Det må jeg også få gjort neste år. Har gått glipp av for mange messer pga dårlig planlegging.KentOve skrev:Melder meg på her i tråden, for kommende info! Neste år må jeg få tatt turen
Det var da voldsomt så tidlig ut du var da Hadde vært gøy å dratt ned igjen, får se om det passer.R.E.S. skrev:Da er det bare å sette av datoen 3-6. mai 2012 til messa i München.
Jeg har allerede lagt inn torsdag til mandag i kalenderen.
Roy
Er det lov å spørre hvor mye det havnet på?R.E.S. skrev:Da har jeg booket fly nedover torsdag 3. mai kl. 9.55 med SAS, og retur mandag 7. mai kl. 13.05 med SAS tilbake til Oslo.
Hotellet er som vanlig Star Inn i Schwabing.
Roy
SAS har vel noen billig plasser som kan havne på under kr.1.000 t/r. Ellers så må regne med rundt kr. 2.000.ganilsen skrev:Er det lov å spørre hvor mye det havnet på?R.E.S. skrev:Da har jeg booket fly nedover torsdag 3. mai kl. 9.55 med SAS, og retur mandag 7. mai kl. 13.05 med SAS tilbake til Oslo.
Roy
Er det et hotell du kan anbefale?
Geir Arne
Ok, takker for info.EiK skrev:SAS har vel noen billig plasser som kan havne på under kr.1.000 t/r. Ellers så må regne med rundt kr. 2.000.ganilsen skrev:Er det lov å spørre hvor mye det havnet på?R.E.S. skrev:Da har jeg booket fly nedover torsdag 3. mai kl. 9.55 med SAS, og retur mandag 7. mai kl. 13.05 med SAS tilbake til Oslo.
Roy
Er det et hotell du kan anbefale?
Geir Arne
Star Inn er et enkelt og relativt nytt hotell ikke så langt fra messen, men et lite stykke fra sentrum. Synes det er helt greitt, og rimelig for å være i en storby. Ca.80 EUR med frokost per døgn.
Jeg kommer hinkende etter med Lufthansen kl:11.55 den 3.mai, og returnerer til Oslo 7.mai kl:15.25.R.E.S. skrev:Da har jeg booket fly nedover torsdag 3. mai kl. 9.55 med SAS, og retur mandag 7. mai kl. 13.05 med SAS tilbake til Oslo.
Roy
BMW Welt hørtes spennende ut.larkrla skrev:Turen er innvilget av kona, da gjelder det evt å finne en reisekamerat eller to. Tror uansett jeg drar nedover, det ser veldig spennende ut, og München er jo en flott by. Må kanskje avlegge BMW Welt et besøk også 8)
Ja, det finnes. Kommer tilbake til anbefalinger.larkrla skrev:Har hatt lyst til å besøke BMW Welt helt siden de åpnet, fantastisk bygning med innhold som interesserer meg sterkt. Vet noen om det finnes noen skikkelig bra restauranter i Munchen? Må jo spise også...en lidenskap det også for min del.
Ser ikke bort i fra at jeg utmerket godt kan gjøre deg den tjenesten ;DJamakr skrev:Je misunner, misunner, misunner og atter misunner dere turen - som jeg i år ikke har anledning til å ta.
Ta gjerne en ekstra Weissbier på Biergarten for meg.
Mvh
JMK
Hei JackXJackX skrev:Jeg drar nedover torsdag - søndag.
Bor på samme hotell som sist.
Skal drikke din schkåll mange ganger, jamakr
Har ikke bestilt billett ennå, Espen - men når har du flight? Må jo starte tidlig (med øllingen) skal vi tilfredsstille (les: erte) den OAS-uteblivende jamakr 8)Espen L skrev:Hei JackXJackX skrev:Jeg drar nedover torsdag - søndag.
Bor på samme hotell som sist.
Skal drikke din schkåll mange ganger, jamakr
Ser ut som det blir Torsdag til Søndag på meg også, når reiser du på dagen? kanskje vi kunne treffes over en liten"knært" på Gardermoen
Espen L
Det kommer en ny messe til neste år jamakr, men jeg/vi har forståelse for at du er lei deg fordi du i år er innhentet av forpliktelser.Jamakr skrev:Je misunner, misunner, misunner og atter misunner dere turen - som jeg i år ikke har anledning til å ta.
Ta gjerne en ekstra Weissbier på Biergarten for meg.
Mvh
JMK