Hagens hifi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Frua har fått surdeigsbakterier fra 72 inn i hus. Det resulterer i det beste brødet jeg noen sinne har smakt. Sammen med svart aeropress kaffe blir dette en innertier av de sjeldne!


    8F5294FD-459C-4785-85EA-564EFF31194F.jpg



    Tilsatt valnøtter, aprikos og solsikkefrø.
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    6.655
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Er godt kjent med årgangsvin og årgangsarmagnac, men årgangssurdeig er nytt. Så godt ut. Og to år eldre enn innspillingen som nytes her. Ha en super helg
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Det er ikke bakteriene som er ekstra fine, det er vi som er så ekstremt dannet. Her omgåes vi både med kretti og pletti . . .:cool:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Nei da, jeg har ikke fått solstikk eller illebefinnende i varmen. Jeg har bare av pur nysgjerrighet begynt og teste riaaer som jeg kommer over. Parasound Jr 3 er verken rør eller videre spennende på utsiden, men spiller overraskende bra her hjemme hos meg. Det spiller faktisk så bra at jeg må sjekke ut hva Jr 3+ presterer . . .


    Vis vedlegget 496981


    Vis vedlegget 496983


    For de av dere som har fått nok sol i dag, ha en musikalsk og sval kveld.
    Dette er lenge siden, men jeg har nå omsider fått gleden av og få besøk av JC3+. Den skal kobles opp og høres på i de kommende dagene. Dette gleder jeg meg til!!


    Vis vedlegget 573304


    Vis vedlegget 573305

    Tiden flyr i godt selskap og dager ble plutselig til uker. For og være helt ærlig var jeg før dette trinnet kom i hus ikke spesielt testekåt. Jeg var(og fortsatt er), mer fornøyd med hvordan anlegget spiller enn jeg noen gang tidligere har vært, og da tenker jeg først og fremst på helheten ved lydbildet. Men nysgjerrigheten ble for stor da tilbudet om å få teste kom. Minnet om JC3jr hadde ikke forsvunnet, så her var det bare å gripe sjansen noe jeg ikke angret på senere.

    I min verden blir det litt feil og stille JC3+ opp i mot Allnic. Til det er de alt for forskjellige. Men allikavel kommer jeg med noen kommentarer til hva jeg er vant med.
    Det som var så utrolig morsomt ved denne testen var å observere hvordan dette trinnet endret hele anleggets måte å spille vinyl på. Litt enkelt sagt ble det plutselig litt likere cd avspilling. Ikke misforstå meg. Dette er på mange måter et komplement.

    For det første plasserte JC3+ instrumenter og vokal med en større tydelighet enn hva jeg er vant med. "Pin-point'n" på dette trinnet er helt fabelaktig. Her er hver artist fjellstøtt plantet på jorda. Lydbildet er ikke større enn hva jeg er vant med, men altså fjellstøtt og rolig.

    Støygulvet er like bra som Allnicen (og det sier ikke lite), men det er så lenge du bruker mc-forsterkningen i trinnet. Med eksterne trafoer skjedde det endringer i mitt oppsett som jeg lommer tilbake til.

    Kanalseperasjonen er den beste jeg noen gang har hørt. Den er faktisk helt enestående i forhold til hva jeg har hatt innom her.. Selv Burmester som jeg fikk låne av R.E.S. nådde ikke opp til dette nivået selv om det også var svært bra på dette. Det var kanskje punktet som bidro mest til denne cd assosierte spillemåten . . .

    Dynamikken er meget god. Her opplever jeg vel at Parasound er det lille hakket bedre enn Allnic. Men for meg henger dette med dynamikk ekstremt tett sammen med produktets evne til og ikke fly i vei med peaker i diskanten. Og ved høyere volum vil jeg si at trinnets noe mangel på homogenitet i diskanten ødela av og til denne flotte dynamiske evnen. Når de heftigste blåseriffene til Randy Brecker blir skrudd på rundt kl 12, ble det noe gneldrete.

    Men så må jeg jo nevne bassen. Herregud for en match dette var med XV-1t! Jeg fikk jo nesten lyst til å kjøpe trinnet kun ut i fra dette. Absolutt ingen riaa som har vært innom her har vært i nærheten av den nyanseringen og definisjonen som denne kombien leverte. Jaco Pastorius fikk mye spilletid, og det var ikke uten grunn. Absolutt alt den mannen foretok seg på bassen kom ut med en krystall klarhet og presisjon som var helt festlig. 15" på PMC'ne og JC3+ yin yang kombo!
    Jeg vil understreke at det var med XV-1t det tok helt av. Både Shilaben og Ortofon spilte strålende bass, men det spektakulære fant sted med Dynavector!

    Mellomtonen er objektivt sett god, men her hvor jeg tillater meg og være en subjektiv observatør, må jeg si at jeg opplever den vel tørr. Den er åpen, detaljert og balansert, men med litt lite kropp og fylde. Jeg tror jeg nevnte tidligere i tråden at når jeg hørte på JC3+ var det som og bli plassert i studio og ikke live. Dette vil jeg si kanskje preget mellomtonen mer enn de andre frekvens områdene. Bevares, det kan passe på noen innspillinger men generelt liker jeg mer kjøtt på beinet her.

    Men så er det ikke så enkelt heller. For når jeg den siste uka kun brukte eksterne trafoer så skjedde det ting . . . For det første ble mellomtonen bedre. Mer naturtro og mye mindre tørr. Strykerne fikk også mer presentasjon av kasseklang i tillegg til strengklangen. 3D ble forsterket og vet dere hva? Dette til tross for høyere støygulv. JC3+ var nemlig ikke spesielt venner med mine eksterne trafoer. Det suste merkbart mer, og det er jeg som de fleste andre audiofile ikke spesielt begeistret for. Men hadde det noe og si for musikkavspillingen? Nei.

    Jeg har ingen forklaring på hvorfor det fungerte slik nå. Før har alltid høyere støygulv medført til reduksjon av lydkvalitet. Ikke denne gangen.

    Uansett var dette et besøk jeg satte veldig stor pris på. Ikke for annet enn at jeg fikk en leksjon i at det finnes andre veier til god lyd enn hva jeg selv liker og tro, og at jeg også fikk noen vink om forbedringspotensiale i hva jeg har.
    Hvis det ikke var for disse usikre tider tror jeg faktisk Xv-1t hadde fått en ny sparringspartner . . .:cool:


    Ha en fortsatt fortreffelig søndag.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Har bare en riaa jeg.... regner med å ri av stormen med den!
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.375
    Sted
    Sørlandet
    Takk for flott beskrivelse av JC3+! Hva var de store forskjellene mellom JC3+ og JC3 junior iflg deg? Sett bort fra pris og størrelse.

    På forhånd takk.

    Mvh
    BB
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Takk for flott beskrivelse av JC3+! Hva var de store forskjellene mellom JC3+ og JC3 junior iflg deg? Sett bort fra pris og størrelse.

    På forhånd takk.

    Mvh
    BB
    Takk for hyggelig tilbakemelding.

    Nå gikk det en stund mellom disse var på besøk, men jeg overdriver ikke hvis jeg framhever gjennomsiktigheten og bass definisjonen som de to største forskjellene. Det er en autoritet og ro i JC3+ som ikke jr har tilsvarende av. "Mer av alt" forteller ikke så mye hvis man ikke kjenner utgangspunktet . . .
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.371
    Antall liker
    12.375
    Sted
    Sørlandet
    Takk for flott beskrivelse av JC3+! Hva var de store forskjellene mellom JC3+ og JC3 junior iflg deg? Sett bort fra pris og størrelse.

    På forhånd takk.

    Mvh
    BB
    Takk for hyggelig tilbakemelding.

    Nå gikk det en stund mellom disse var på besøk, men jeg overdriver ikke hvis jeg framhever gjennomsiktigheten og bass definisjonen som de to største forskjellene. Det er en autoritet og ro i JC3+ som ikke jr har tilsvarende av. "Mer av alt" forteller ikke så mye hvis man ikke kjenner utgangspunktet . . .
    Igjen takk! Interessant.

    Mvh
    -BB-
     

    nat

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.546
    Antall liker
    3.442
    Torget vurderinger
    6
    Fin lesning NLykke.
    Har hatt mange gode stunder med JC3, men ennå flere gode stunder med JC3+
    Har ikke hatt noe annet innom vinylriggen som presterer så bra til prisen!
    Mvh
    Morten N.A.T
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    682A834B-AD56-44E8-AF00-6CA49E54662E_1_201_a.jpg



    Gary Burton's Picture This er kveldens skive som får undertegnede til å synke ned i lytterstolen etter en særs slitsom arbeidsdag. En hel arbeidsdag med bæring av glass i bærestropper tar på. Jeg føler meg eldre . . .:(
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    06E61917-F872-4B8C-A055-C1EFAA9033D3.jpg



    Hmm . . . Fant et bilde fra München 2016. Her tok jeg bildet av spilleren jeg kjøpte året etter. Her er den med tre motorer. Undrer på hvilke lydmessige forbedringer dette medfører bortsett fra en mer korrekt hastighets kontroll. Er det noen her som har gått i fra èn motor til flere som kan fortelle meg om sin erfaring?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Går kanskje mest på forbedring av produsentens økonomi? Kuzma har gått bort fra tre motorer på deres største modell.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dette har Acoustic Signature garantert målinger på. Etter det jeg kjenner til, så "utviklet" Kuzma en ny motor og drivreim som visstnok målte bedre enn tre-motorløsningen som var vanlig på forrige generasjon. Det samme bør ikke nødvendigvis gjelde for din spiller. Jeg har jo selv engang i tiden argumentert for at tre-motorløsning er fordelaktig, men resultatet kan også være individuelt fra brand til brand.

    Hvorvidt du må matche alle tre motorer for å redusere interne mikro-avvik og oppnå hørbare forbedringer, vet jeg ikke. Forhåpentligvis slipper du å bytte inn den motoren du bruker i dag. Uansett, så vet Acoustic Signature definitivt hva de holder på med.

    Du har en kjempeflott spiller som kanskje vil bli enda bedre. Prosjektet kan bli en lønnsom eiendomsutvikling av lytteloftet. Gi gass og prøv da vel, eller err'u kylling????? ;-)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Ja, selvfølgelig har jeg 3 motorer montert i chassiet på min platespiller :cool:

    DSC_2192.jpg


    Har ikke du det nlykke? :rolleyes:

    Bare tøyser litt med deg.

    Det at du er en smule pumpa etter en hel dag med bæring av glass i din alder er vel dessverre ikke annet å regne med.
    Men moro er det ikke å ta det inn over seg :p
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Dette har Acoustic Signature garantert målinger på. Etter det jeg kjenner til, så "utviklet" Kuzma en ny motor og drivreim som visstnok målte bedre enn tre-motorløsningen som var vanlig på forrige generasjon. Det samme bør ikke nødvendigvis gjelde for din spiller. Jeg har jo selv engang i tiden argumentert for at tre-motorløsning er fordelaktig, men resultatet kan også være individuelt fra brand til brand.

    Hvorvidt du må matche alle tre motorer for å redusere interne mikro-avvik og oppnå hørbare forbedringer, vet jeg ikke. Forhåpentligvis slipper du å bytte inn den motoren du bruker i dag. Uansett, så vet Acoustic Signature definitivt hva de holder på med.

    Du har en kjempeflott spiller som kanskje vil bli enda bedre. Prosjektet kan bli en lønnsom eiendomsutvikling av lytteloftet. Gi gass og prøv da vel, eller err'u kylling????? ;-)
    Jeg er hjertelig enig i at Acoustic Signature vet hva de driver med, så tanken på gjennomføring er ikke langt unna. Det jeg var litt nysgjerrig på var om det var noen som har gjort dette (ikke da nødvendigvis med Acoustic Signature, men med hvilket som helst merke) og eventuelt kunne redgjøre for hvilke forbedringer dette gav.

    De har forøvrig kommet med en ny modell som har integrert 3 motorer i seg, men som kun har mulighet for 2 armer. Jeg forhørte meg om poenget ved og gå opp til denne modellen og da fikk jeg i svar at siden jeg allerede hadde Thunder vil de heller anbefale meg og kjøpe 2 ekstra motorer. De skal ha for den type ærlighet.:cool:

    Her er den nye modellen Montana.


    https://acoustic-signature.com/en/turntables/montana/#montana-data


    Frua sammenligner meg rett som det er med ulike dyr. Kylling har aldri vært en av dem.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vet nok (innerst inne) at du langt i fra er en "kylling"! Du er mer en modig påskehare i mine øyne :rolleyes: ;).

    Jeg kan ikke hjelpe deg nlykke, annet enn være en pådriver til at du bestiller etpar motorer til som gjør at du får nok et argument for å invitere til celebral (vin- og brennvins)feiring.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Ja, selvfølgelig har jeg 3 motorer montert i chassiet på min platespiller :cool:

    Vis vedlegget 577531

    Har ikke du det nlykke? :rolleyes:

    Bare tøyser litt med deg.

    Det at du er en smule pumpa etter en hel dag med bæring av glass i din alder er vel dessverre ikke annet å regne med.
    Men moro er det ikke å ta det inn over seg :p
    Nei jeg har jo ikke det da, men kanskje jeg kommer til å få . . .:D

    Den der sutringa mi i går over følelsen av alder skal du ikke ta alvorlig. Bare et utbrudd etter en under gjennomsnittet håndverk-dag . . .

    Var det slik at disse tre motorene på platesnurrer'n din har vært der hele tiden eller gikk du fra en til flere etterhvert?
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Jeg vet nok (innerst inne) at du langt i fra er en "kylling"! Du er mer en modig påskehare i mine øyne :rolleyes: ;).

    Jeg kan ikke hjelpe deg nlykke, annet enn være en pådriver til at du bestiller etpar motorer til som gjør at du får nok et argument for å invitere til celebral (vin- og brennvins)feiring.

    Du hjalp meg du! Alltid sunt og høre på andres oppfatning. Jeg har jo null erfaring med flere motorer og det er jo derfor jeg spør meg litt rundt.
    Noen argument for vin/brennvins feiring har jeg jo aldri hatt behov for. Den er en del av det sosiale livet på lytteloftet.:cool:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Ja, selvfølgelig har jeg 3 motorer montert i chassiet på min platespiller :cool:

    Vis vedlegget 577531

    Har ikke du det nlykke? :rolleyes:

    Bare tøyser litt med deg.

    Det at du er en smule pumpa etter en hel dag med bæring av glass i din alder er vel dessverre ikke annet å regne med.
    Men moro er det ikke å ta det inn over seg :p
    Nei jeg har jo ikke det da, men kanskje jeg kommer til å få . . .:D

    Den der sutringa mi i går over følelsen av alder skal du ikke ta alvorlig. Bare et utbrudd etter en under gjennomsnittet håndverk-dag . . .

    Var det slik at disse tre motorene på platesnurrer'n din har vært der hele tiden eller gikk du fra en til flere etterhvert?
    Dr.Feickert Firebird kommer standard med 3 motorer.
    Tallerken 8 kg og plinth m/motorer veier 22 kg. Fullt opplastet som på bilde veier hun ca.36 kg.

    Ellersmessig skal ikke jeg være den som gnir inn dette med alder, dårlig dag på jobben osv.
    Dagsformen har jo mye å si må vite :rolleyes:
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Kul på sin techno aktige måte. Tenkte på og rokere på pick-upene i formiddag. Tiltakslysten var forsvunnet da jeg satt meg ned foran anlegget, men har faktisk veldig lyst til og la Xv-1t'n få spilletid i denne armen nå. Jeg har en mistanke om at det kan låte bra . . .
     

    jarste

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.06.2012
    Innlegg
    119
    Antall liker
    44
    Torget vurderinger
    6
    Ja, selvfølgelig har jeg 3 motorer montert i chassiet på min platespiller :cool:

    Vis vedlegget 577531

    Har ikke du det nlykke? :rolleyes:

    Bare tøyser litt med deg.

    Det at du er en smule pumpa etter en hel dag med bæring av glass i din alder er vel dessverre ikke annet å regne med.
    Men moro er det ikke å ta det inn over seg :p
    Hva er det du har utenfor plata, en sånn clampdownring eller hva det nå heter? Jeg har alltid vært interessert i å prøve ut noe sånt, har av en eller annen grunn trua på at det blir bra på min Woodpecker.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Ja, selvfølgelig har jeg 3 motorer montert i chassiet på min platespiller :cool:

    Vis vedlegget 577531

    Har ikke du det nlykke? :rolleyes:

    Bare tøyser litt med deg.

    Det at du er en smule pumpa etter en hel dag med bæring av glass i din alder er vel dessverre ikke annet å regne med.
    Men moro er det ikke å ta det inn over seg :p
    Hva er det du har utenfor plata, en sånn clampdownring eller hva det nå heter? Jeg har alltid vært interessert i å prøve ut noe sånt, har av en eller annen grunn trua på at det blir bra på min Woodpecker.
    Det stemmer, og Saturnringen kalles for en Record Stabilizing Ring Clamp (RSRC).
    Jeg har bestilt min fra Soundfoundations i India på tips fra vinyl, tape og hifi guru LMC her på HFS.
    Min "heavy duty" RSRC er ANC-frest på mål etter platetallerken på min Firebird (2,45 kg), og det er et par meget viktige mål som må være på plass før ringen kan bestilles, men det loser SFs daglige leder Khuzema Tajir ali@soundfoundations.in deg vel igjennom (høyde fra topp tallerken til chassie, lengde til tårn arm, klaring til arm ved sporing etc). En RSRC koster fra 275-400 dollar + frakt. Det blir selvfølgelig dyrest for en spesiallaget versjon, men dersom platetallerken på din Woodpecker er lik Firebirds (husker ikke i farta om det forskjell på tykkelse dvs. vekt, mens omkretsen er den samme). Du vil bli fulgt nøye opp. Fra RSRCen ble sendt med fly fra Mumbai til den var på døra tok 5 dager. Helt vilt mtp avstand og hvordan postgangen i konglerike Norge fungerer etter den digitale revolusjonen :p Dette er selvfølgelig ikke tilfelle nå under pandemien, men Ali er nok glad for alle bestillinger han får nå. Betaling er helt uproblematisk via PayPal, og Ali deler vennlig opp beløpet for deg slik at tollen blir lavest mulig.

    RSRC ringen er "tung", og må opereres med stødig hånd. Du må sikte deg godt inn fra oven før du legger ringen langs platens ytterkant. Deretter finjusterer du, og merker lett at den legger seg korrekt på plass. Den må sitte på millimeteren. Skru deretter på klampen i midten. Så kommer neste utfordring, og det er at nå har du maks 5 millimeter av inngangsporet å gå på, og en metall ring forhøyning farlig nær cantileveren. Tro meg, dette er ikke noe du gjør etter 3-4 øl og en hikkas.

    RSRC egner seg godt til vinylplater med gods som veier 140-180 gram. 80-talls pressinger med tynt gods vil kunne heve seg noen mikrometer 2/3-3/4 inn mot senter. Dette kan resultere i dårlig sporing (det gjør det hos meg) og ende opp å virke som hakk (forbannet irriterende) avhengig av nålas sliping. Dette kan avhjelpes ved å legge en til klippet filt ring rundt senter tapp i forsenkningen på platetallerken til Woodpecker`n før plata legges på og skrus fast med senter clampen (ikke prøvd her ennå, men tips er innhentet fra Morty i OAS :cool:).

    Gitt vekta på RSRC så har jeg en følelse av at det er påkrevet med litt motorkraft, så jeg er usikker på om Woodpecker finner RSRC lasten å være grei. Jeg hjelper selv i gang tallerken på Firebirden for å være føre var gitt at jeg ved å benytte både RSRC og Sluket clamp er oppe i 3,6-3,7 kg ekstra masse i tillegg til tallerken på 8 kg. Senterleiet får jo litt å drive med med så mye ekstra vekt/trykk. En annen viktig ting er at den ekstra vekten selvfølgelig innvirker på RPM på din spiller, så den bør stilles på nytt med begge clamps satt på.

    Lydmessig høres det ut for meg at gjengivelsen av kjent musikk tilkjennegir ørlite mer oppløsning i diskanten, litt bedre gjengivelse og gjenkjennelse av instrumenters mikrodetaljer, litt bedre separasjon mellom toner og utvilsomt strammere bass.

    Jeg bruker den slettes ikke hele tiden, og har gitt opp skiver med tynt gods. Men av og til når jeg skal nerde ordentlig setter jeg opp spilleren med alt stæsjet og nyter en fet remastret vinylskive fra 70-tallet.

    Så om du ikke ble skremt av dette, er det bare å ta kontakt med Soundfoundations ved Ali for å forhøre deg om din spiller fikser vekta :cool:
    Deretter får du en pen liten forklaring om de forskjellige RSRCenes virkefelt, og hva du må gjøre for at Ali kan svare på det du spurte om.
     
    Sist redigert:

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    6.655
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Håper du får noen rolige dager i resten av påsken. Her er hjemmekontoret byttet ut med ferie på hjemmekontoret. Koser meg med ny pickup og har begynt testing med dipswitcher på riaa. Burde hatt en riaa der jeg ikke må skru opp for å endre. Ha en riktig god påske.
    C92865B0-D4DE-46EB-91DA-FAFB1AB762F2.jpg
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Håper du får noen rolige dager i resten av påsken. Her er hjemmekontoret byttet ut med ferie på hjemmekontoret. Koser meg med ny pickup og har begynt testing med dipswitcher på riaa. Burde hatt en riaa der jeg ikke må skru opp for å endre. Ha en riktig god påske.
    Vis vedlegget 578940
    Takk og håper du får en fin påske du også! Èn dag til så er det ferie. Da er det ikke mye som skal skje annet enn ren latskap og pusling oppe på lydloftet . . . Antyder du tanker om en ny riaa?:cool:
     
    • Liker
    Reaksjoner: Jon

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    6.655
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Nei ikke enda. Har nok bare litt for mye tid inne. Har til og med ommøblert i stereohyllen.
    Det er mer tanken på hvor enkelt det var i Sverige med gain på fjernkontroll. Her er det umbraco og teste med brytere jeg ikke forstår:rolleyes:
    Foreløpig skal det utforskes videre.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.057
    Takk det samme Espen. Jeg tenker Kharma får godt med innspillingstid i påsken.:cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn