HighEnd Munchen 2009

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Bach_Man skrev:
    Hvorfor har de montert en fiskestang på et konsertflygel?
    Latterlig vinylspiller formet som et flygel, dedikert Bill Evans og armen skal visstnok gi vibber mot en fiolinbue.





    Noen for meg nye danske høytalere "Ampli" i lekkert skinn, forskjellig farge på front kontra side/bak, riktig lekre så de ut, ble ikke spillt på.



    Nøyer meg med ytterligere et bilde av en som jobbet hardt og trutt med å ta masse bilder, og med godt utstyr og stativ så blir det sikkert noe å glede seg til ;)



    Mvh.KW
     

    Vedlegg

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.806
    Antall liker
    21.638
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    var det noen som fikk hørt den latterlige platespilleren som er utformet som et flygel og med arm som en fiolinbue?

    koster sikkert en million og ser ut som en krone, og spiller sikkert som en krone også, for alt jeg vet.
     

    Mute

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    481
    Antall liker
    9
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    0
    Wizard eller noen andre? BMC DAC1??? finner ingen ting på nettet ???
     

    Elektron

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Innlegg
    1.886
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Gago skrev:
    koster sikkert en million og ser ut som en krone, og spiller sikkert som en krone også, for alt jeg vet.
    Disse spiller i alle fall ikke som en krone ;D. Denne modellen ble dessverre ikke koblet opp selv om den stod utstilt. Det var imidlertid håndverk av første klasse.

    Elektron
     

    Vedlegg

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    KW skrev:
    Nøyer meg med ytterligere et bilde av en som jobbet hardt og trutt med å ta masse bilder, og med godt utstyr og stativ så blir det sikkert noe å glede seg til ;)



    Mvh.KW
    Er det sånn jeg ser ut når jeg er på jobb? Hjemmekino med messerapport skal være ute den 4. juni.

    Roy
     

    goffa

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    83
    Antall liker
    0
    Takk til glade gutter fra OAS som holdt ut med en som nok hadde fått en femmer for mye puttet på og til alle andre norske venner som stoppet innom rommet på sin vileløse vandring i ønskenes og drømmenes korridorer. Takk også for flotte bilder.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    Audiostone skrev:
    Takk til glade gutter fra OAS som holdt ut med en som nok hadde fått en femmer for mye puttet på og til alle andre norske venner som stoppet innom rommet på sin vileløse vandring i ønskenes og drømmenes korridorer. Takk også for flotte bilder.
    Vi visste i hvert fall hvor vi skulle gå når vi trengte noen å praktisere vårt norske språk med mellom all engelsken og tysken...

    Roy
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.277
    Antall liker
    24.856
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Gago skrev:
    var det noen som fikk hørt den latterlige platespilleren som er utformet som et flygel og med arm som en fiolinbue?

    koster sikkert en million og ser ut som en krone, og spiller sikkert som en krone også, for alt jeg vet.
    ;D
    Lunch utover tastaturet.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.369
    Antall liker
    6.766
    R.E.S. skrev:
    KW skrev:
    Nøyer meg med ytterligere et bilde av en som jobbet hardt og trutt med å ta masse bilder, og med godt utstyr og stativ så blir det sikkert noe å glede seg til ;)



    Mvh.KW
    Er det sånn jeg ser ut når jeg er på jobb? Hjemmekino med messerapport skal være ute den 4. juni.

    Roy
    Jogget du mellom utstillerne? ;)
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    BT skrev:
    R.E.S. skrev:
    KW skrev:
    Nøyer meg med ytterligere et bilde av en som jobbet hardt og trutt med å ta masse bilder, og med godt utstyr og stativ så blir det sikkert noe å glede seg til ;)



    Mvh.KW
    Er det sånn jeg ser ut når jeg er på jobb? Hjemmekino med messerapport skal være ute den 4. juni.

    Roy
    Jogget du mellom utstillerne? ;)
    Nei, men messeområdet er stort og det blir veldig mye traving rundt, så jeg var sjeleglad for at jeg hadde ordentlig skotøy.

    Roy
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.384
    Antall liker
    35.735
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Veldig mye flotte bilder gutter ;)
    Artig for oss hjemmesittere ;D
    Men må si at det er ikke mye av designen på mange av nyhetene som faller i min smak 8)
    Mere bilder! ;D
     

    Vovven

    Medlem
    Ble medlem
    03.03.2008
    Innlegg
    25
    Antall liker
    2
    wizard skrev:
    Underbara bilder Wizard!

    Tusen tack för ditt gedigna arbete med att dokumentera Dina intryck från mässan. Det vore emellertid trevligt att veta hur Du upplever soundet från olika utställare.


    Varma hälsningar


    IMPROVED audio
    Distributör för Trigon Audio i Sverige
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.234
    Antall liker
    9.093
    Torget vurderinger
    1
    Mye bra bilder her. Mange flotte LP-spillere, og horn, og kostbare oppsett. Savner nesten litt CD-spillere, faktisk. ;D

    Mvh. Bjørn
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    Vi driver og gjør om våre nettsider. Kommer til å legge inn bilder og diverse fra messer med mere der. Er nå oppdatert med litt bilder fra årets München messer: www.audioroyal.no
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    OT: Jeg liker måten dere har gjort om nettsidene deres, Odder! Trivelige reisebrev, og mange flotte bilder. Tips: Bytt ut tagen fra kamera til hva det er bilde av. Den tagen som kommer opp når du holder pekeren over bildet. Ingen stor greie, men konstruktivt ment fra min side.

    Tilbake til saken jeg skulle meget gjerne vært på messe!
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    synes du ikke det skal stå "olympus" osv. i taggen??? hehehe.. Joda, vi skal få gjort det. Ting tar bare litt mer tid enn det man har tilgjengelig..
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Jeg vet akkurat hva du mener.. Har for eksempel helt glemt å ringe deg..

    Sender deg en PM i stedet..
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.369
    Antall liker
    6.766
    Heisann, der har Odder lagt ut mange gamle bilder, ja.
    Det ser ikke ut som jeg hadde noe i mot å sitte foran de Coltrane-høyttalerne. Det stemmer ganske bra med husken...
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    Fikk pdf-fila av messereportasjen min på mail i dag. Om en uke skal Hjemmekino være i salg, men her er en bitteliten smakebit.
     

    Vedlegg

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.

    Er det forresten noen som vil dele lytteinntrykk. Hva utmerket seg og låt virkelig bra?
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.369
    Antall liker
    6.766
    R.E.S. skrev:
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
    Sentralen <-> Fidelity

    AVForum <-> Hjemmekino

    Vær glad for det. Husk, vi vrangpeisene er her på Sentralen. ;D
     

    HåkonN

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    0
    MBL og Adam Audio har generelt fått særdeles gode skussmål på tidligere messer, men MBL ser ikke ut til å ha fått det helt til å klaffe i år. Noen som fikk hørt på Adam sitt rom?

    Ut i fra bildene å dømme ser det ut som jeg må ta en tur neste år. :)
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    R.E.S. skrev:
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
    For min del plages jeg ikke av det, og jeg oppfatter i grunn R.E.S. som ganske uskyldig ift mange andre ift tilknytning til bransjeaktører. Han gjør det åpent, og jeg som forbruker greier i alle fall å skille.

    Utover det synes jeg det så ut som fine bilder der.. Vi liker å være litt vrange her noen ganger :p
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    BT skrev:
    R.E.S. skrev:
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
    Sentralen <-> Fidelity

    AVForum <-> Hjemmekino

    Vær glad for det. Husk, vi vrangpeisene er her på Sentralen. ;D
    Jeg er klar over det. I sin tid var jeg så vrang på denne sentralen selv, at jeg ble invitert til å skrive for Fidelity.

    Roy
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.369
    Antall liker
    6.766
    R.E.S. skrev:
    BT skrev:
    R.E.S. skrev:
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
    Sentralen <-> Fidelity

    AVForum <-> Hjemmekino

    Vær glad for det. Husk, vi vrangpeisene er her på Sentralen. ;D
    Jeg er klar over det. I sin tid var jeg så vrang på denne sentralen selv, at jeg ble invitert til å skrive for Fidelity.

    Roy
    Jeg skjønner du har blitt enklere å ha med å gjøre nå da, siden du har skiftet beite. ;D
    Men det er hyggelig naturligvis, at du fortsatt er her. Særlig når du serverer slike Vidar P-besøktråder.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    6.000
    Antall liker
    6.243
    Torget vurderinger
    32
    BT skrev:
    R.E.S. skrev:
    BT skrev:
    R.E.S. skrev:
    orso skrev:
    Synes de "reklame" innleggene dine er på kant med brudd på bransjereglene R.E.S.
    Takk for tilbakemelding. Jeg har ikke fått noen anmerkninger på det av moderator, men skal ha det i bakhodet framover.

    men jeg mangler vel fremdeles noen spaltekilometer på gratisreklamen Fidelity får her på sentralen :)

    Roy
    Sentralen <-> Fidelity

    AVForum <-> Hjemmekino

    Vær glad for det. Husk, vi vrangpeisene er her på Sentralen. ;D
    Jeg er klar over det. I sin tid var jeg så vrang på denne sentralen selv, at jeg ble invitert til å skrive for Fidelity.

    Roy
    Jeg skjønner du har blitt enklere å ha med å gjøre nå da, siden du har skiftet beite. ;D
    Men det er hyggelig naturligvis, at du fortsatt er her. Særlig når du serverer slike Vidar P-besøktråder.
    Vi har jo ingen tradisjon for hjemme-hos-reportasjer med to-kanalsutstyr i Hjemmekino (selv om Atle var hjemme hos Gaia/BackDoor), så jeg regner ikke med at det er noe problem å legge ut slike bildetråder her.

    Roy
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Mye godt kan sies om Audio Physic, men øyeblikket ideen bak denne ble unnfanget er vel ikke av deres topp 10 "memorable moments" om den da ikke er laget spesiellt for markedet med "lava" lamper og den slags i lytterommet/stuen:
    ;D



    Mvh
    Roysen
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn