C
CAP
Gjest
Tirsdag lå den siste Elkjøp blekka i posten, som vanlig blar jeg igjennom for og se etter intresante objekter, for tiden er det tv som gjeld og skulle du ha sett gitt..... Pioneer 506 XDE til 39995.-, den kosta jo som billigst 44 k hos Hifi center kjeden. Vel er det noe og lure på..... så eg dro nedover til Elkjøp på Lørenskog, ein Pioneer 506 XDE takk.......... ikkje på lager seier du nei, hmmm når får dere den at da ? kanskje i slutten av Juni, jamen er det noen andre Elkjøp som har den da ?..... ikkje det nei, ja, ja jeg får vente da......... må eg bestille den OG betale den nå sier du.......... aha så dere tar den ikke inn uten og ha den på bestilling. Så lurte jeg selvfølgelig på hvorfor Elkjøp averterer med en tv til uslåelig pris hvis de ikke har den inne og det heller ikke er mulig og få kjøpt den på minst 3-4 uker ........ ja se det kunne eg ikkje få noe svar på.
For moro skyld spurte jeg ekspeditøren om prisen ville bli den samme når den endelig kom til Norge i Juni-Juli, ja se det ville ikke ekspeditøren love eller skrive under noe papir på, selvom jeg sa jeg ville ha 1 stk av den averterte tv'en, men nei da, prisen kunne ikkje garanterast .
Men nå ser det ut til at Hificenterkjeden har skrudd ned prisen så i morgo tidleg dreg me avsted til dem, så får vi se om de har avertert vare eller ikkje.
Må si at Elkjøp ikkje akurat har stigi i kurs hos meg etter dette, men det jan jo være at det berre er eg som har vori uheldig ? andre som har opplevd liknande ting ?
For moro skyld spurte jeg ekspeditøren om prisen ville bli den samme når den endelig kom til Norge i Juni-Juli, ja se det ville ikke ekspeditøren love eller skrive under noe papir på, selvom jeg sa jeg ville ha 1 stk av den averterte tv'en, men nei da, prisen kunne ikkje garanterast .
Men nå ser det ut til at Hificenterkjeden har skrudd ned prisen så i morgo tidleg dreg me avsted til dem, så får vi se om de har avertert vare eller ikkje.
Må si at Elkjøp ikkje akurat har stigi i kurs hos meg etter dette, men det jan jo være at det berre er eg som har vori uheldig ? andre som har opplevd liknande ting ?