|
[glb]Jeg får gratulere meg selv med at jeg fant ut av dette med vandrende og glødende tekst jeg da..![]()
![]()
[/glb]
Datte? Hvor mange watt er den?Da får jeg gratulere min datte med ettårsdagen da ;D
Tror jeg tar meg en øl jeg. Rett fra flaska.
SånnNå skal det bli fart på innleggene, bokstavelig talt!
Men det spørs om ikke det med vandrende tekst blir en flopp. Dessverre. Veldig morsomt å lage, naturligvis. Lett var det også. Selv for en gamling som meg.
Men ærlig talt: Var det virkelig nødvendig å introdusere dette? Muligheten for misbruk er jo helt åpenbar. Tenk på hvor vanskelig det skal bli for alle som sliter litt med å lese: Ord som er vanskelige nok å få med seg når de står stille, begynner plutselig å røre på seg også.
Så jeg har et spørsmål, sånn på tampen: Hvordan stopper man en tekst som vandrer? Jeg har lært meg hvordan man stopper bevegelige avatarer, men det knepet virket ikke på vandrende tekst.
På den annnen side: hva med å legge inn mulighet for å rulle teksten også. Gjerne samtidig med vandringen, slik at det kunne bli skikkelig kaos.
Så dette bør nok ikke ta overhånd.
Nå har jeg fått taket på det!! ;D ;DSånn
;D
Vel han skrev ikke akkurat dét, da, men jeg fikk da parkert ham, bokstavelig talt. ;D ;DJeg får gratulere meg selv med 100 meldinger her på forumet ;D
Æda bæda!!!;D ;D ;DNå har jeg fått taket på det!! ;D ;D
Prøvde meg på trådstarters innlegg, og ikke bare stoppet bevegelsen, men jammen greide jeg ikke å ribbe innlegget for farger og alt annet også:
Vel han skrev ikke akkurat dét, da, men jeg fikk da parkert ham, bokstavelig talt. ;D ;D
Hvis du vil ha teksten til å stoppe opp skal du bare rope:;D ;D
Ingen tekst er så stor eller så gjenstridig at ikke "delete"-knappen ordner biffen.
Kom gjerne med flere nyttige triks, for når det gjelder data er jeg helt
grønn
Heisann, hva skjedde nå?
;D ;D
Joda, det funket som bare det! ;D ;DHvis du vil ha teksten til å stoppe opp skal du bare rope:
[glb]FREEZE!! [/glb]
så høyt du kan.
Men, roper du ikke høyt nok funker det ikke... ;D
Joda, det funket som bare det! ;D ;D
Bare ta en kikk i boksen.
Lettlært, men ikke lettlurt, det er meg, det. ;D ;D
Bare se nedenfor:. [glb] Eh..ja. Der ropte du så høyt at det stoppet opp hos meg og...det var litt i overkant [/glb]
Lett match! ;D ;D. [glb] Eh..ja. Der ropte du så høyt at det stoppet opp hos meg og...det var litt i overkant [/glb]
[glb]Bra du er i stand til å rydde opp når du klurer det til gamlegutt.. ;DBeklager, det var ikke meningen å ødelegge hos deg. Men bare et lite øyeblikk. Sånn, et lite trykk på "reset"-knappen ordner alt!
Bare se nedenfor:
Lett match! ;D ;D
Klart at jeg må rydde opp. Jeg har da fått en slags oppdragelse.[glb]Bra du er i stand til å rydde opp når du klurer det til gamlegutt.. ;D
[/glb]
Edit 1: Måtte stoppe bildet for å se hva det var. Så først bare ørene på denne Pikkatsjuu-saken. Mystisk. Det samme gjelder de andre løpende villsvinene.
Den der minte meg på en gammel reklame for ferie på Bahamas: