SVtilhengere, Kirkeledere og Magnhild Meltveit Kleppa.
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg:)
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
Bluesbreaker du sponser ingen. NITO betaler billettene.
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg:)
Det burde NSF selvsagt gjøre!:)

Det var en veldig grei forklaring. Takk for den.
Jeg spurte hvorfor NITO medlemmer fikk gratis inngang. Det fikk jeg klart svar på.
Jeg håper mange NITOmedlemmer benytter seg av det gode tilbudet.

For ordens skyld, dette var ikke surmuling fra min side.
Jeg hilser Hortenmessa velkommen hvert år og kommer til å betale mine inngangspenger i år også.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.100
Antall liker
4.944
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg:)
Det burde NSF selvsagt gjøre!:)

Det var en veldig grei forklaring. Takk for den.
Jeg spurte hvorfor NITO medlemmer fikk gratis inngang. Det fikk jeg klart svar på.
Jeg håper mange NITOmedlemmer benytter seg av det gode tilbudet.

For ordens skyld, dette var ikke surmuling fra min side.
Jeg hilser Hortenmessa velkommen hvert år og kommer til å betale mine inngangspenger i år også.
"Liker" til deg også:)
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg:)
Det burde NSF selvsagt gjøre!:)

Det var en veldig grei forklaring. Takk for den.
Jeg spurte hvorfor NITO medlemmer fikk gratis inngang. Det fikk jeg klart svar på.
Jeg håper mange NITOmedlemmer benytter seg av det gode tilbudet.

For ordens skyld, dette var ikke surmuling fra min side.
Jeg hilser Hortenmessa velkommen hvert år og kommer til å betale mine inngangspenger i år også.
Hehe. Så klart NSF burde betale billetten! Noe annet skulle bare ta seg ut ;). Jeg for min del er medlem av Handel og Kontor, og jeg innser vel at muligheten for at de skal dekke billetten min synes noe fjern. :D
 

tomkver

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
200
Antall liker
244
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
2
Hvorfor gjøre forskjell på folk? Hva er bakgrunnen for at NITO medlemmer skal ha gratis inngang?
Jeg er medlem av Norsk Sykeplerforbund, -er jeg mindre interessant som kunde av den grunn???

Jeg synes i grunnen at alle kunne hatt gratis adgang, men har ikke sagt noe før nå!
Hei

jeg er også medlem av sykepleierforbundet. Kanskje vi kommer inn under familierabatt 😀😀

mvh

Tom
 

Arcturus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2006
Innlegg
150
Antall liker
28
Sted
Vestfold
NITO ønsker å gi medlemmene merverdi på sitt medlemsskap.
Det er NITOs avdeling i Vestfold som står for tilbudet.
Tilbudet inkluderer også medlemmer fra andre avdelinger.

NITO er en organisasjon for ingeniører og teknologer, og Hi Fi Messen er en teknologimesse i Horten.
NITO Vestfold synes det er svært bra at vi har en slik messe i vårt fylke, og ser det som naturlig å kunne tilby våre medlemmer gratis adgang.
Vi håper på den måten å skape økt interesse for messen blant våre medlemmer og at de opplever noe spennende og interessant i vårt nærområde.
NITO Vestfold tilbyr også medlemmene en gratis tur til Teknisk Museum i Oslo en gang i året, et tilbud som også er spennende for teknologisk interesserte medlemmer.
 

Elo

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.04.2010
Innlegg
842
Antall liker
224
Sted
Buskerud
Torget vurderinger
2
Gjelder dette også studentmedlemmer (NITO)?
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.598
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Stort liker til blues. Og til de som støtter opp. Hobbyen hadde vært fattigere om messa ikke hadde vært. For i Norge er dette messa med stor M. Og så har vi et par mindre. Fint å ha alternativ og. Blir bra med messe :)
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.468
Antall liker
31.819
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Til info det er NITO som betaler billetten, Dersom Norsk Sykeplerforbund ønsker å gjøre det samme er det ok for meg:)
Der kom jo den opplagte forklaringen;)
Ingen "sponsing" grunnet et medlemskap "gis bort", det er alltid noen som betaler kalaset:)

gismo
 

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn