hjelp med gammel platespiller

AcidRain

Fersking
Ble medlem
22.02.2008
Antall liker
0
Hei!

Jeg har over en liten periode kjøpt noe vinyl, og har omsider funnet fram en gammel platespiller fra loftet. Jeg har nesten ingen kjennskap til platespillere, og håper derfor noen kan fortelle meg noe om denne modellen.
JVC L-A100 står det på spilleren.
Jeg mangler forsteker, pluss at armen trenger ny stift.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.477
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Dette er ein heilt vanleg platespelar, som ikkje utmerkar seg på nokon måte. Eg kan ikkje hugse å ha høyrt akkurat denne modellen, men det er ein billeg sak som eg ikkje ville kosta for mykje på, men som vil gjere deg i stand til å spele vinyl, utan å høyre potensialet til mediet på alvor. Likevel, stift må du ha, og det kan vere ein svær jobb å finne den som passar til denne spelaren, for JVC hadde ikkje nokon standardpickup. Eg vil tippe på det er ein eller annan Audio-Technica som står på, og viss ikkje, ville eg prøvd å finne meg ein AT 95E. Denne pickupen fungerer greitt med dei fleste slike spelarar. For Audio-Technica-hjelp kan du sjekke svenske Svalander: http://www.svalander.se/pickuper/stylus-n.htm#nivico Han kan sikkert hjelpe deg. Du kan også prøve å finne ein rimeleg Grado-pickup (distribuerast av Audio Media tilf 55256214). Uansett ville eg ikkje spandert så frykteleg mange hundrelappane på denne spelaren - bikkar du tusen, tykkjer iallfall eg det er i meste laget.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Jeg er helt og holdent enig med Arve her. Ord for ord, så å si. Han er en svært klok mann. ;)

Topp Bunn