Hun får med seg det meste TOM SLOBHun pleier å lire utav seg "Ka seie de på den der hifihøyttalersentralen nå då, Terje" fra den andre enden av sofaen.
Så dette bør hun f*** meg tåle
Har du prøvd å fortelle henne hva du selv har skrivd her da?
Ståa er at spedisjonsfirma momser varene på mandag og sender meg en regning på dette. Så antar jeg de ikke foretar seg annet da en ompakking og videresending til Stavanger den dagen. Øvrige vil nok ikke utleveres før pengene er på konto - dagen etter. Hvis det da ikke skulle passe for noen å hente hos speditør når varene er klar for utlevering, så vil jeg høre med spedisjonsfirma om de kan svinte varene bort til deg. Ringer deg seff. på mandag.
Hva er ståa Tytte? Er de på lager i Oslo? Trenger de mellomlanding til uka?
Håper de er skikkelig emballert så ikke klåfingrene blir for fristet...
Ingen fare! Hva i all verden skal jeg med AE... Har ikke båt heller så moring trenger jeg ikke.Ståa er at spedisjonsfirma momser varene på mandag og sender meg en regning på dette. Så antar jeg de ikke foretar seg annet da en ompakking og videresending til Stavanger den dagen. Øvrige vil nok ikke utleveres før pengene er på konto - dagen etter. Hvis det da ikke skulle passe for noen å hente hos speditør når varene er klar for utlevering, så vil jeg høre med spedisjonsfirma om de kan svinte varene bort til deg. Ringer deg seff. på mandag.
Hva er ståa Tytte? Er de på lager i Oslo? Trenger de mellomlanding til uka?
Håper de er skikkelig emballert så ikke klåfingrene blir for fristet...
Til dere andre; i et lite tildekket hulrom nede ved høyre hjørne sett fra døren til den pansrede containeren ligger en gunner lik den på bildet under. Det er kun denne som kan åpne låsen på døra. Hold det for dere selv . Best å trå varsomt så Sluket ikke får sjanse til å legge de klamme vafflene sine over varene og tilgrise de med amorøs suggling.
Vis vedlegget 349779
Utålmodig?Hva skjer?
Nå, når vi vet at elementene ligger i Oslo havn et sted er det obligatorisk meg daglig mas.Utålmodig?Hva skjer?
Da er det vel bare å kreve inn rundt om.Fikk betalt moms og spedisjonsavgift i dag. Blir ikkje omlessing før i morgen sa hun i andre enden. Jeg ringer igjen i morgen tidlig
http://http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vaer-og-uvaer/speilblanke-veier-paa-oestlandet-ta-toget-til-jobb/a/23566767/
Trailer veltet på E18.... ryktene sier det ligger høyttaler elementer over et stort område...
I en kirke nær deg ? 8)
Forstår godt at dere venter dere ihjæl nå... 8x har jo vært uten tålig bra lyd lenge nå...
Men han koser seg nok med litt småhønn... hehe...
Terje.. har du treverket klart til det som skal holde elementene på plass?
En mockup kan lages av 4x15". Dette er for å finne rett kompresjon ect..Blir det ikke fryktelig mye arbeid for en mockup ? Hvorfor ikke gå all inn med engang.. ihvertfall på endel av bitene... ?
Hvordan tenker du ?
Ellers så liker jeg holdningen
Det blir spennendes å se, men tvilerDe dvaske smultringene der kan du kjøre med 1:1 på.
Alle ting som har en historie, får alltid en høyere pris på bruktmarkede..
Og disse elementene er jo smått legendariske FØR dem er tatt i bruk for første gang....
Takk Dobbel... nå strever vi for at de ikke skal ha antikvarisk verdi før de blir tatt i bruk ;D
Tenker nærmere 8:1 skulle passe de dvaskisene greit.OK - 2:1 da
Heter ikke 8x Spoon heim til etternavnSkal du være med og dele sovepose?
Rimelig frakt, ja... men transitkostnadene er slemmere Det vanlige er 80,- / kolli pr. liggedøgn! Skal vi se... 40 elementer k 80,- x snitt tre døgn.. 9.600,- der ser man - det lønner seg å være snill! Og det kan fort bli enda mer, min erfaring med gruppekjøp er at sløfokkene er sanseløst trege med henting. Beviset er et parti innercoveresom ikke er hentet enda, over et år senere! Han blir nok svett når regninga for lagerleie presenteres....Jeg er for å sende alle 40 opp til slukets lokaler for felles hentested. Blir ikke mye frakt pr. element det. Blir lettere for tytte å fordele frakten også