Håper det blir mulig å få vite hvilke delefilter som er brukt her. Seas Kit A26 er også veldig bra, men diskantene er litt i dyreste laget sammenlignet med Morel.Insels nye!
Håper det blir mulig å få vite hvilke delefilter som er brukt her. Seas Kit A26 er også veldig bra, men diskantene er litt i dyreste laget sammenlignet med Morel.Insels nye!
Det eneste jeg vil meddele et at filteret er analogtHåper det blir mulig å få vite hvilke delefilter som er brukt her. Seas Kit A26 er også veldig bra, men diskantene er litt i dyreste laget sammenlignet med Morel.
Virket gjorde det også Mester Sand!Det eneste jeg vil meddele et at filteret er analogt
Lyssningsintryck?
Nei faan, det rommet så jeg ikkeSyntes de her spilte fint (de ytterste) Vis vedlegget 954625
Så enig, det ble kunn spilt pling plong musikk, det låter jo bra på alle høyttalere, umulig for meg å få noe ut av det.^ Synd de inntok den holdningen at det ikke var mulig å lytte til noe annet enn det de hadde plukket ut selv. Kunne ønsket meg å høre et spor eller to med Oscar Peterson på disse, men - nope, det var ikke mulig.
Lurer da litt på hvem de er på messe for. Seg selv, eller potensielle kunder
De har høyttalere som åpenbart bare spiller bra på et nøye utvalg av musikk. I hvert fall er det det de signaliserer.^ Synd de inntok den holdningen at det ikke var mulig å lytte til noe annet enn det de hadde plukket ut selv. Kunne ønsket meg å høre et spor eller to med Oscar Peterson på disse, men - nope, det var ikke mulig.
Enig!Syntes de her spilte fint (de ytterste) Vis vedlegget 954625
Håper du var innom DIY rommet, der fikk folk velge selv så lenge det lå på harddisken. Var vel ca 12 000 album å velge blande. Det er slik det kal være.^ Synd de inntok den holdningen at det ikke var mulig å lytte til noe annet enn det de hadde plukket ut selv. Kunne ønsket meg å høre et spor eller to med Oscar Peterson på disse, men - nope, det var ikke mulig.
Satt nede i baren og drakkSer ut til at det er lite med folk?
Men likevel må vi ta selvkritikk. Bør være på nett for å dekke alles ønsker.Håper du var innom DIY rommet, der fikk folk velge selv så lenge det lå på harddisken. Var vel ca 12 000 album å velge blande. Det er slik det kal være.
Alle som var innom å satt i godstolen smilte og var fornøyd.
Det var ikke mye valgmuligheter i rommet til klubben, i hvertfall…ei heller Acoustic Tuning!? Men de kjørte jo greie demoer med relativt variert musikk, synes forøvrig at de «små» Dali høyttalerne låt uengasjerende og flatt…Vel, det ryktes at i noen rom fikk gjester ikke velge i det hele tatt
Helt enig! Meget bra.. spilte med rør, og bør pares med omhu, men ellers tipp topp!Syntes de her spilte fint (de ytterste) Vis vedlegget 954625
Audio aktøren er forhandler av ATCEr de forhandler av ATC??
Revival har ingen norsk importør /forhandler.Hvem selger Revivial? Og spilte de på Rosso Fiorentino? Hvordan låt de?
Riktig som blues skriver herHvem selger Revivial? Og spilte de på Rosso Fiorentino? Hvordan låt de?
Det burde dere annonsere bedre? Det var noe jeg strøk av listen pga tilgang når jeg kjøpte ht.Audio aktøren er forhandler av ATC
Fylte på en Spotify-liste ved bruk av Shazam og dette er de jeg sitter igjen med (ble naturligvis spilt mye annet). Flere kjent fra før dog. I utgangspunktet Billy Raffoul og Eivør jeg sitter igjen med som nye for meg med spennende lyd.Noen som har en liste over hva slags musikk som ble spilt i helgen?
Det var kontant og stram bass.Hvordan spilte Perlisten subbene hos Audiocenteret?
Har vel enda tilgode å høre/lese noen dårlig anmeldelse av deres subber.
Henger du en svett skjorte foran ei vifte, setter på deg varme trange sko og tar deg en øl er det som å være der.
Moet var gjemt i Loungen..Moet, Audioaktøren og Duet. Hvordan i huleste klarte jeg å unngå disse? Hvor hadde de gjemt seg?
Trodde jeg var innom alle de vanlige rommene.
Svett skjorte har jeg etter 2.5t med innebandy i går kveld - kaffe får duge...Henger du en svett skjorte foran ei vifte, setter på deg varme trange sko og tar deg en øl er det som å være der.