Hjelp til å finne mobil-eier.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.399
Torget vurderinger
34
søsteren min har en stund blitt plaget av en som sender meldinger til henne på mobilen nattestid.

Søsteren kjenner ikke nummeret, og det er også et ukjent nummer når man søker på nettet. Heller ikke svar på sms med spørsmål om hvem som sender meldingene har gitt resultat.

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvem det er som gjemmer seg bak et slikt ukjent nummer?

A

Affa

Gjest
Du ringer nummeret opp fra din telefon. Hvis ikke det gir seg går du til Politiet.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Jepp! Affa beskriver en fin metode. Hvis du ikke får svar fra vedkommende og det fortsetter, kontakt politiet. Hvis du får svar, men det fortsetter som før, kontakt politiet.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.020
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har en kompis som jobber i kripos med elektroniske spor. Jeg kan spørre han om hva du bør gjøre.

Du kan spore nummeret til telefonen her:
http://www.geomobiles.net

Husk å skrive +47 foran

Test gjerne med deres eget mobilnummer.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Du ringer nummeret opp fra din telefon. Hvis ikke det gir seg går du til Politiet.
Man får vel ikke opp noe nummer å ringe hvis det skjult?

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Man får vel ikke opp noe nummer å ringe hvis det skjult?
slik jeg forstår det så kommer nummeret opp, men dette nummeret står ikke i gule sider.

T

Thomas1

Gjest
Kan du ikke legge ut nr her. Kanskje vi kan plage han/hun som sender søsteren din meldinger? Kanskje det blir en slutt da?

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.399
Torget vurderinger
34
Kan du ikke legge ut nr her. Kanskje vi kan plage han/hun som sender søsteren din meldinger?  Kanskje det blir en slutt da?
Jeg har nummeret, men legger det ikke ut her.

Roy

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg ville først prøvd å ringe dette nummeret opp på dagtid, om han tar telefonen så ville jeg prøvd å få i gang en samtale for å finne ut hvem dette er. Det er ikke mulig lenger å ha kontantkort som ikke er registrert på rett navn, så telefonselskapet må kunne finne ut hvem dette er, men det er mulig du må gå gjennom politiet for å få tak i navnet. Kan ikke være verdens glupeste om man driver telefonterror uten skjult nummer...

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.411
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
For å få informasjonen, så er du nødt til å gå igjennom en anmeldelse hos politiet.

Ring vedkommende først å gi beskjed om å stoppe. Hvis det ikke stopper, så anmeld saken.

Johan-Kr

Topp Bunn