Lekker spiller!
Du kan gjette 3 ganger,etter det blir det hemmelig for alltidog livet danser videre for evo.
grattis!
lurer på hvilken heldiggris som har fått kloa i rx1500.
Ja det er vel ikke det værste å væreDu er en gærning på en god måte![]()
Läcker, men bättre än Xerxes?
Ikke mye som er det,men bra nokLäcker, men bättre än Xerxes?
Ja får vel det daFyll opp igjen da, sutrekoppen![]()
Blir jo ikke tomt å lenge
![]()
Dukker nok opp noe ja . Informanten din er ikke til å stole påJeg har to rigg her. Du kan låne den ene :-*
Men tørk av krokofanttårene dine. Ingen tror på dem likevel. Vedder på at nytt er på vei allerede. Mine informanter hvisker så i mine ører![]()
I know. Du vet, rør og horn - noe helt annet enn gubbehaifai, tsk tskDukker nok opp noe ja . Informanten din er ikke til å stole påJeg har to rigg her. Du kan låne den ene :-*
Men tørk av krokofanttårene dine. Ingen tror på dem likevel. Vedder på at nytt er på vei allerede. Mine informanter hvisker så i mine ører![]()
men det låt fett hos han
O
Nisse !I know. Du vet, rør og horn - noe helt annet enn gubbehaifai, tsk tskDukker nok opp noe ja . Informanten din er ikke til å stole påJeg har to rigg her. Du kan låne den ene :-*
men det låt fett hos han
O![]()
Såså, ikke blås deg opp nå. Har vel ikke sagt at gubbehaifai er dårlig. Annerledes! Gubbehaifai er så pent, pyntelig og koselig atte!Nisse !I know. Du vet, rør og horn - noe helt annet enn gubbehaifai, tsk tskDukker nok opp noe ja . Informanten din er ikke til å stole påJeg har to rigg her. Du kan låne den ene :-*
men det låt fett hos han
O![]()
O
Mye bøsere med 2er jo nettopp A60 du trenger kraftmessig A45 blir jo bare en ekstra bokshehe
mvh Ivan
Klart jeg blåser meg opp,er jo litt av moroaSåså, ikke blås deg opp nå. Har vel ikke sagt at gubbehaifai er dårlig. Annerledes! Gubbehaifai er så pent, pyntelig og koselig atte!Nisse !I know. Du vet, rør og horn - noe helt annet enn gubbehaifai, tsk tsk![]()
O![]()
Håper tidlig neste uke,Cadenza RedNår kommer Acoustic Solid Wood Black? Og hvilken PU?
Takk det samme,FrankHa en fin 17 mai feiring Ove og gratulerer med ny flott spillerskal lese meg opp i tråden fortløpende
mvh
Er på vei over skagerakk tenker jegflott spiller.
men hvor er acoustic solid wood black?
hvor, hvor, hvor?
Den vente spilleren av jorwed kunne jeg ha levd lenge mednydelig snurre
mvh
Tok seg fint ut der
Billigere å mate byttedyret gjennom å låne greier fra jorwed![]()
Spiller bøst med Cadenza ogsåTok seg fint ut derCool.
Gjelder det bare å få orden på egen benk![]()
Nei...Den vente spilleren av jorwed kunne jeg ha levd lenge mednydelig snurre
mvh
Egentlig jeg også (...)
O
Eeeee,nei!Nei...Den vente spilleren av jorwed kunne jeg ha levd lenge mednydelig snurre
mvh
Egentlig jeg også (...)
O
Er på vei over skagerakk tenker jegflott spiller.
hvor, hvor, hvor?![]()
O
Da er nok det forklaringenEr på vei over skagerakk tenker jegflott spiller.
hvor, hvor, hvor?![]()
O
en kompis av meg som jobber i tullvesenet forteller at de stoppet en mistenkelig boks i igår med noe som så ut som en glossy bordgrill inni.
demonterte den i hundre biter og klarte ikke å sette den sammen igen, så den må returneres til avsender.
håper dette ikke har noe med deg å gjøre.