Herrejemini...

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Antall liker
1
Det var vel bare en litt sen abort? Kanskje hun ikke var helt klar for å være mor? Ingenting å bli oppskaket for...

T

Thomas1

Gjest
Noen ganger ser jeg ikke bort fra at en kule i nakken er et greit alternativ. I dette tilfelle er jeg ikke i tvil hvis hun blir dømt skyldig...

At det finnes slike syke,syke mennesker er trist.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Noen ganger ser jeg ikke bort fra at en kule i nakken er et greit alternativ.
Kuler koster penger, kampesteiner og kjepper er gratis.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Som Fush nevner, det er jo bare en litt sen abort...
3 uker tidligere kunne man lovlig tatt liv av dette barnet mange steder, også i enkelte stater i USA så vidt jeg vet. Groteskt, selvsagt...

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Å koke et fullstendig forvsarsløst spedbarn i en mikrobølgeovn burde kvalifisere til umiddelbar frontal lobotomi med et pressluftbor.

O

OivindJ

Gjest
Å koke et fullstendig forvsarsløst spedbarn i en mikrobølgeovn burde kvalifisere til umiddelbar frontal lobotomi med et pressluftbor.
Hva med samme behandling?

Finner ikke en stor nok micro, men hun kan vel kokes på andre måter.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Hun kunne jo blitt "oppfordret" til å ta seg en svømmetur i dette fantastiske azurblå bassenget:

T

Thomas1

Gjest
Hun kunne jo blitt "oppfordret" til å ta seg en svømmetur i dette fantastiske azurblå bassenget:
De kunne plukket henne opp fra vannet når hun hadde utviklet en ekstra arm eller et ben.

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
4
Foreløpig ikke siktet sto det, tror jeg legger fra meg steinen her....foreløpig.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Du kan få lov av meg til å kaste stein på hun andre: "Elizabeth Renee Otte ble i 2000 dømt for drapet på sin fem uker gamle sønn. Han ble brent i en mikrobølgeovn."

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
4
Vel, dette dreier seg om SYKE mennesker, kan umulig være tilregnelige i gjerningsøyeblikket. Jeg kjenner også lysten til HEVN velte opp i meg når jeg leser dette. Men... Syke mennesker trenger behandling og ikke tortur. Kan det ligge en alvorlig fødselsdepresjon bak? Mange kvinner som har enten gjort eller vært nære på å gjøre temmelig nasty greier i en slik tilstand.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
878
Det finnes mennesker som ikke skulle hatt barn, men som får det likevel, som her. Det hadde vært bedre med abort i disse tilfellene.

A

Akle

Gjest
En tragedie for alle parter, målet bør være å forhindre ytterligere skade.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Uff!
Jeg er glad jeg ikke skjønner hva som foregår inne hodet på slike mennesker.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Det ligger en fundamental feil hos mennesker som mener at dødsstraff skal bestemmes ut i fra forbrytelsens art.
Likedan med tortur, det blir bare for dumt.
Ja, kjerringa er syk, ingen tvil om den saken.

Geir_Bjerkaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Antall liker
4
Det finnes  mennesker som ikke skulle hatt barn, men som får det likevel, som her. Det hadde vært bedre med abort i disse tilfellene.
Synes dette blir et meningsløst utsagn. Hadde noen kunnet forutse en slik tragedie ville jo barnet blitt tatt fra mor, ikke blitt drept på et tidligere tidspunkt.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Det ligger en fundamental feil hos mennesker som mener at dødsstraff skal bestemmes ut i fra forbrytelsens art.
Likedan med tortur, det blir bare for dumt.
Det blåser jeg ærlig talt i. Jeg ønsker henne alt vondt i livet.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Oi.

Her var det mye uvitenhet om psykiske lidelser, ser jeg.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Psykiske lidelser eller ikke - mennesker som steker spedbarn i mikrobølgeovner bør samfunnet skånes mot.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
At mødre tar livet av sine spedbarn er et kjent fenomen, og skyldes vanligvis psykiske lidelser. Det kan kanskje være en fordel å sette seg litt inn i dette før man lynsjer noen.

Portal

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
0
Jeg stemmer for å lynsje først.

T

Thomas1

Gjest
Hadde det vært prat om at hun er psykisk syk hadde det mest sannsynlig funnes en epikrise som forteller at hun er syk. Mennesker i psykose er i stand til å gjøre slik, men da er de psykotiske, og vil ikke huske episoden.

Stikkord her er Fattigdom/crack/sjalusi/hjem i oppløsning/desprasjon o.s.v

Dreper du ditt eget barn, er du psykisk syk i gjerningsøyeblikket.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Hadde det vært prat om at hun er psykisk syk hadde det mest sannsynlig funnes en epikrise som forteller at hun er syk. Mennesker i psykose er i stand til å gjøre slik, men da er de psykotiske, og vil ikke huske episoden.

Stikkord her er Fattigdom/crack/sjalusi/hjem i oppløsning/desprasjon o.s.v

Dreper du ditt eget barn, er du psykisk syk i gjerningsøyeblikket.
Her er et vel mye som tyder på overlegg, altså planlagt.
Hun har blant annet gått til innkjøp av microbølgeovn. ;)

T

Thomas1

Gjest
Hun har blant annet gått til innkjøp av microbølgeovn.
Det kan jo hende ho fikk den når hun åpnet konto for overføring av crack penger.... :)

Topp Bunn