Interessant.Hva med disse? Dali IO-4For ca 2000 ville jeg dratt og testet Grado. Det forutsetter at du kan akseptere at de er åpne, samt at du ikke har behov for buldrebass. Du må også kunne leve med en fast kabel. Om man synes de er komfortable er også veldig individuelt, men de er i det minste relativt lette sammenlignet med en del annet.
Synes selv Grado funker veldig bra til rock og akustisk musikk, og har av den grunn endt opp med tre par som slenger rundt. Men jeg hadde nok kjøpt noe annet om jeg skulle bruke de på farten / blant folk.
Grado går vel også for å være lettdrevne og funker slik sett bra med både mobiler og enklere bærbare løsninger.
Bruker mobil. En Motorola. Men tenker kanskje en mediaplayer spesielt laget for musikk, kan være bedre, vet ikke?Spørsmålet er jo hva/hvordan de skal brukes.
Det er vel en indikasjon om bruk mot mob.tel.
I såfall må de matche elektrisk, (bør) være lukkede og ikke veie, eller bygge for mye.
Til den prisen...Kan noen anbefale meg hodetelefoner, pris kr 2000 +/-
Hører hovedsakelig på 70 talls rock, prog, jazz og sånt.
Også interessert i anbefaling på mediaspiller eller noe sånt som går på batteri. Hvis de er bedre enn mobil
Obs. misforståelse. Den sto sammen med andre som var Grado, så jeg trodde den også var detTror ikke de du linker til har noe med Grado å gjøre?
Egentlig begge deler. Så helst kan jeg tenke meg noen med både kabel og trådløst.Om du skal bevege deg rundt bør du ha trådløst, om du skal slappe av på verandaen så funker kabel.
Ah, da fungerer mitt forslag dårlig.Egentlig begge deler. Så helst kan jeg tenke meg noen med både kabel og trådløst.
No problem, det var et interessant nok forslag detAh, da fungerer mitt forslag dårlig.
Dette er nok uten tvil det beste kjøpet i den prisklassen. Lette og komfortable, men de er vel åpne. De har også utrolig god lyd til original pris.
Bestilte meg en sånn.
Har spilt på disse noen dager nå, og syns de låter
Fant disse intressange. Men stusser litt ved det som står her på denne siden (ca på midten)Gå for lukkede - om du ikke primært skal bruke dem innendørs i stille omgivelser.
Mitt forslag; Se om du finner Beyerdynamic DT770 Pro 80. Lettdrevne nok til de fleste mobile enheter. Du finner dem godt under ditt satte budsjett.
Jeg har bla. DT770 her. Men valgte den gangen å gå for Pro 32 (mange år siden og paret med ekstern bærbar forsterker)
Kjøpt noe enda eller har det vært 2 års søk?Fant disse intressange. Men stusser litt ved det som står her på denne siden (ca på midten)
NB! Må kobles til en bra hodetelefonforsterker for å få nok strøm. For bruk med bærbare avspillere som telefon, nettbrett, mp3 spillere osv; benytt 32 ohms versjonen.
Ser ut som de anbefaler motsatt, altså Pro 32 for mobiler o.l. Hva tror dere om det?
Jo like etter forrige gang ca 2 år siden, bestilte jeg et par nye Esmooth ES-821.Kjøpt noe enda eller har det vært 2 års søk?