Jo enig med deg der, vi skylder de som stod på en STOR takk.
Men de har dessverre ikke klart å følge helt med i utviklingen siden 70-tallet. Mange av kvinnesakskvinnene fremstår som mannehatende, humørløse og som nevnt navlebeskuende og som vi alle vel er enige om overser de nå hovedproblemet. Men det blir kanskje en forbedring på det til neste år?
Ellers ser det jo ut som wurst har et sitat fra Siv, som viser at hun faktisk ser litt av dagens problemer tross alt.
Jeg omgåes nesten bare menn til daglig, og jeg må si at jeg så og si aldri har opplevd at norske menn ser ned på damer på noe vis. De prøver selvsagt å provosere til tider, men i bunn og grunn er de aller fleste kjekke og snille karer som ser ut til å akseptere damer på linje med seg selv. Jeg trives faktisk kanskje bedre sammen med menn, de er tross alt enklere å forholde seg til, de blir ikke fornærmet, i alle fall ikke så lenge, de er morsomme å diskutere med, og har ofte mer interessante debatter ( når de ikke diskuterer sport, bil, fly og sånne ting). Med damer må man liksom være litt mer forsiktig med hva man sier i alle fall hvis man ikke kjenner personen godt, ellers har man plutselig en uvenn for livet.
Jeg føler meg stort sett likestilt, men selvsagt er det viktig at det som gjenstår blir gjort noe med. Men i bunn og grunn er det i hodet det sitter, når alle tenker på kvinner og menn som likeverdige er vi kanskje i mål..?