Gratulerer med dagen

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Antall liker
4
Gratulerer med dagen, folkens! Det er vel ikke for svulstig å si at vi har mye å være glad for her i landet vårt og god grunn til å feire.
I Larvik er ikke akkurat 17. mai-været stort å juble for, men jeg skal kose meg likevel.

mvh

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Flott dag med masse Hi-End lyd i gatene!!!!! Gratulerer alle sammen!! Vi fikk 17 Mai vær her i Trondheim i alle fall. Ikke varmt, men sol og skyfri himmel!!!

B

BjarteM

Gjest
På Lillehammer pøser det ned. Siden jeg har tatt bryet med å kle på meg bunaden, hadde det vært fint om det ble opphold i et par-tre timer fremover.

T

theStig

Gjest
Det pøser vel ned overalt i dag. +7 C utafor ruta. Har fyrt opp i ovnen. Da er det egentlig greit å måtte sitte helt rolig pga. ribbeinsbrudd og spille musikk....

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Jeg må innrømme at i voksen alder har jeg et noget anstrengt forhold til nasjonalisme og feiringer av typen parade...men det er en fin dag for en golfrunde og musikk. Og korpsmusikk holder jeg meg LANGT unna(har spilt trompet i hele oppveksten, bl. a i en haug med korps. Grøss!)

Men gratulerer til dere andre ;)

O.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Gratulerer med dagen !

På Romedal er det nå +5,9 C og regn, dette er ypperlig forhold for å legge en cd i spillern og slappe av med litt lesing på hfs.

T

theStig

Gjest
Da er det varmere i Løten.... varmt og varm fru Blom... det SNØR da ikke i det minste! Men uansett, fint hifi-vær.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Gratulerer med dagen alle sammen. Her i romsdalen er det fint vær akkurat nå i allefall.

Teoball80

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2005
Antall liker
1
Gratulerer med dagen allesammen! Litt småsurt her i Oslo. Men den nye signalkabelen jeg fikk i går varmer :) ;D

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Hei!

Gratulerer med dagen! :) Forundrer meg ikke om Trondheim har finest 17.mai vær i dag... Knall-sol fra skyfri himmel. Varmt og deilig!

Ha en fin dag!

MVH Jarle :)

L

Ludo

Gjest
Gratulerer med dagen alle sammen ! Her i Tønsberg glimrer solen med sitt fravær,
istedet regner det lett og temperaturen ligger på ca 9 grader. Håper dere får en
flott feiering ! :)

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Antall liker
3
Gratulerer med dagen! Her i Tønsberg er det overskyet og ca. 10 grader.

Dagen skal tilbringes i studio med surroundmixing, ambiens og foleyeffekter. Jeg klager ikke!

Også vil jeg gjerne slå et slag for noe som angivelig er en Mossetradisjon, som jeg ikke var klar over før i går: spis pølse i vaffel!

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Gratulerer med dagen!
Her i Egersund er det overskyet, og et par drypp med vann. Ikke akkurat ideellt vær, men etter hva jeg har sett fra andre steder i Norge i dag har vi ingen ting å klage over ;D

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Det drypper mer i Stavanger og jeg klager! ;D
(på den annen side får jeg tid til å sammenligne to pick-uper, mens jeg venter på golf-vær.)

O.

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Slutt å klag folkens !!!! I Tromsø ser det så her ut i skrivende stund ! :p

T

timc

Gjest
Gratulerer fra meg også! Trondheim har strålende vær. Sitter inne og prøver å lese til eksamen :p

Mvh

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Flott dag med masse Hi-End lyd i gatene!!!!! Gratulerer alle sammen!! Vi fikk 17 Mai vær her i Trondheim i alle fall. Ikke varmt, men sol og skyfri himmel!!!
Perfekt bunadsvær for oss mannfolk som bruker det. :)
(sol og ikke for varmt)

Og ja takk for det Odder!
Jeg har da bidratt med min del, når det gjelder å spre musikk i gatene i dag  ;)

Og JA!
Hi-end lyd. Definitivt!

Men NEI!
Ikke alltid fremførelsen står i stil.
Men hvem i heiteste bryr seg på en slik nydelig dag?

Jeg er gal nok til å bruke ett par timer mens huset et tomt for andre enn meg-
(jeg "måtte" hjem og sette på steika ;) ::))
-til å kose meg med litt annen musikk og fremførelse  ;D

Dog:
Synd at du "fikk trompeten i vrangstrupen"...
Vel og bra at du er nøye med å puste godt inn. Vi trompetister trenger jo mye luft.
Men det får da være måte på ::) ;)
Du får hoste den opp igjen med tid og stunder.
Vi i korpsnorge trenger slike som forstår seg på kvalitetslyd og fremførelse.

Ha en fin dag videre folkens.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Trompeten(forøvrig en Bach Stradivarious ;D) fikk jeg egentlig ikke i vrangstrupen, hospiterte tilogmed på konservatoriet i Stavanger noen år! Men det ble for mye janitsjar og harry arrangmenter av svisker for en ung mann...(husker jeg hadde solo på Roger Whitakers "Last Farewell" som 12-åring ;D). Arve Henriksen har gitt meg ny tro på instrumentet, så hvem vet johna....;)

O.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Pjuh...
For et styr. To barn i barnetoget, en haug med folk med på jobben for å spise pølser og kaker og kaffe, og full fart til motsatt side av byen med barna igjen for å gå i hver sin del av borgertoget, så full fart hjem for å ta seg av syk kone, og barn nr. 3, som må skiftes på og som fyller opp den nye bleien straks den er på. Skulle lage ostesouffle til den syke, men så var det tomt for mel. Nå er jeg spent på hvordan det blir med sammalt mel i i stedet. Sunnere i det minste. Tror jeg fortjener en pils på terassen i kveld. Heldigvis skyfri himmel i Trondheim.

Gratulerer med 192 år gammel grunnlov!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Glad jeg ikke er i Tromsø i dag da. Men det er jo fint å sitte inne å kose seg med anlegget også da..
Gratulerer med dagen folkens!

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Pjuh...
For et styr. To barn i barnetoget, en haug med folk med på jobben for å spise pølser og kaker og kaffe, og full fart til motsatt side av byen med barna igjen for å gå i hver sin del av borgertoget, så full fart hjem for å ta seg av syk kone, og barn nr. 3, som må skiftes på og som fyller opp den nye bleien straks den er på. Skulle lage ostesouffle til den syke, men så var det tomt for mel. Nå er jeg spent på hvordan det blir med sammalt mel i i stedet. Sunnere i det minste. Tror jeg fortjener en pils på terassen i kveld. Heldigvis skyfri himmel i Trondheim.

Gratulerer med 192 år gammel grunnlov!

Medalje burde vært delt ut til dere som orker alt dette.

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
Moderator
Ble medlem
08.03.2005
Antall liker
3.596
Torget vurderinger
0
Heia Norge!
Instämmer!
Gratulerer med dagen!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Medalje burde vært delt ut til dere som orker alt dette.
Heller en duggfrisk pils enn en medalje! ;D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Heller en duggfrisk pils enn en medalje!  ;D
Nå ble jeg inspirert!
Vet det står en godt lagret whiskey i skapet.....

Dog:
Straden er jo den eneste som duger på lang sikt.
Har prøvd mye rart opp gjennom åra...men ender ALLTID opp med Straden  ;D
Den vibrerer liksom mellom hendene.

Den jeg har nå er forøvrig moden for utskifting...utslitt stakkar. Noen timer daglig gjennom noen år nå, har tæret på stakkaren....men hva gjorde jeg istedet for å kjøpe meg nytt arbeidsredskap?
Ny pre og platespiller  ::)
GALSKAP!!!  ;)

BTW
Arve H er en fantastisk musiker og ikke minst person som er veldig lett å bli glad i.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gratulerer med snart overstått får vel jeg si. 17.mai var kjekt før, men nå er det mest stress... Dessuten har det regnet uten oppbrudd i hele dag...
Det var deilig å komme hjem og få av seg bunaden... :)

Vel, er jo litt kjekt og da... ;)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.352
Torget vurderinger
1
Litt på etterskudd: Gratulerer.

Vi har det i grunnen godt i dette landet. Jessufader det var godt å få av seg stasen...puh.

Mvh. Bjørn

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jau, etterskudd og skudd for baugen.
Kom nettopp hjem fra jobb. Langdag? YES :)

Topp Bunn