Hjemme hos HasseBasse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.562
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Hadde du levd på 80 og 90 tallet i Norge, så hadde du også fått en overdose av det bandet.
    Jeg personlig er godt vaksinert
    Nå er det vel ingen hemmelighet, at jeg var i begynnelsen av 30´erne på 80´tallet og 40´rene på 90´tallet,
    så jo...... jeg levde jo på det tidspunktet....... bare ikke i Norge 😆
    Historien er, at en kveld i "Århus festuke" ett eller annet år, stod kompissen "Bjørn" og passet lyden på
    "Pustervig Torv", og i pausen mellem 2 bands spillet han den CD´en. Jeg sprang opp og spurte, hva faen det
    var for noe...... Han svarte: Et norsk band, som gått i oppløsning og ikke finnes mere...... og glem det...
    den CD´n får du aldrig. 😂😂
    Hadde en studerende fra Haugesund... Monika.... som leide et værelse hos meg på det tidspunktet.....
    Monika hadde en kompis som hadde brukt"shop"... og vupti.... neste gang hun var hjemme på weekendtur,
    fikk hun med seg CD´n til meg for 60,- kr.
    Mødte Bjørn senere med en "Fuck you" finger 😆😆

Sist redigert:

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    11.278
    Sted
    Oslo
    Nå er det vel ingen hemmelighet, at jeg var i begynnelsen av 30´erne på 80´tallet og 40´rene på 90´tallet,
    Historien er, at en kveld i "Århus festuke" ett eller annet år, stod kompissen "Bjørn" og passet lyden på
    "Pustervig Torv", og i pausen mellem 2 bands spillet han den CD´en. Jeg sprang opp og spurte, hva faen det
    var for noe...... Han svarte: Et norsk band, som gått i oppløsning og ikke finnes mere...... og glem det...
    Hadde en studerende fra Haugesund... Monika.... som leide et værelse hos meg på dte tidspunktet.....
    Monika hadde en kompis som hadde brukt"shop"... og vupti.... neste gang hun var hjemme på weekendtur,
    Joda, Macarena var også artig første gangen, men etter.........ganger not so much.
    Everyone needs a friend sometime, men du finner den neppe ved å danse med en fremmed

gunnarium

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.11.2004
    Antall liker
    96
    Sted
    Rogaland Bryne
    Torget vurderinger
    3
    Hadde en studerende fra Haugesund... Monika.... som leide et værelse hos meg på dte tidspunktet.....
    Den får en fortsatt kjøpt her: Dance With a Stranger - Unplugged. 1994. CD. – Eventyrhuset

HasseBasse

Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.562
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    "Skøyten" likner en "battle ground" innvendig.
    Tok med meg inn PCB´s med paddleshift-, airbag- og hornkontakter...... Ingen lekasje/feil på
    noen forbinnelser/kontakter :cry:
    Det var jo det, jeg fryktet. Da må feilen enten ligge i kontaktforbinnelse videre, "one-wire" forbinnelsen på
    PCB´en til speedometer/omdreiningsteller..... eller det verste..... i selve "SAM"-boxen.
    Det har kommet vann ned fra oven det meste av dagen hernede, så ingenting blev gjort i dag.

• Liker
    Reaksjoner: TTs

HasseBasse

Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.562
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Ha en flott aften 😉👍
    Flott og flott..... Fru Blom 😂
    @ragwo har jo tilsynelatende sendt Murphy´n tilbake.
    Her til ettermiddag begynnte Pre´en å bråke. Den har 4 single trioder og 4 pentoder, og plusselig
    begynnte de 4 pentoder og oppføre seg mikrofoniske som bare faen. En av de begynnte sågar
    å synge med konstant pipetone, så p.t. er musikken vekk også :mad:

HasseBasse

Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.562
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    You're welcome! I aim to please!
    And you keep doing it.... you bastard 😂 😂 .......... more to follow........

@TTs
    Sånn så den ut, da jeg gikk fra den sisst:

L1030237.JPG

Brukte litt over en time på å montere alt igjen, plugget på batteriet.... Tenning....
    Og horn begynnte å hyle ommgående. :mad:
    Ta sønder alt sammen igjen..... neste stopp...... "The Speedo".
    Av med hele boxen å ta den med inn. 100 skruer og plastikklåse senere satt jeg med printplaten i hånden.
    Og jo........ små pletter med korrosjon minnst 20 steder på begge sider. Fikk renset allt av og dekket med
    noe lakk. Det fikk tørre og da tilbake og montere hele driten ennå en gang. Plugget på batteriet.... Tenning...
    Og Jubii...... ingen horn, med minndre jeg trykket på kontakten. Måtte kjøre en liten tur, og Jubii igjen....
    Paddleshift virker nå som før.
    Og så kommer vi til resultatet av at @ragwo har sendt "låne-Murphy´n" tilbake.....
    Innen jeg nådde tilbake til parkeringsplassen tennte ABS, ESP og Airbag-lampene, og de står nå på
    konstant. :sick:
    Gidder ikke mere nå. Det er nesten 2 år til neste godkjenning, så en vakker dag får den turen en gang til.
    Innen skal jeg faen meg sende Murphy tilbake til hans norske tvilling.... MED POLITIESKORTE, om jeg så skal
    betale en formue for det.😆😆😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn