Så lenge den deler under 60Hz, så bør ikke det være noe problem hvor den stårKom igjen folkens, bare si det….
«Hvor er den ……?»
Evt
«Om du bare skal ha en, bør den … . ……!»
Den så jo veldig ensom ut da stakkars.Kom igjen folkens, bare si det….
«Hvor er den ……?»
Evt
«Om du bare skal ha en, bør den … . ……!»
Jaja jeg må vel gratulerer deg med subbDa er REL R505 på plass Vis vedlegget 783345
-Holder ikke vi på med STEREO?? (løp og kjøp)Så lenge den deler under 60Hz, så bør ikke det være noe problem hvor den står
Beklager. Jeg skal holde meg i egen tråd-Holder ikke vi på med STEREO?? (løp og kjøp)
-OG ser jeg feil, eller mangler Eq 500 på bildet?
Det skal du ikke det TTBeklager. Jeg skal holde meg i egen tråd
Den mangler ja.-Holder ikke vi på med STEREO?? (løp og kjøp)
-OG ser jeg feil, eller mangler Eq 500 på bildet?
Ja bruker høynivåinngangenGratulerer med naboplager!
Bruker du høynivåinngangen?
Må jo starte et sted1? Seriøst? Hadde ikke trodd dette om deg...
TakkGratulerer... Dette er en god start..
Sånne holdninger kan fort skape misnøye blant vasallene dine... kos deg i hula jaDet låter meget bra dette,fikk det extra i bånn. Fikk strammet opp bassen og tilført det "hardere" trykket jeg liker
Føler vel ikke at jeg trenger 2 stk,og særlig ikke bare for og please andre.
Det får så være,vasallene skal ikke snakke uten å først bli snakket tilda vanker det pisk på pungSånne holdninger kan fort skape misnøye blant vasallene dine... kos deg i hula ja
Og der var Ove i gang. Så nå er det vel bare ett tidsspørsmål før Hertugen er i gang med ett prosjekt ala toskebassDet låter meget bra dette,fikk det extra i bånn. Fikk strammet opp bassen og tilført det "hardere" trykket jeg liker
Føler vel ikke at jeg trenger 2 stk,og særlig ikke bare for og please andre.
10 stk 18" på bakveggen mener du med 5stk Accuphase P-4500?Og der var Ove i gang. Så nå er det vel bare ett tidsspørsmål før Hertugen er i gang med ett prosjekt ala toskebass
Det er jo en start. Og når du blir storhertug så kan du alltids utvide10 stk 18" på bakveggen mener du med 5stk Accuphase P-4500?
Det er helt rekti! Ingen vits å stresse.Må jo starte et sted
Ryddig og flott oppsett nå Herr Hertug! Ønsker deg en fin dag!Jobbet litt i dag,starter 12 på jobb så må fin justere mere i kveld Vis vedlegget 783496
Takk TT.Ryddig og flott oppsett nå Herr Hertug! Ønsker deg en fin dag!
Feil... For mye garn...Du hadde gitt au pair piken litt lite garn synes jeg.
Hun burde heklet seg niqab i stedet.Au pairen heklet seg bikini i dag. Ser frem imot sommer Vis vedlegget 783595
Står vel at han ønsker å ha noe i sølv i stedet. Tror det ikke er verre enn det eller?Hva skjer hos deg Ove, Lumin og cd spiller for salg? noe nytt på vei inn?
mvh
Han byttet jo nettopp Lumin til sølvStår vel at han ønsker å ha noe i sølv i stedet. Tror det ikke er verre enn det eller?
Leste bare ang Rotel jeg. SorryHan byttet jo nettopp Lumin til sølv
mvh