GRATULERER!!!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.997
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg vil gratulere BT her på hfs med en sønn i dag!! ;D :) :) :) :) :) :) :)

Nå må du spille mange fine låter på anlegget fremover. :)

Kommentar fra den nybakte? :)

(alle skjønner om han ikke "orker" inn her i dag, men koselig hadde det vært)

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Henger meg på Gratulasjonen!! Det er alltid en stor opplevelse!! Fikk selv nummer 3 i Aug. 2005!!

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Oi. Gratulerer så mye BT. Beste ønsker til dere alle. :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gratulerer BT!! :)
Det var kjekt, og lykke til med gutten!
Har bare jenter jeg, men det er bra at noen tar litt ansvar og får litt gutter og... ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.110
Torget vurderinger
0
Gratulerer BT!!    :)
Det var kjekt, og lykke til med gutten!
Har bare jenter jeg, men det er bra at noen tar litt ansvar og får litt gutter og...   ;)
Grattis BT ! ;D ;D ;D

Komponenten, du har min medfølelse. ;) Har en av hver sort selv, og erfaringen så langt tilsier at ei jente medfører arbeid tilsvarende 3 gutter, og bekymringer tilsvarende minst 5 gutter ! :D

Frøkna har i tillegg en medfødt evne til snurre pappa rundt lillefingeren. :-* ::) Jeg trodde lenge den manipulerende siden hos kvinner var tilllært, nå vet jeg at det er medfødt ! ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Grattis BT !  ;D ;D ;D

Komponenten, du har min medfølelse.  ;) Har en av hver sort selv, og erfaringen så langt tilsier at ei jente medfører arbeid tilsvarende 3 gutter, og bekymringer tilsvarende minst 5 gutter ! :D

Frøkna har i tillegg en medfødt evne til snurre pappa rundt lillefingeren.  :-* ::) Jeg trodde lenge den manipulerende siden hos kvinner var tilllært, nå vet jeg at det er medfødt !  ;D ;D ;D

Føler på ingen måte jeg trenger medfølelse.. jeg tenkte mer på balansen jeg... ;)

På den annen side begynner jeg jo å få en viss forståelse for dette med arrangerte ekteskap... Kunne tenkt meg å ha et par ord med i laget der når det begynner å bli aktuelt...
Medfødt...uten tvil! ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Takk, alle sammen. Dette er moro, og han er så snill og fin. Og så er han så glad i pappan sin. Og enda gladere i mamman, tror jeg. For hun har noen deilige greier som det kommer mat utav. ;)

Topp Bunn