HiFI+ igjen........

O

om.s

Gjest
Nå ramlet #42 ned i kassa, og dette er en like stor glede hvergang, snakk om lesestoff, leseglede og variasjon av tester samt inspirasjon på musikk og utstyr man ikke har hørt/ sett i sjappa før....

Etter en kjapp gjennom gang før jobben kan man konkludere med at her er det flere timer interessant lesning framfor en.....

Til dere som ikke har fått opp øya enda, løp og abonner ;D

mvh

edit: ser den havnet under feil topic, har bedt om flyttehjelp....

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Interessant artikkel om biamping (med passive delefiltre) der!

Mvh Vidar P

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Musikkstoffet er en av grunnene til at jeg abonnerer på Hifi+, men mer interessant er å spørre hva vil skje med bladet nå som Absolute Multimedia Inc., eierne av The Absolute Sound, har kjøpt bladet. Da jeg leste om oppkjøpet, tenkte jeg på hva som skjedde med Audio. Ifølge Roy Gregory vil Plus fortsette som før, prøve noe nytt og samtidig styrke distrubisjonen. Det skal bli spennende å følge med. Nå er det de nye eierne som bestemmer bladets fremtid og ikke redaktøren. Han har talerett. Jeg krysser fingrene for fremtiden, for kanskje jeg ikke har noe å frykte.

Og en lang og grundig artikkel om hodetelefoner.

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Antall liker
2
Til dere som ikke har fått opp øya enda, løp og abonner ;D

mvh
Takk for oppfordringen, var akkurat det jeg trengte for å abonnementet på plass 8)
Gleder meg til neste utgave, får håpe det lever opp til forventningene!

mvh

O

om.s

Gjest
Takk for oppfordringen, var akkurat det jeg trengte for å abonnementet på plass 8)
Gleder meg til neste utgave, får håpe det lever opp til forventningene!

mvh
Det har til dags dato ikke skuffet enda, og jeg mangler bare nr 1, det er alltid noe man kan plukke opp i de bladene ;D

mvh

O

om.s

Gjest
Musikkstoffet er en av grunnene til at jeg abonnerer på Hifi+, men mer interessant er å spørre hva vil skje med bladet nå som Absolute Multimedia Inc., eierne av The Absolute Sound, har kjøpt bladet. Da jeg leste om oppkjøpet, tenkte jeg på hva som skjedde med Audio. Ifølge Roy Gregory vil Plus fortsette som før, prøve noe nytt og samtidig styrke distrubisjonen. Det skal bli spennende å følge med. Nå er det de nye eierne som bestemmer bladets fremtid og ikke redaktøren. Han har talerett. Jeg krysser fingrene for fremtiden, for kanskje jeg ikke har noe å frykte.

Og en lang og grundig artikkel om hodetelefoner.
Får håpe at det nye eier skiftet ikke påvirker den gode trenden de har holdt, ellers er jeg enig ang deres musikk omtaler, jammen ble det ikke bestillt tre skiver pga deres anbefalinger i dette nummeret også  :)

mvh

Topp Bunn