Hei, har fått tak i min første spiller. Dette er en Rega P3. Jeg får denne for bortimot ingenting. Armen som står på vet jeg ikke hva er eller om den fungerer. (står zeepa på den). Har lagt ved et bilde. Kan denne armen brukes? Stiften er borte, hva trenger jeg for å få den til å fungere? Bør jeg kjøpe en ny arm, (hva anbefales? har sett på rb300) eller prøve å få satt sammen denne og prøvd den ut?
Har også mulighet for å få med en ria, men også denne var litt usikkert om fungerer. Har en HK970 forsterker, har de siste ukene kjøpt noen plater og har lyst til å prøve å få igang denne spilleren.
Trenger jeg uansett en Ria? Jeg har som sagt ingen greie på dette og ønsker som sagt bare å få igang og prøvd meg litt.
Ledningen fra armen og strømledningen er forøvrig klipt av. Er det mye styr å få satt på nye plugger på den fra armen?
Har også mulighet for å få med en ria, men også denne var litt usikkert om fungerer. Har en HK970 forsterker, har de siste ukene kjøpt noen plater og har lyst til å prøve å få igang denne spilleren.
Trenger jeg uansett en Ria? Jeg har som sagt ingen greie på dette og ønsker som sagt bare å få igang og prøvd meg litt.
Ledningen fra armen og strømledningen er forøvrig klipt av. Er det mye styr å få satt på nye plugger på den fra armen?
Vedlegg
-
229.4 KB Visninger: 103
-
267.4 KB Visninger: 98