Gylne tider

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
I neste episode av gylne tider kommer to av 80-tallets virkelig store ikoner, nemlig Samantha Fox sine. Problemet var visstnok å få til klippingen av intervjuet, eieren var så beruset at det var vanskelig å få til et tilstrekkelig edruelig innslag, skal vi tro VG-nett.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137907

Etter lang tids leting fant jeg også et bilde som er påkledt nok til at det kan benyttes her uten at jeg blir ekskludert fra forumet.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Dette programmet må jeg vel høre på......æhhh se på mener jeg ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Men hun var lekker da, og jeg husker jeg så henne i Top 20 på Sky Channel da hun "mimet" til kjempehiten sin. Hun så unektelig bra ut i 1985-86 i tettsittende lys dongeribukse og jakke, støvletter og svart skjorte (hehe)...

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
507
Den underligste plata jeg har i samlingen min er en picturedisc(vinyl m/påtrykket bilde) med Samantha Fox avbildet toppløs. Det er ikke engang musikk på plata, men derimot et intervju med skjønnheten..

Fikk plata av en kammerat av meg som skulle gjøre meg ukomfortabel i familieselskap på juleaften.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Hva sa hun under intervjuet da?

O

OivindJ

Gjest
Husker ennå hvor spennende det var med nye bilder av Sam Fox i Topp. ;D

K

kiwi

Gjest
Var faktisk på konsert med henne for bare noen få måneder siden i forbindelse med jobben, hun hadde 1 times konsert på firmafesten. Og hun ser faktisk bra ut enda tross alderen ;D ;D

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Mange av de som vokste opp med henne på 80-tallet har jo etterhvert havnet i formafestkomiteer, så det kan nok bli mange slike spillejobber for henne fremover.

Men som de sa på Top Gear da de testet Lamborghini Countach: Du må aldri treffe din barndoms ikoner. Du kan risikere å miste en illusjon eller to. Countachen viste seg å være en forferdelig bil forresten.

O

OivindJ

Gjest
Mange av de som vokste opp med henne på 80-tallet har jo etterhvert havnet i formafestkomiteer, så det kan nok bli mange slike spillejobber for henne fremover.
Gleder meg til å fortelle henne at bildene hennes lærte meg mye om min egen kropp ;D .

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Samantha Fox. Touch me. I wanna feel your body. Your heartbeat next to mine. Wow, husker det som om det var i går.

O

OivindJ

Gjest
Samantha Fox. Touch me. I wanna feel your body. Your heartbeat next to mine. Wow, husker det som om det var i går.

Blir opphissa av den ennå.. ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Gleder meg til å fortelle henne at bildene hennes lærte meg mye om min egen kropp  ;D .
Oi, ja det hadde vel vært kveldens...regner jeg med. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Burde ikke denne tråden vært plassert under musikk?
Veldig dumt når folk ikke kan holde orden på dette.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Burde ikke denne tråden vært plassert under musikk?
Veldig dumt når folk ikke kan holde orden på dette.
For meg ser det ut somm denne tråden burde vært i en kategori som ennå ikke eksisterer her.

Topp Bunn