Er nok BDR denne ja. Ser forresten at de er utsolgt for disse nå pga mangel på råstoffer.The Shelf fra BDR spilleren står på, eller snakker vi DIY?
De hørtes ihvertfall ikke defekte ut, sammenliknet med det beste av andre tilgjengelige kondensatorer på markedet, men utviklingen fortsetter vel her ogsåUfatteligt lekkert og gennemarbejdet anlæg det må have kostet en formue. DCA har kommet med ny type Kobberkondensator som får den gamle til at lyde som den er defekt <alt er relativt>Den er indstøbt og der er brugt mere papir mellem kobberet. Jeg kender ham som laver dem. Jeg var den første som hørte dem sammen med formanden for Herlev HiFi klub <Sven Palvig <Hr. linolie>> Jeg ser at der også indgår Black Gate i højtalerfilter. Jeg kan jo kun drømme om noget tilsvarende selv om jeg også mener at have nået langt.
Håper ikke vi behøver å kaste disse nå? ;DUfatteligt lekkert og gennemarbejdet anlæg det må have kostet en formue. DCA har kommet med ny type Kobberkondensator som får den gamle til at lyde som den er defekt <alt er relativt>Den er indstøbt og der er brugt mere papir mellem kobberet. Jeg kender ham som laver dem. Jeg var den første som hørte dem sammen med formanden for Herlev HiFi klub <Sven Palvig <Hr. linolie>> Jeg ser at der også indgår Black Gate i højtalerfilter. Jeg kan jo kun drømme om noget tilsvarende selv om jeg også mener at have nået langt.
Ja, definitivt ikke kvikklunsj.Det siste bildet får meg av en eller annen grunn til å tenke på ekslusiv sjokolade.... ;D
Diskantene er Aurum Cantus G2Si.Hva slags diskanter brukes her.
Ligner skrekkelig på mine egne LeRibbon fra AtD.
Håvard
Ufatteligt lekkert og gennemarbejdet anlæg det må have kostet en formue. DCA har kommet med ny type Kobberkondensator som får den gamle til at lyde som den er defekt <alt er relativt>Den er indstøbt og der er brugt mere papir mellem kobberet. Jeg kender ham som laver dem. Jeg var den første som hørte dem sammen med formanden for Herlev HiFi klub <Sven Palvig <Hr. linolie>> Jeg ser at der også indgår Black Gate i højtalerfilter. Jeg kan jo kun drømme om noget tilsvarende selv om jeg også mener at have nået langt.
Forsterkeren er PSE MK 2 av Italieneren Andrea Ciuffoli Skjemamessig,men der stopper likheten.Det brukes her bare det beste av deler.der jeg bruker lytter er det BG i super E kobling.3-fas stømforsyning dual mono med nesten 2000VA pr mono forsterker og som dere sikkert ser RØRLIKERETTING.Også 300b gløding er 3 faset med choker.Preen er AN M6 SKjemamessig men med Lundahl nettrafoer og choker.Utgangstrafoene i preen er AN sine dyreste men ikke med sølv da jeg ikke syntes det var verd 5-6 K ekstra.Jeg bruker S&B stepup trafoer og atenuator til lydregulering LCLC til gløding.OG 2W AN tantalium motstander overalt i forsterkertrinnene Kondissene til A+og B+ er Engelske Ansar spesielt laget for HI FI.Kjempe fin billedtråd.
Hva med noen utfyllende kommentarer fra annlegts eier?
Er det samme mann som også har stått for konstruksjoner og bygging?
I tillegg glimrende med noen lytteinntrykk fra sofagjengen
mvh.
Der er nu ikke brugt mere papir i versionen til højttalere.Ufatteligt lekkert og gennemarbejdet anlæg det må have kostet en formue. DCA har kommet med ny type Kobberkondensator som får den gamle til at lyde som den er defekt <alt er relativt>Den er indstøbt og der er brugt mere papir mellem kobberet. Jeg kender ham som laver dem. Jeg var den første som hørte dem sammen med formanden for Herlev HiFi klub <Sven Palvig <Hr. linolie>> Jeg ser at der også indgår Black Gate i højtalerfilter. Jeg kan jo kun drømme om noget tilsvarende selv om jeg også mener at have nået langt.
Så er vel eieren av anlegget en av dine favorittkunder.Der er nu ikke brugt mere papir i versionen til højttalere.
Det er kun til versionen, der skal klare mere DC.
Ellers er dette jo et af mine yndlingssystemer...
Jeg flytter fra oslo hjem til kr.sand!!O hildrande du!!! Jeg begynner å ané hvilken vei dette bærer.....
Kanskje jeg skal flytte tilbake til Sørlandet en dag, virker som miljøet er velfungerende....
Er i Arendal jeg har hus, men det er jo ikke lange svippturen til Kr. Sand. Må kanskje laget lytterom i underetasjen som har plass til en større gjeng fra Kr.sand?Jeg flytter fra oslo hjem til kr.sand!!
jippi, blir en gledens dag!!
Hmmm...jeg går i tanker om å flytte til Kristiansand dvs. Ålefjær når mine foreldre ikke orker mer.O hildrande du!!! Jeg begynner å ané hvilken vei dette bærer.....
Kanskje jeg skal flytte tilbake til Sørlandet en dag, virker som miljøet er velfungerende....
Naboene reagerer først når gardinene blir dra for.;D ;D ;D 4 mannfolk tett omslynget i en sofa... lurer på hva naboen i vinduet bak tror......;D ;D ;D
h3-fas stømforsyning dual mono med nesten 2000VA pr mono forsterker og som dere sikkert ser RØRLIKERETTING.Også 300b gløding er 3 faset med choker.
Tyskeren Thomas Mayer en kjent DIYer har gjort dette før.Sound Practices hadde et hjemme besøk hos ham.Det ligger oså en artikkel på nettet.h
Hei - finner 3 fase PS som meget interessant. Har du noen linker eller skjema for 3-fase PS. Det være seg rør eller SS.
Mvh