Guden Ayrton Senna!

O

OivindJ

Gjest
Den beste noensinne.

Mitt største idol noensinne.

Hero:

Vakkert:

Senna Vs Prost (svært aggressiv kjøring :) ) :

De siste minuttene:

Om noen på død og liv må nevne den tyske roboten som nå har lagt opp, så kan dere sikkert gjøre det i en annen tråd.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.189
Antall liker
9.515
Den tyske roboten glemmer vi. Han rekker ikke Senna til lilltåen engang. Ett av mine værste TV-minner er den forferdelige ulykken.
 
O

OivindJ

Gjest
Pink_Panther skrev:
Den tyske roboten glemmer vi. Han rekker ikke Senna til lilltåen engang. Ett av mine værste TV-minner er den forferdelige ulykken.
Ja, for et sjokk.

Men dette var en reflekter mann som forsto risikoene og som kanskje godtok litt mere risiko enn de andre også.

Senna kjørte for å vinne.

Senna kjørte for å oppnå perfeksjon.

Senna kjørte for å oppleve det perfekte øyeblikket, da han følte at han var en med sin skaper.




De få gangene Senna snakket om penger gjalt det gjerne de fattigste i hans hjemland.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.189
Antall liker
9.515
Hvis man kan si at motorsporten har hatt kunstnere så var Senna en av dem, kanskje den eneste.
I forkant av det fatale løpet gikk det et portrettprogram om ham og der kom man litt under huden på ham. En meget reflektert mann som elsket det han drev med.
 
O

OivindJ

Gjest
Om jeg husker rett, ville ikke Senna kjøre på Imola.

Sikkerheten var dårlig og han var redd. Mener å ha lest at han gråt foran sin kone kvelden før.

Grusomt å se det bekymrede blikket hans i bilen (minutter før ulykken) i den siste videoen.
 
O

OivindJ

Gjest
A Star Named Ayrton Senna: PT.1

A Star Named Ayrton Senna: PT.2

A Star Named Ayrton Senna: PT.3

A Star Named Ayrton Senna: PT.4

A Star Named Ayrton Senna: PT.5

A Star Named Ayrton Senna: PT.6

A Star Named Ayrton Senna: PT.7

A Star Named Ayrton Senna: PT.8

A Star Named Ayrton Senna: PT.9

A Star Named Ayrton Senna: PT.10

A Star Named Ayrton Senna: PT.11

A Star Named Ayrton Senna: PT.12
 
Topp Bunn