Halleluja

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
Kjøpte nylig en Trigon Avance RIAA og rota fram den gamle platespilleren (en haug av en gammel Philips 222). Koblet dette opp. Forsvant opp på loftet og hentet ned en eske med gammel vinyl, og halleluja.....Det spilte fantastisk, til tross for haugen av en platespiller. Nå vurderer jeg å selge EC EMC UP'en min, og heller kjøpe med ny vinylrigg. Vinyl ruler.

Mvh Roger

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
425
Sted
Friedrichstadt
Morsomt å lese! Holder på å gjenoppdage vinylen selv, med min gamle Dual. Hvor fikk du tak i Trigon`en? Og prisen?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg har en Trigon til låns selv. Mye riaa for pengene, etter mitt skjønn.
Tipper den kom fra audioroyal.no, som den jeg har...

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
atonal skrev:
Morsomt å lese! Holder på å gjenoppdage vinylen selv, med min gamle Dual. Hvor fikk du tak i Trigon`en? Og prisen?
Riktig det. Jeg kjøpte en demo for litt i overkant av halv pris. Den jeg kjøpte har et hav av innstillingsmuligheter for forsterkning for alt fra lavohmske MC'er til normale MM'er. Den har mange muligheter for justering av motstand og kapasitans, og den kan kjøres med batteridrift. Kjempekjøp!

Må bare spare litt til en skikkelig spiller, men jeg skal si at dette ga mersmak.

Roger

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Kan jeg anbefale en VPI scout til ca 14k ?

Spiller som ei kule......pickuper fra benz , dynavector eller lyra er gode sammarbeidspartnere...

(jeg tar prisen ut fra hva du anslagsvis får for en emc-pu i dag....)

Espen

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Velkommen til vår karismatiske menighet! Stålsett deg for generøse offergaver til ditt eget husalter. For dette er avhengighetsskapende greier. Stell godt med vinylen, og vinylen steller godt med deg :D

mvh gut_man (tonight, on a mission from the vinyl god)

Topp Bunn