HIFI-messe SOMMERLYD 2019

Sommerlyd banner.jpg

Så setter vi endelig igang med dette vi har snakket om lenge, mer eller mindre fast messearrangement, under titlene: VÅRLYD, SOMMERLYD, HØSTLYD og VINTERLYD

Planen er da at vi skal arrangere "minimesser" 1 gang for hver årstid, men ingen faste datoer.

Etter hvert ønsker vi å videreutvikle dette til også å inneholde små akustiske konserter med utvalgte artister av høy kvalitet

Her er link til hovedinformasjonen på hjemmesiden vår:: https://pmaudio.no/nyheter/sommerlyd-20192019/8/10

Man kan også bare klikke på banneret / bildet ovenfor og bli ledet rett inn på hjemmesiden

Vi har en del nye produkter og en del demoprodukter som vi skal forsøke å selge disse dagene - til noen "gode priser"

For direkte kontakt:
epost: kontakt@pmsudio.no
Tlf.: 0047-38 18 31 15
Mob.: 0047-917 13 655

Til de som tar turen::: VELKOMMEN!!
Det blir nok av kaffe og annet smått å livnære seg på

mvh
Paul Mortensen
 
Sist redigert:

Kommentarer

M

MusicBear

Gjest
Jeg visste faktisk ikke at det var fire årstider på Nodeland, trodde vannføringen i elva rett ved, og snø/ikke snø, lå til grunn for årets forandringer ut ove tallene på kalenderen. Men usedvanlig bra tiltak!
Med gode live konserter, i tillegg, tror jeg ikke du skal være redd for å sette opp en til/fra buss med eksempelvis Drammen som avgangssted - alle kommer seg til/fra Drammen med offentlig kommunikasjon, hvor turen i så måte kunne starte med et par halvlitere på Kings Arms (2 min. fra togstasjonen).
Du og kona er en oase i norsk musikk-/h-fi bransje, tiltaket ditt verdsettes og jeg tror mange vil visitere Nodeland om du får til det du håper på. Ønsker deg lykke til, personlig kommer jeg elveveien :)
 

comstedt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.10.2010
Innlegg
184
Antall liker
18
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Litt langt unna Oslo : (
(selv om vi som bor i nærheten, er bortskjemte med mye fint allerede.)

Jeg hadde så ønsket at få høre på Alsyvox Botticelli! og Metaxas! Ser og ut som Gold Note har mye fint, og Codas nye effektforsterkere hadde vart gøy at høre på! Og sikkert mye ant fint i tillegg.

Viss jeg kan finne andre samtidlige gjøremål, så jeg har noe at skylde på her hjemme, så kommer jeg garantert en annen gang!

Alle dere som er innom bransjen, store som små, og byr så mye på er selve! Dere gjør livet litt lysere før mange! Og bidrar til mye glede og mye sosial samvær før oss som har dette som hobby og/eller livsstil. Er nok mange som gleder seg til helgen!

Uansett, dere får Lykke Til! Jeg håper at dere får et par fantastiske fine dager! Før Pm Audio, og alle besøkende!

PS. Skall dere ha noen uvanlig tilbud på noe smått eller trivelig, ville sikkert flere som ikke har mulighet at vare med, bli glade og gi mere besøk på hjemsiden dere! DS.
 

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Innlegg
613
Antall liker
253
Jeg visste faktisk ikke at det var fire årstider på Nodeland, trodde vannføringen i elva rett ved, og snø/ikke snø, lå til grunn for årets forandringer ut ove tallene på kalenderen. Men usedvanlig bra tiltak!
Med gode live konserter, i tillegg, tror jeg ikke du skal være redd for å sette opp en til/fra buss med eksempelvis Drammen som avgangssted - alle kommer seg til/fra Drammen med offentlig kommunikasjon, hvor turen i så måte kunne starte med et par halvlitere på Kings Arms (2 min. fra togstasjonen).
Du og kona er en oase i norsk musikk-/h-fi bransje, tiltaket ditt verdsettes og jeg tror mange vil visitere Nodeland om du får til det du håper på. Ønsker deg lykke til, personlig kommer jeg elveveien :)
Helloi my Mysic Bear,

Nice!!
Takk for fine og artige ord

Det hender rett som det er at vi henter besøkende på jernbanestasjonen noen minutter unna her - og vi bringer dem dit igjen, etter litt musikk og kaffekos.

Nåja - da jeg flyttet ned hit så trodde også jeg at vi hadde bare et par årstider her - men jeg tok feil. Innimellom har vi faktisk 8 årstider!
 

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Innlegg
613
Antall liker
253
Litt langt unna Oslo : (
(selv om vi som bor i nærheten, er bortskjemte med mye fint allerede.)

Jeg hadde så ønsket at få høre på Alsyvox Botticelli! og Metaxas! Ser og ut som Gold Note har mye fint, og Codas nye effektforsterkere hadde vart gøy at høre på! Og sikkert mye ant fint i tillegg.

Viss jeg kan finne andre samtidlige gjøremål, så jeg har noe at skylde på her hjemme, så kommer jeg garantert en annen gang!

Alle dere som er innom bransjen, store som små, og byr så mye på er selve! Dere gjør livet litt lysere før mange! Og bidrar til mye glede og mye sosial samvær før oss som har dette som hobby og/eller livsstil. Er nok mange som gleder seg til helgen!

Uansett, dere får Lykke Til! Jeg håper at dere får et par fantastiske fine dager! Før Pm Audio, og alle besøkende!

PS. Skall dere ha noen uvanlig tilbud på noe smått eller trivelig, ville sikkert flere som ikke har mulighet at vare med, bli glade og gi mere besøk på hjemsiden dere! DS.
Hei Comstedt,

På grunn av tragiske omstendigheter i familien har jeg ikke greid å følge med på tråden her. Fokuset måtte flyttes et annet sted og jeg fikk ikke lagt til rette for alle ting jeg hadde planer om til Sommerlyd

Du er velkommen til å besøke oss en annen gang

mvh
Paul Mortensen
 

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn