Högtalare till Krell

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
Ble medlem
20.11.2004
Innlegg
3.628
Antall liker
4.018
Sted
Stockholm/Västerås
Torget vurderinger
2
Vad är bästa högtalarna till Krell 400xi om jag skall ha en golvare. Har idag ett par Revel M-20.
 

rfo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.02.2006
Innlegg
67
Antall liker
17
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Figge skrev:
Vad är bästa högtalarna till Krell 400xi om jag skall ha en golvare. Har idag ett par Revel M-20.
Er godt fornøyd med mine Audio Physic Scorpio II
 

mutz

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2005
Innlegg
1.057
Antall liker
85
Torget vurderinger
1
Tillater meg å synse villt og uhemmet.

Jeg antar du legger lista høyt siden du nevner et ønske om å kjøpe de beste gulvstående til denne forsterkeren.

Jeg ville sett på PSB Platinum serien. F.eks. Platinum 6. Den har en minimumsimpedanse på 4 Ohm, noe som passer Krellen din meget bra. Samtidig er den passe lettdrevet, og er vellbalansert i lyden som dine Revel M20. Med denne høyttaleren tror jeg din Krell vil imponere med sine styrker, samtidig som dens små svakheter ikke vil bli avslørt.
 

gmortens

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2009
Innlegg
87
Antall liker
112
Torget vurderinger
4
Hadde nylig Tempo VI til Krellen, var en strålende match! Kan sterkt anbefales om det er en høyttaler du liker. Ser også det ligger et par til salgs i disse dager, til og med en svenske som selger:)



Figge skrev:
Vad är bästa högtalarna till Krell 400xi om jag skall ha en golvare. Har idag ett par Revel M-20.
 

Torek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.07.2008
Innlegg
217
Antall liker
0
gmortens skrev:
Hadde nylig Tempo VI til Krellen, var en strålende match! Kan sterkt anbefales om det er en høyttaler du liker. Ser også det ligger et par til salgs i disse dager, til og med en svenske som selger:)



Figge skrev:
Vad är bästa högtalarna till Krell 400xi om jag skall ha en golvare. Har idag ett par Revel M-20.
En kamerat av meg brukte også Tempo VI sammen med Kav 400xi, er helt enig i at det er en nydelig match!

Selv har jeg brukt Kav 400xi med mine Audio Physics Virgo 5, var veldig fornøyd med det. Syntes også Scorpio II låter veldig bra sammen med denne forsterkeren.

Hva slags budsjett har du?
 
Topp Bunn