Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    God aften

    Litt godt å se at lauget deler aversjoner mot høyfjellet. Det er nok av hageavfall som må på gjenvinningsstasjonen når man har påtatt seg hage og andre huslige forpliktelser. Ser at det går rett vei i Nygårdsveien, på Foldnes slipper man vel unna slikt!

    Venter på noe snaisent hifi fra Italia som skulle vært levert i disse dager men ironien er vel blytung når det neppe når frem fordi noen har køddet med toget. Påsken kan bli stusslig.

    God Påske

    Atle
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.478
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    God aften

    Litt godt å se at lauget deler aversjoner mot høyfjellet. Det er nok av hageavfall som må på gjenvinningsstasjonen når man har påtatt seg hage og andre huslige forpliktelser. Ser at det går rett vei i Nygårdsveien, på Foldnes slipper man vel unna slikt!

    Venter på noe snaisent hifi fra Italia som skulle vært levert i disse dager men ironien er vel blytung når det neppe når frem fordi noen har køddet med toget. Påsken kan bli stusslig.

    God Påske

    Atle
    Det var blytung ironi, ja! Men høres spennende ut. :)

    Hint: Har fremdeles til gode å høre din nyanskaffelsen på pickupfronten, og har ingen planer for påskehelgen annet enn å sulle rundt husveggene her i tkr Towers. :D
    Mvh
     
    Sist redigert:

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    Stillheten er øredøvende her Tønnes. Min trofaste danske arbeidshest har nektet å spille mer. Derfor en erstatning er på vei fra Italia.
    Dukker den ikke opp innen onsdag blir det mange poeng å hente på hagearbeid. Kan forøvrig komme godt med når noe nytt ankommer.

    Tenker karmana får litt angst nå, han er jo faktisk nede i kun en forsterker for tiden……

    Atle
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.478
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Stillheten er øredøvende her Tønnes. Min trofaste danske arbeidshest har nektet å spille mer. Derfor en erstatning er på vei fra Italia.
    Dukker den ikke opp innen onsdag blir det mange poeng å hente på hagearbeid. Kan forøvrig komme godt med når noe nytt ankommer.

    Tenker karmana får litt angst nå, han er jo faktisk nede i kun en forsterker for tiden……

    Atle
    Auda.....
    Hvis savnet blir for stort, har jeg både et sett med klasse A monoblokker og en diger gammel Crown 500-watter stående i kjelleren. Kan også klare å hoste opp en gammel Marantz pre hvis det trengs.
    Mvh
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    Blir det for ille tar jeg kontakt, ellers går det i selvpining…..
    forhåpentlig fulgt av lykke.

    kanskje vi kan treffes i.la påsken

    Atle
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.478
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Blir det for ille tar jeg kontakt, ellers går det i selvpining…..
    forhåpentlig fulgt av lykke.

    kanskje vi kan treffes i.la påsken

    Atle
    Bare ta kontakt hvis det blir for mye masochisme på deg! Har ingen planer om å kople noe av det som står på reservebenken i overskuelig fremtid. :)

    ............Ellers har du vel ikke hørt hverken DV Te Kaitora Rua eller Ortofon Mc Anna Diamond.........

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    God aften

    Litt godt å se at lauget deler aversjoner mot høyfjellet. Det er nok av hageavfall som må på gjenvinningsstasjonen når man har påtatt seg hage og andre huslige forpliktelser. Ser at det går rett vei i Nygårdsveien, på Foldnes slipper man vel unna slikt!

    Venter på noe snaisent hifi fra Italia som skulle vært levert i disse dager men ironien er vel blytung når det neppe når frem fordi noen har køddet med toget. Påsken kan bli stusslig.

    God Påske

    Atle
    Har tenkt litt på deg etter at jeg så hva som skjedde på Arna. Ut fra ironien går jeg ut fra at du ikke står til «knes i dritt», men at det kun gir deg indirekte i-landsproblemer………som kan være ille nok når man lever i et i-land 😊 Skjønner at forsterkere i stor grad har det bedre enn oss når de tar toget. De slipper visst buss for tog, i motsetning til alle oss andre hvis vi en gang skulle driste oss til å ta toget 😆

    PS. Jeg har egentlig ikke aversjon mot høyfjellet…….det handler mer om litt misunnelse 😆
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    Ja, skjenker noen tanker til kollegaer i et konkurende firma som har en kjip påske. Nyanskaffelser kan ennå komme men oddsen er dårlig.

    Ha en fortreffelig dag

    Atle
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Registrerer fryktsomt at intimsonen for menn på toalettet er i ferd med å utviskes 😳😄

    Stille kontemplasjon på Foldnes over et glass rødvin sammen med RW og hans mørke Redux utgivelse av Pride-platen. I morgen settes kursen mot de ville horder i sørfylket. Kjekke folk og @Sevald sitt lytterom……må jo bli bra det 😊

    IMG_6027.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.896
    Bruker fluor på tenna, high fluor under skia, kjører alltid 20 km for fort når det lar seg gjøre, truer meg gjennom noen sveip i ny og ne, men det er de gode musikkopplevelsene jeg elsker ved anlegget.
    Gleder meg til ett nytt treff med ny musikk, og kanskje en øl
    Her kommer tøffe tøffe tøffe tøff.....
    Da må du som jeg deponeres som spesialavfall etter ditt siste sukk ;)
    Anbefalt påskelektyre - per-, og polyfluorerte forbindelser (PFAS).
    Det får vanlig krim til å blekne ;)
    Uansett, ha en fortreffelig ferie i fjellet med en og annen salongberuselse Shy!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Langt der fremme……..sørfylket. Et sted hans foreldre advarte ham mot å dra. Stord, Haugesund, Stavanger, ugjestmilde og farlige plasser. Hvem kan han risikere å møte……Bala Garba, eller enda verre, Ingebrigtsen brødrene. Men, dette blir bare verre. Kursen settes mot utkanten av verdensmetropolen, Aksdal. Hva kan skjule seg her. Haiti ble besøkt i februar, men Aksdal……et kaldt grøss kjennes nedover ryggen. Hvem vil han treffe, hva vil de gjøre. Tankene dras mot filmen, Picnic med Døden. Men, den fryktløse har bestemt seg for å trosse alle farer, haifai er tross alt viktigere enn jomfrudom og/eller døden. En rask opptelling viser at kun en av hans venner er psykolog. Dette kan da umulig være nok med tanke på de traumer som venter i etterkant…….


    IMG_6028.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da er det fredag og sårene etter tur til Haugalandet er ferdigslikket 😊

    Det viste seg å være tryggere med en tur til sørfylket enn fryktet. Ingen obskure silderetter ble servert, og jeg ble heller ikke utsatt for ubehagelige opplevelser mens jeg sov 😆 Derimot ble vi traktert etter alle kunstens regler av @Sevald 🥰

    IMG_0045.jpeg

    IMG_0044.jpeg


    Men, vi var flere. Han hadde samlet en staut gjeng fra både fjern og nær, og latteren satt som vanlig løst når haifai-interesserte samles 😆😄 Heldigvis lyver bildet når det gjelden latteren 😊

    IMG_0041.jpeg


    Jeg kan skrive mye om oppsettet til sevald, men forsøker heller å samle det opp i to ord; kraftfullt og imponerende 😊 Frykten for estetisk eierglede ved kjøp av «DIY» er så absolutt ubegrunnet, jaffal når de er spikket sammen av @inselwind 😊

    IMG_6038.jpeg


    Dagen etter ble det gjensyn med @duc999, og denne gangen inkluderte det oppsettet hans. Jeg kan også her skrive mye om lyden, men igjen, to ord; raffinert og imponerende 😊

    IMG_6040.jpeg
    IMG_6041.jpeg
    IMG_6039.jpeg


    Til de som har et binært forhold til det skrevne ord, så kan jeg forsikre dere om at sevald sitt oppsett også var raffinert, og duc999 sitt oppsett også så absolutt var kraftfullt 😊

    Haugalandet leverte så til de grader på alle parametre, enten man snakker lyd eller kvalitetstid! 😊
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.511
    Antall liker
    14.248
    Sted
    Langesund
    Dette var helt klart et godt tilskudd i en påskefeiring ellers, og det ble en meget hyggelig gjeng utover kvelden/natten. En god blanding av satte gamle gubber og ungdom med godt pågangsmot :)

    Du, Tom er alltid en hyggelig og reflektert mann det er fint å dele skrøner med. Ses vel nærmere sommeren og Gøteborg må vi få til
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dette var helt klart et godt tilskudd i en påskefeiring ellers, og det ble en meget hyggelig gjeng utover kvelden/natten. En god blanding av satte gamle gubber og ungdom med godt pågangsmot :)

    Du, Tom er alltid en hyggelig og reflektert mann det er fint å dele skrøner med. Ses vel nærmere sommeren og Gøteborg må vi få til
    Likewise, vi ses! 😊
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.470
    Antall liker
    31.825
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ser ut som to meget oppegående oppsett, fullt av flotte komponenter og lekre talere, fra to vidt forskjellige verdener👍🏼

    Men så herlig å høre at begge leverer med felles betegnede imponerende! Og med hvert sitt tilleggs utsagn, henholdsvis kraftfullt og raffinert👍🏼🎶
    Så flott at du deler T😉

    gismo
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn