Håper alt er i orden nå...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Ganske interessant å høre intervju med østerriske OL-utøvere som uttaler seg etter razziaen.

F.eks. denne kommentaren:
- De lette etter sprøyter og slikt. Selvfølgelig fant de det, men jeg håper at alt er i orden nå.

:-/ :-/ :-/

Audio Art

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Antall liker
190
Torget vurderinger
2
Kjempe rusa mensker snakker slik..... ;D

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.372
Så ett intervju på TV'en i går me disse østeriske dopingfolka. De kritiserte politiet for å ha opptrådt skittent...

Toppidretten er definitivt i forfall.
Ingen er i tvil om at gen-doping er det neste store, i følge forskerne. Og alle forskere er enig i at denne formen for doping tilnærmet er umulig å oppdage. Og de som er gendopa vil ha et stort fysiologisk forsprang på konkurrentene, bl.a. når det gjelder oksygenopptak.
Det vil med andre ord si at her er du med, eller så er du ikke med. Og alle de som er med, er følgelig dopa. Fy faen for et skittent opplegg det kommer til å bli...
Redd ungene fra toppidretten.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
- De lette etter sprøyter og slikt. Selvfølgelig fant de det, men jeg håper at alt er i orden nå.
Akkurat denne uttalelsen velger jeg å sette på kontoen for språkproblemer. Hvis det var fra det innslaget jeg tror det kommer fra, så ble intervjuet gjort på engelsk. Jeg har lagt merke til at tyskspråklige folk har en tendens til å overdrive bruken av "off course" når de snakker engelsk. Tror ikke han mente at det var en selvfølge at de kom til å finne noe. Tror ihvertfall ikke det var det han mente å si ;).

O

OldBoy

Gjest
F.eks. denne kommentaren:

:-/ :-/ :-/
Selvfølgelig fant de sprøyter og slikt.

Finnes ikke det minste ulovlig i å ha masse sprøyter rundt seg.

Ikke engang ulovlig å BRUKE dem.

Bare synd at noen av østerrikerne ble så oppskremt at de måtte reise sin vei. Nå som de var så godt i gang. Nei, nei, ikke med DOPING, de tar sikkert bare veldig hyppige blodprøver for å være sikre på at de ikke har for høye blodverdier eller blir dehydrert.

PS. Ja, jeg tror på julenissen. ;D ;D

Topp Bunn