Hi-Fi magasin HiFi & Musik 4/1998 - Mumma Audio

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Sitter noen på 1998-årgangen og kan fikse foto eller scan av testen av Mumma Audio Mosen? Vippser litt for bryderiet selvsagt. Forlaget kan ikke skaffe dette til veie - heller ikke mot betaøling, ser det ut til. Annen info om Mosen tas også imot med takk :)
 

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Ja, nett so - veit du noko om dei, er det englar eller demonar som står bak? Nokon skreiv Tommy var meir møbelsnikkar enn delefilterguru...
 

Stereobloiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2006
Innlegg
186
Antall liker
1
Torget vurderinger
0
Det har vore nokre kopiar laga av folk, og det er Seas, og det er nordisk produksjon, og eit mystisk namn - eg tenkjer på dette som eit mysterium, kven er denne Tommy og kvifor finst det så lite på nett? X-files.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.682
Antall liker
7.922
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ja, dei ser på ein måte kjende ut. Men merket og eventuelle historiar om dette, kjenner eg ikkje til. Men små "bokhyllehøgtalarar" med frittståande stativ (og gjerne subwoofer) var ei løysing mange hadde heilt attende på slutten av 70-talet. Fint i små lytterom, lett å få til flott pinpointing og perspektiveigenskapar, sjølv om klangbalansen var så ymse. LS3/5A var vel den som drog det heile i gong, men eg hugsar både Infinity og Sequerra Metronome som endå betre. Så kanskje dette er ein frosk som må kyssast?
 
Topp Bunn