Gratulerer med dagen Grumpy

Jon

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2014
Innlegg
1.522
Antall liker
6.640
Sted
Kolbotn
Torget vurderinger
2
Gratulerer Grumpy

C8307CE0-06B9-4FEC-89C5-46E2B39A8DC4.jpg


Klubbkomiteen i OVK har fått et strålende forslag om å gi formannen en gave til jul for strålende innsats i 2019. Komiteen sluttet seg til vurderingen av innsatsen, men kom frem til at det kan være uheldig å innføre en tradisjon der storartet innsats skal belønnes. Det er jo tross alt det formannen er valg for.
Derimot har komiteen enstemmig kommet til at runde bursdager trumfer dette glatt. Så når den Grumpy formannen i tillegg fyller 60 har komiteen kommet til at vi bør kunne gjøre et unntak. Flasken med platerens er selvfølgelig valgt helt tilfeldig og har ikke noe som helst med et viktig nedslagsfelt i klubben.
Gratulerer så mye med dagen fra alle i OVK
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Tusen, tusen takk alle sammen - nå ble jeg helt satt ut av all sjenerøsitet og verbal mildhet - både her og på e-post.


Jeg hadde igrunn planlagt et ønske om å la dagen forbigå i anonym stillhet, men NÅ (sånn i samtid) kan jeg ikke legge skjul på at dette julevarmer et gammelt hjerte. Takk skal dere alle ha og ha en riktig fin dag og god jul dere også.


PS!
SvenskeCash var også innom på morgenkvisten i sin lyseblåe boblejakke, med en hes røst som knakk fullstendig i et febrilt forsøk på å synge noen utenlandske strofer som jeg ikke skjønte et kvekk av. Derimot blomster, hjemmelaget kort og Supernatural var mer enn jeg kunne ha drømt om før klokka var slagen ti. Takk!

60-aarsgave fra Roger_Cash20191223.jpg
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.407
Antall liker
12.891
Aha....så det er derfor jeg ikke hører noe :rolleyes:
Gratulerer med dagen til den gode snille vinylpusheren ved Alunsjøen.
Det er få som er så imøtekommende, snill, humoristisk og rundhåndet som deg Grumpy.
Ha en fabelaktig fin og avbalansert jul med tid til fusel, vinyl og familien.

Bamseklem fra Powerpoint
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.667
Torget vurderinger
23
En hyllest til verdens snilleste mann!

Det er to karer som har bursdag "omtrent på denne tida".... - og det er Jesus & Johnsen :D:D:D
Begge bautaer innen sine respektive områder, sistnevnte noe mer håndfast og anvendelig dog!
Med ti år i vinylens tjeneste i form av OVK's primus motor i det meste. Og med en utrettelig evne til å finne
nye og interessante artister, musikk og ikke minst produksjonsrelaterte emner innen vinylens vidunderlige verden (VVV)
Ti år har vi kjent hverandre - i ti år har jeg (og MANGE andre selvsagt også) hatt glede av din oppriktige raushet og
ekte entusiasme for både hobbyen og oss mennesker som driver med dette - du er enestående som inspirator og
bidragsyter på alle plan! Nå også endelig som voksen!:cool::cool: Det er ved 60 års alder moroa begyner serru..

For å illustrere mannens uselviskhet - han tok seg tid til å stikke innom for en kopp pulverkaffe og tørre smultringer her
på selveste dagen, mellom besøk på Slottet og hos Statsministeren...
Det eneste du ikke er særlig god på er å rakke ned på andre - så den jobben tar jeg;)

Setter umåtelig stor pris på deg og vårt vennskap - ser frem til de neste ti år med glede! Nyt høytiden sammen med dine nærmeste!





donald bursdagskake.jpg




 
Sist redigert:
Topp Bunn