Harmonisk forvrengning og andre gleder i subjektivismens høyborg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Det er strengt tatt GT time, men min kone er opptatt med andre greier, og i mangel på kvalitet på Rema ofrer jeg meg med en Frydenlund Juicy IPA. Vet ikke helt om jeg liker den, men den var jaffal frisk. Stemningen i stuen er bra etter å ha kikket på United, og forhåpentligvis klarer Ry Cooder å løfte den enda et hakk eller to. Jeg registrerer at jeg har fulle platehyller og fem usorterte bunker med plater stående rundt omkring i stuen, noe falkeblikket til min kone har registrert for lenge siden. Jeg har som mål at samlingen er basert på kvalitet (i minner), ikke kvantitet. Her må visst noe gjøres 😊

B2AEC39B-7C91-4B74-816A-2EAC07BA31CC.jpeg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    16.266
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Du får sende over liste, jeg har plass platene som du ikke finner plass til i glemselens hav..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Ser att du sliter med Ortofonskivan fortfarande.;)
    Jepp, men heldigvis holder jeg nevrosene og Ortofonplaten på avstand og koser meg med vinylspilling 😊

Har en liten plan om å ta vekk Achromat underlaget og bytte til filtmatten, som fulgte med spilleren, og se om det gjør en forskjell, men det har ingen hast 😃

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Du får sende over liste, jeg har plass platene som du ikke finner plass til i glemselens hav..
    Hehe, gidder da ikke å lage liste. Du vet jeg kjører resirkulering i byen når bunken blir for stor. Har en annen bunke med mer «verdifulle» plater som jeg nok legger for salg når jeg får tiltak til å lage liste og klassifisere dem. Kjenner jeg meg selv rett kan det ta litt tid. Du får stikke innom og kikke gjennom bunken 😊

• Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    16.266
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Hehe, gidder da ikke å lage liste. Du vet jeg kjører resirkulering i byen når bunken blir for stor. Har en annen bunke med mer «verdifulle» plater som jeg nok legger for salg når jeg får tiltak til å lage liste og klassifisere dem. Kjenner jeg meg selv rett kan det ta litt tid. Du får stikke innom og kikke gjennom bunken 😊
    Du vet.... Jeg handler... Plutselig står jeg på døra di.. Takk for tilbudet... Nå er plen slått, Jaggen vaska, nydusjet og blid... Og så, invitasjon av deg... :love:. Tar meg et stykke fyrstekake for å hedre Admiral Von Schinder.. :giggle:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Du vet.... Jeg handler... Plutselig står jeg på døra di.. Takk for tilbudet... Nå er plen slått, Jaggen vaska, nydusjet og blid... Og så, invitasjon av deg... :love:. Tar meg et stykke fyrstekake for å hedre Admiral Von Schinder.. :giggle:
    Hehe, litt fliring på morgenen er alltid av det gode 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Brukt Epiphone Les Paul Standard........hmmmm, tenke, tenke.....skal, skal ikke :unsure:

• Liker
    Reaksjoner: ptb

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    5.696
    Godt det fremdeles er 25 dager til jeg starter sommerferien 🤪

Vis vedlegget 649147
    Man trenger da ikke bare å ligge på stranda og grille seg som et stykke kjøtt. Frem med en god bok og en øl, ut i vannet og snorkle et par timer, lage sandslott, kaste fresbee, klaske strandball osv. Å så alle den deilige smøringen med diverse kremer av varierende konsistens og duft som smøres på naken hud da :cool: erotica. Æ sei itt meir!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Man trenger da ikke bare å ligge på stranda og grille seg som et stykke kjøtt. Frem med en god bok og en øl, ut i vannet og snorkle et par timer, lage sandslott, kaste fresbee, klaske strandball osv. Å så alle den deilige smøringen med diverse kremer av varierende konsistens og duft som smøres på naken hud da :cool: erotica. Æ sei itt meir!
    Nja, vet ikke om det låt særlig fristende her i kulingen 😊 For det andre smører ikke vi menn oss (selv), men bruker til nøds Spenol.......og dør tidligere enn nødvendig 😜

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    5.696
    Nja, vet ikke om det låt særlig fristende her i kulingen 😊 For det andre smører ikke vi menn oss (selv), men bruker til nøds Spenol.......og dør tidligere enn nødvendig 😜
    Ahhh...du tenker på Huleboermannen, han smører seg til nød med spenefett (Spenol), mens den "moderne" mannen smører seg med kvalitetssolkrem.
    Selv ett gammelt skinn som meg smører på med solfaktor 15 til 30 av apotekvarer som ikke er testet på dyr.

Vi menn dør vel tidligere enten av at vi har blitt skravlet, kjeftet eller ignorert til døde av quinden.
    Eller er det kanskje all jakten på Regnbuen i forbindelse med piker, vin og sang?
    Ja, ja livet er en gamp!

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Øl innkjøpt, og haifaien har fått seg en bitteliten omgang med støvkosten. Da må jo eksilbergenseren som kommer i ettermiddag bli noenlunde fornøyd :giggle:

Har ellers registrert at han er i markedet etter en brukt Degritter. Kommer ikke til å snu ryggen til ham 😎😄

9FCC74A8-B632-4ED5-B88B-D0A082C93A75.jpeg

0CF47FBA-FB73-42FE-923E-7686BB2C179D.jpeg

jorwed_

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    8.855
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    74
    Etter ett mislykket tyveri-tokt på Bergens beste vestkant står jeg likevel ikke tomhendt tilbake. En ul vasker må jeg nok finne andre steder, men godt øl, god lyd og trivelig selskap gjør likevel kvelden til en suksess :) Takk for hyggelig lag, Mister! Lytteinntrykk kommer når salongberuselsen er ute av kroppen :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Om jeg kan spille gitar? Nope.
    Om det ble Epiphone? Nope (burde egentlig blitt det da den jeg hadde for hånden var billig).

Med faren for at en gitar skal vare like "lenge" i Drotningsvik som elipsemaskinen, valgte jeg å kjøpe det billigste av det billigste når det gjelder elgitar. Kommer i hus sammen med en liten amp på tirsdag. I tillegg har jeg bestilt en lærebok på Platekompaniet. Ingen hast, men litt klimpring blir det nok til høsten/vinteren (til min kones store glede :rolleyes:). Hvis interessen vekkes, ender jeg sikkert etter hvert opp med en gitar som er dyrere enn hva min kvalitet på gitar behøver :giggle::ROFLMAO:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    Etter ett mislykket tyveri-tokt på Bergens beste vestkant står jeg likevel ikke tomhendt tilbake. En ul vasker må jeg nok finne andre steder, men godt øl, god lyd og trivelig selskap gjør likevel kvelden til en suksess :) Takk for hyggelig lag, Mister! Lytteinntrykk kommer når salongberuselsen er ute av kroppen :)
    Veldig hyggelig å ha deg på besøk!😃 Kjekt om du skriver noen ord om lyden, men slett ikke påkrevd etter besøk i Drotningsvik. Sørg heller for å benytte tiden til kvalitetstid med jentene dine.

Det var godt jeg holdt et øye med Degritteren 😜😄
    0A4AE96E-E9AE-4509-892C-9CD529341DD8.jpeg

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.127
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    He he.. Jeg mangler faktisk Degritter, men har en plan.
    ;)Har tenkt å kjøpe Jorwed sin. Han må bare få kjøpt, vurdert og så lagt ut for salg til sommerpris

MakkinTosken

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    2.386
    Sted
    BygdaMellomByene
    Mange som tror bildet er en spøk, men vi som kjenner den reven vet bedre. @Karmana hadde nok hendene fulle den kvelden, håper du husket å lage liste over plater og andre eiendeler før du slapp ham inn.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    16.266
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Trodde ikke stats-pensjon var så dårlig at du måtte spille gitar på si. Prøysen kunne bare et fåtall grep og var gårds-dreng som var redd for kyr.. Ser en likheter her med deg karmis? Men tekst, det kunne han Prøysen.. Ihvertfall på melodi under, så er min favoritt av han.. :)

Ps si ifra når du har lært deg barre-grep..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    24.335
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    38
    He he.. Jeg mangler faktisk Degritter, men har en plan.
    ;)Har tenkt å kjøpe Jorwed sin. Han må bare få kjøpt, vurdert og så lagt ut for salg til sommerpris
    Hehe, fremdeles litt å strekke deg etter før den nye boligen din er å anse som møblert 🤪

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn