Kom igjen a hertug, få et baris bilde av demNei, litt til og fra.

Kom igjen a hertug, få et baris bilde av demNei, litt til og fra.
Pøh, ikke tenk på det. Knapper og glansbilder for AdelenPasser bra det Vipa
Ja jeg vet jeg ikke er frisk, måtte kjøpe denne hos @Hifi&Vinyl i går🫣
Vis vedlegget 1106153
Stor lyd ifra lite format. Da forsvinner dem ennå mer i lydbildetSant det, liker best det selv. Men det er stor lyd i PMC da, det skal de ha
![]()
Rektalføner?
Liten oppladbar blåsepistol, kan brukes til og blåse av LP plater eller PU, eller i mitt tilfelle vintage tingHva i alle dager er det for noe?
mvh
Så @vim hadde rett?Liten oppladbar blåsepistol, kan brukes til og blåse av LP plater eller PU, eller i mitt tilfelle vintage ting![]()
Fin på barnerommet^Nedsnakking av WiiM Ultra er notert. Den har ikke store skjermen nei.
Link til denne Ove?
Link til denne Ove?
Har jo itte LP eller PU men snart vintage
gismo
Morten /NAT har aldri dårlig lyd på messer, som jeg har hørt. Har også sett mange høyttalere som ser verre ut. Tipper de spiller nokså stort ifht størrelse (?) Svært plasseringsvennlige. Relativt lite fotavtrykk.I dag har de fått kjørt seg, det gløder nesten av Esotericen. Det løsner sakte men sikkert, vet jo ikke helt hvor lang innspilling de trenger de har spilt døgnet rundt siden de kom inn her. Det er særlig oppover jeg hører det, bassen er jo der i fra get go så legger ikke så godt merke til det egentlig. En fantastisk høyttaler, designet er vel litt elsk eller hat
jeg har vendt meg litt til de og lyden er god så jeg kunne nok levd med de
.
Vis vedlegget 1106426
Jeg må nesten komme innom i morgen kveld å høre selvI dag har de fått kjørt seg, det gløder nesten av Esotericen. Det løsner sakte men sikkert, vet jo ikke helt hvor lang innspilling de trenger de har spilt døgnet rundt siden de kom inn her. Det er særlig oppover jeg hører det, bassen er jo der i fra get go så legger ikke så godt merke til det egentlig. En fantastisk høyttaler, designet er vel litt elsk eller hat
jeg har vendt meg litt til de og lyden er god så jeg kunne nok levd med de
.
Vis vedlegget 1106426
Har litt stramt skjema men skal se om jeg får klemt deg innJeg må nesten komme innom i morgen kveld å høre selv![]()
![]()
Har du så trang lyttestol at du er usikker på om du får klemt meg ned i denHar litt stramt skjema men skal se om jeg får klemt deg inn![]()
Jeg har holdt den langt unna pickup. Tar ikke sjansen på å blåse mot den, med det trykket som er i denne.Liten oppladbar blåsepistol, kan brukes til og blåse av LP plater eller PU, eller i mitt tilfelle vintage ting![]()
Det var mest ment som en spøkJeg har holdt den langt unna pickup. Tar ikke sjansen på å blåse mot den, med det trykket som er i denne.
Næææ skal nok få det tilHar du så trang lyttestol at du er usikker på om du får klemt meg ned i den![]()
PhuuuuuuuuNæææ skal nok få det til![]()
Ikke alltid like lett å viteDet var mest ment som en spøk![]()