Haster EAC+flac

J

Jurassic

Gjest
Er det ikke mulig å rippe cd'er over til Flac og samtidig få tagget sangene?

Holder på nå og har satt opp EAC etter anvisninger på Hydrogenaudio.com

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Jeg har bruker "Use external program for compression" og additional command line options:
-T "artist=%a" -T "title=%t" -T "album=%g" -T "date=%y" -T "tracknumber=%n" -T "genre=%m" %s

J

Jurassic

Gjest
Jeg brukte denne som jeg fant men det kom ingen tag:
-6 -V -T "artist=%a" -T "title=%t" -T "album=%g" -T "date=%y" -T "tracknumber=%n" -T "genre=%m" -T comment="%e" -T "comment=EAC (Secure Mode)" %s

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Ikke godt å si, taggene følger nå med hos meg iallefall. Her er et bilde av min configurasjon.

Vedlegg

J

Jurassic

Gjest
Blir spennende å se nå da.
Er det noen andre innstillinger som kan ha noe å si på at jeg ikke får opp tag?
Under database får jeg beskjed om invalid email adress og jeg har ikke lagt inn email adresse noe sted

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Litt usikker på om jeg la inn epost. Trykker "Alt+G" for å hente navn fra freedb. Så kjører jeg ripp/compress.

J

Jurassic

Gjest
Nå er jeg oppe å går :)
La inn email adresse under database options og nu går alt så meget bedre :)

J

Jurassic

Gjest
Haster EAC+flac - Nytt problem

når jeg skal spille av sangene jeg har rippet i Foobar kommer det bare støy, livredd for at jeg drepte ringradiatorene mine men det gikk bra.
hva er galt?

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
352
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Da må du vel sjekke "options" i Foobar da? Bare det er en jæ... jobb. Mitt forslag er, hvis du da ikke liker å lese om uendelige innstillinger, slett Foobar programmet og installer Winamp 5.35 pro (du kan laste den ned fra "ymse" plasser på nettet) eller lignende.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
OS skrev:
Installerte akkurat EAC og jeg får Norsk versjon! Er det noen som vet hvordan jeg får engelsk versjon? Jeg har Engelsk Windows XP så jeg skjønner ikke hvorfor den norske ble installert.

mvh,
OS
Fikk du ikke spm om hvilket språk du ville bruke? Avinstaller og prøv på nytt. Eller fortsett på norsk. Du skriver bra, så da leser du vel bra norsk også?

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
jowil skrev:
OS skrev:
Installerte akkurat EAC og jeg får Norsk versjon! Er det noen som vet hvordan jeg får engelsk versjon? Jeg har Engelsk Windows XP så jeg skjønner ikke hvorfor den norske ble installert.

mvh,
OS
Fikk du ikke spm om hvilket språk du ville bruke? Avinstaller og prøv på nytt. Eller fortsett på norsk. Du skriver bra, så da leser du vel bra norsk også?
Jeg hater norske menyer! Fant det ut: på fil-menyen->EAC instillinger

mvh,
OS

Topp Bunn