Hip-hip hurra!

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Neste gang vi ser jubelscener fra Gaza over drepte jøder, regner jeg vel med at BB er blant de første til å kritisere. Da vil det sannsynligvis single i glass rundt deg.

Honkey
PS: I fall noen tror jeg sympatiserer med terror, tro om igjen. Jeg liker bare ikke jubel i forbindelse med slike saker, uansett hvilken side som skråler på sitt perverterte vis.

A

Affa

Gjest
Endelig fikk de tatt rotta på den svartmuskede jævelen. Måtte de dyppe liket i urin og pakke det inn i en rotten griseskrott før det henges til tørk og stilles ut sammen med levende apekatter.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Dette virker som en veldig proff aksjon. Jeg skulle ønske flyene var norske. Hvorfor skal amerikanerne få alle morroa for seg selv?

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Regner med at Hallgeir Langeland i SV snart ruller ut soveposen foran Stortinget i protest mot dette morderiske angrepet på en uskyldig araber. Kunne ikke mannen fått oppholdstillatelse i Norge?

A

Affa

Gjest
Kanskje han var homofil og kunne blitt samboer med en nyomvendt Krekar?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Er dette noe å være glad for da? Nå stuper jo oljeprisen....

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Her er er en av Zarqawis meritter: Stakkaren het Berg

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Neste gang vi ser jubelscener fra Gaza over drepte jøder, regner jeg vel med at BB er blant de første til å kritisere. Da vil det sannsynligvis single i glass rundt deg.

Honkey
PS: I fall noen tror jeg sympatiserer med terror, tro om igjen. Jeg liker bare ikke jubel i forbindelse med slike saker, uansett hvilken side som skråler på sitt perverterte vis.
Skal man altså ikke være glade over at denne terroristen er en saga blott? At han aldri skal få drepe og torturere igjen?
Bare spør jeg.

Topp Bunn