Hi-Fi messe i Horten 2015 10-11 oktober

Skjermbilde 2015-06-05 kl. 16.21.28.jpg
 

Kommentarer

howard_nor

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.06.2009
Innlegg
2.364
Antall liker
1.998
Torget vurderinger
5
Blir nok en tur i år også.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.900
Antall liker
13.157
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
synd det ble lagt en mnd senere
var MYE bedre i september når det var trivelig å komme sjøveien og ha party ombord
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Skedsmo Audio og kakeklubb kommer sikkert de også.

Steinar.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Godt at messa uansett blir. På tross av hotell og tidspunkt , så er det fint at Terje og Jørgen på nytt drar i gang.
 

Spissoy

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.01.2009
Innlegg
2.019
Antall liker
4.082
Sted
Fitjar
Torget vurderinger
14
Ser ut til at jeg endelig har friperiode denne gangen! Så satser på å få oppleve min første Hi-Fi messe! ;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.683
Torget vurderinger
23
synd det ble lagt en mnd senere
var MYE bedre i september når det var trivelig å komme sjøveien og ha party ombord
Tør jeg foreslå at du selger balja og kjøper en anstendig Winnebago?
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Godt at messa uansett blir. På tross av hotell og tidspunkt , så er det fint at Terje og Jørgen på nytt drar i gang.
Ja, enig i det. Jeg kjører en tur nedover fra Trøndelag hvis ikke været er alt for ille. Innbiller meg vagt at dette er høstferieuka i Trøndelag, så det passer bra. Dette har blitt en veldig "koselig" liten messe synes jeg, og også god tid til å prate med bransjeaktørene.
 

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Innlegg
938
Antall liker
701
Torget vurderinger
10
Kommer under tvil , da jeg er redd det kan bli dyrt ....:)
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.468
Antall liker
7.388
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Jeg kommer til messen for og forkynne om kjøp av flere svindyre pickuper........ og veien til himmelen hvor engelene synger om du så gjør ;)
 

nudiebear

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.07.2008
Innlegg
53
Antall liker
1
Ser skikkelig frem til denne årlige hifiberikelsen igjen!
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Ser ut til at det gjelder å være pensjonist. Får forte meg å gå av før 10. oktober.....:)
Student kan jeg vel kanskje ikke kalle meg lengre.
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.468
Antall liker
31.824
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Skal nok prøve å få med meg denne i år, en hyggelig liten messe der man kan slå av en prat med kjente forumsmedlemer og aktører;)
Artig å se på diverse utstyr/talere og om alt ikke låter like bra osv... det er vel sånn livet er og helt ok det:rolleyes::)

gismo
 

211.

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2004
Innlegg
1.656
Antall liker
1.396
Torget vurderinger
2
Rakk ikke messa ifjor, så i år får jeg se om ikke jeg kan ta en tur...:rolleyes:
 

calaf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.12.2007
Innlegg
331
Antall liker
196
Sted
Sulis
Torget vurderinger
5
Skal prøve ta turen i år som førstereisgutt. Et godt lite stykke vei for å komme meg dit.
Er det noen liste over hvilke bransjeaktører som stiller i år?
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.063
Antall liker
3.738
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Satser på å overnatte i Horten denne helga for å få brukt mer tid til nerding og mindre til kjøring. Men hva gjør man på kvelden i Horten egentlig? Sånn utenom å henge utenfor kjøpesenteret, pendle frem og tilbake med ferga eller få juling på den lokale kroa?


Ellers håper jeg utstillerne jevnt over gjør en litt større innsats i år enn i fjor. Har spesielt store forhåpninger til Oslo HiFiCenter som sitter på så sjukt mye spennende agenturer, at de i år tar seg tid til å fokusere mer på kjerneproduktene (høyttalere og forsterkere), fremfor strømrensere og spikes som stort sett fikk all oppmerksomheten i fjor.
 
Sist redigert:
M

MusicBear

Gjest
Satser på å overnatte i Horten denne helga for å få brukt mer tid til nerding og mindre til kjøring. Men hva gjør man på kvelden i Horten egentlig? Sånn utenom å henge utenfor kjøpesenteret, pendle frem og tilbake med ferga eller få juling på den lokale kroa?


Ellers håper jeg utstillerne jevnt over gjør en litt større innsats i år enn i fjor. Har spesielt store forhåpninger til Oslo HiFiCenter som sitter på så sjukt mye spennende agenturer, at de i år tar seg tid til å fokusere mer på kjerneproduktene (høyttalere og forsterkere), fremfor strømrensere og spikes som stort sett fikk all oppmerksomheten i fjor.



Tja, billigere å frakte å stille opp, strømrensere & spikes :)
Samtidig som de ikke risikerer å stille med produkter som ikke spiller bra, siden de har utstyr bedre (?) enn alle andre...

Et hån, det å stille der med sånt som dette - om de så gjør - med de produkter de har å tilby.
På den annen side; kan være messas besøkende ikke er målgruppen til OHC.

Uansett; beundringsverdig at Terje og Jørgen orker å bruke energi på disse jordnære messene, med entusiasme som eneste drivkraft i en verden hvor de fleste kun tenker penger. Dvs. mer penger :)
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.063
Antall liker
3.738
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Vi får nå se. Kan hende de satser mer på sine egne messer til det store, seriøse utstyret og de mest spennende demoene, siden de da har mer kontroll over rommene, og slipper å frakte stort og tungt utstyr. Men jeg håper allikevel på litt Gryphon om ikke annet.

Nå er ihvertfall hotellrom booket, så da gjelder det bare å gjøre det beste ut av det. Æ glær mæ!
 

Oslo Hi-Fi Center

Bransjeaktør
Ble medlem
20.06.2013
Innlegg
558
Antall liker
261
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Vi får nå se. Kan hende de satser mer på sine egne messer til det store, seriøse utstyret og de mest spennende demoene, siden de da har mer kontroll over rommene, og slipper å frakte stort og tungt utstyr. Men jeg håper allikevel på litt Gryphon om ikke annet.

Nå er ihvertfall hotellrom booket, så da gjelder det bare å gjøre det beste ut av det. Æ glær mæ!
Hei AndersR,

I år kommer vi til å piggybacke Mono sitt opplegg, med fokus på Audio Research.

Mvh

Didrik

Oslo Hi-Fi Center
 

Hunsbedt

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.05.2013
Innlegg
617
Antall liker
2.626
Sted
Kvinesdal
Torget vurderinger
1
Har egentlig sluttet med å gå på slike messer for lenge siden, men i år har jeg blitt invitert, og gleder meg veldig. Tror det vil dukke opp noen spennende nyheter på høyttalerfronten, samt gode muligheter for å treffe kjente. :)
 

roeng2

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
4.331
Antall liker
5.790
Sted
Møre & Romsdal
Torget vurderinger
8
Blir en tur i år, om ikke utstyr og lyd står til forventningene får man statse på det sosiale☺

roeng2
 

Torolan

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.07.2010
Innlegg
2.777
Antall liker
1.087
Torget vurderinger
2
Har tenkt på å ta turen flere ganger , men i år ser det endelig ut til at det passer , så jeg gleder meg nå :)
 

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn