HFS på oddsen?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Man burde kanskje fått inn en odds hos f.eks bettson på NÅR de nye nettsidene kommer?
Skal man ta oppdatering av nyheter på forsiden som grunnlag vil jeg sette en tier på oktober/november.

februar: 177 i odds
mars: 151
april: 128
mai: 101
juni: 87
juli: 54
august: 33
september: 21
oktober: 11
november: 5
desember: 3
ALDRI: 1

Vapor

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2002
Antall liker
195
Sted
Bergen
Jeg heller nok til ALDRI , men ser at det gir veeeeldig lave odds ;)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
vapor: iom at det nok blir realiteten (jeg håper jeg tar feil), ville det ha vært oddsmessig selvmord å ha høy odds på det mest sannsynlige utfallet :p

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.161
Torget vurderinger
2
vapor: iom at det nok blir realiteten (jeg håper jeg tar feil), ville det ha vært oddsmessig selvmord å ha høy odds på det mest sannsynlige utfallet :p
Hva får deg til å tro at de nye sidene aldri kommer ?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Skal ikke la dette utarte seg til hetsing, da innlegget var ment humoristisk fra min side.
Det jeg skrev var ref forsiden på hfs, som ikke er oppdatert hver dag, akkurat, tross et meget høyt besøksantall/aktivitet på forum. En side av dette kaliberet bør etter min mening være oppdatert og gjennomført hele veien.
Derfor kom jeg med odds, odds lages jo som kjent for alt mulig, nå også på når nye versjoner av vevsider kommer :)

Fins det en mrtg for siden?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.161
Torget vurderinger
2
Forsiden vår er kun ment som en oversiktsside, og vi kommer kun med en og annen viktig nyhet som aktuelle messer (som det er få av i Norge), konkurranser o.l.

Av den grunn vil nok forsiden være nokså statisk, og det hadde selvfølgelig vært fint om vi kunne bidratt med aktuelle nyheter, tester osv. fra dag til dag, men da må vi finne noen å samarbeide med som kan hjelpe til. Vi har ikke nok bemanning og heller ikke nok tid.

Vi har naturligvis statistikk for sidene, men ikke i form av MRTG.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Høvding: Hvordan går det med "nye" hifisentralen? Er jo litt spent da vettu :)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.161
Torget vurderinger
2
Det er litt jobb igjen, men vi er vel mer eller mindre nokså ferdig. Vi driver og tester litt, og det blir nok ikke lenge til før vi lanserer, men vi føler ikke noe hastverk ettersom dagens løsning er nokså bra.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Høres bra ut. Gleder meg.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Det kunne hvert greit å slippe å se God jul til allesammen beskjeden på forsiden ;) Det kan da ikke ta lang tid å fjerne.

Topp Bunn