Digitale avspillere Henry DAC

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Prøv deg i "Venner av QNKTC/Henry Audio"-tråden!
Der frekventerer Mr.Henry Audio selv. Han bruker det velklingende nicket Borge.
Da får du garantert alle svar.
 

lille hiawata

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2008
Innlegg
4.319
Antall liker
2.558
Sted
Harstad
Torget vurderinger
1
Lurte på å bestille en men om det tar så lang tid står jeg over.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Det tar ikke vanligvis så lang tid, men det er jo mulig å treffe litt uheldig med lageret. Det skjer over alt. Det ville være synd å nekte seg et såpass genialt produkt på grunn av en annen kunde som opplever litt forsinkelse, synes du ikke?
 

borge

Bransjeaktør
Ble medlem
04.01.2007
Innlegg
274
Antall liker
136
Heisann!

Bruk helst vennetråden. Den følger jeg med på. Firmamail funker også bra. Der svarte jeg deg i dag, fire timer før denne tråden ble startet.

De snaue 1000 DACene som jeg har levert i Norge har for det meste gått med 1-4 dagers leveringstid i ordinær postgang. Noen har fått dem på døra, noen har måttet vente en ukes tid rundt ferier. Det er også planen for fremtiden. Jeg vurderer alternativer til Posten, men er selv ikke tilstrekkelig fornøyd med varer jeg selv mottar der.

Henry Audio USB DAC 128 mkII er for tiden utsolgt. Lageret i Norge ble tømt før lageret i EU. I den anledning ble en del DACer hentet tilbake til Norge og distribuert herfra. Det var jeg tydelig på da du bestilte.

Din ble levert på Posten på lørdag. Den gikk fra postkontoret på mandag. 4 dager fra Asker til Nesodden er mer enn hva man vanligvis kan forvente fra den kanten. Den gode nyheten er at de hittil ikke har mistet en eneste en. Det har jeg et ganske omfattende tallmateriale på.

USB DAC 128 mkII blir erstattet av Mk 3. Den er for tiden til produksjon i Tyskland. Forventet leveringstid er i februar. Jeg kan komme med datoer når neste produksjonsrunde er ferdig.


Mvh
Børge
 

Vedlegg

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.377
Antall liker
35.129
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Litt rart å starte denne tråden når en allerede har fått svar fra produsenten...?
 
  • Liker
Reaksjoner: vih
Topp Bunn