Liker at de bruker Cardas kabler
Liker at de bruker Cardas kabler
Spennende høyttalernerke med svært forskjellige varianter.
Er det Seas Excotic i mellomtonen på toppmodellen
Takk for det!Flotte bilder Hagto!
Takk skal du ha!En flott rundtur for oss skuelystne også
Spennede konstruksjon. Diskanthornet minner om de som er på klassiske blå JBL studiomonitorer med spredegitter foran.Hei HelSpennende høyttalernerke med svært forskjellige varianter.
Er det Seas Excotic i mellomtonen på toppmodellen
Nei det er et fransk merke etter som jeg husker. Tror det har noe med 8 eller 28 eller noe sånt å gjøre. Kan finne det ut.
Mellomtonen står i eget ventilert kammer, mens bassen er en blanding av horn og bassrefleks. Diskanten er hornladet hvor hornet er dreiet ut i aluminium, designet av T&F.
Artig å se hvordan de lager det. Skikkelig håndverk. Det er BVR ja, faktisk samme type som i Impulse H6 (som hadde en port). Det er ikke så lett å beregne en BVR for en DIYer dessverre. Hadde vært noe det med en høykvalitets fulltone, helt enkelt. Bassen i BVR er mer lettbent og dynamisk enn i en ventilert kasse. Bygde meg et par H6 og likte lyden godt.
Noe du planlegger å importere? Virker som fornuftige konstruksjoner
Flott billdereportasje, sånt liker vi
Så ut til å være en spennende produsent, med øye for dem riktige prioriteringene.
/JR
Se det ja, 18sound var det. Takker Jeno!Veldig fine høyttalere! Hadde jeg hatt mye penger og skulle kjøpe høyttalere for stue og ikke dedikert lytterom ville jeg sjekket ut disse.
Jeg tror de delvis bruker drivere fra italienske 18sound. De er de eneste jeg vet om som bruker TiN i membraner i noen av sine kompresjonsdrivere. Stivere, men tyngre enn beryllium.
Takk Andreas, jeg har løpende kontakt med dem så det kan nok hende at noe skjer....Det må ha vært helt fantastisk å få besøke disse gutta. Det er rett og slett et skikkelig grum høyttaler merke!
Skulle dette merket hatt noe Norsk importør er det deg Torry. Du vet å sette pris på flott håndverk.
Flott og høre men damen din som er like glad i musikk som deg. Meget pen var hun også
Mvh
Andreas
Håper virkelig folk forstår hva dette er. Musikk formidlere av ypperst klasse!Takk Andreas, jeg har løpende kontakt med dem så det kan nok hende at noe skjer....Det må ha vært helt fantastisk å få besøke disse gutta. Det er rett og slett et skikkelig grum høyttaler merke!
Skulle dette merket hatt noe Norsk importør er det deg Torry. Du vet å sette pris på flott håndverk.
Flott og høre men damen din som er like glad i musikk som deg. Meget pen var hun også
Mvh
Andreas
Hvis noen skulle være seriøs interressert i noen av modellene deres så gjerne ta kontakt.
Damen min er et funn rett og slett
Takk for detkjekt å se deg rapportere om stort og smått igjen, hagto