Egentlig ikke 100% hifi relatert. Men det er her ekspertisen er For å ikke plage familien med min knoting har jeg kjøpt en mini forsterker til mine gitarer . Fender Mustang micro. Hadde opprinnelig planlagt å benytte noen AKG K141 som jeg hadde liggende, til dette formålet. De viser seg nå å ikke være egnet. Det blir for svak lyd fra mic på Stratocaster 69. Jeg har ett sett BO H8i som derimot fungerer greit ( 98db - 21ohm). Men de er litt tungvint å bruke, med avinstallere blåtann når passiv bruk. Tenkte kjøpe hodetelefoner som kunne være koblet til konstant sammen gitar amp. Gear4music har pakkeløsninger hvor de tilbyr Sennheiser HD 200 PRO eller Audio Technica ATH-M30x.
Mitt spørsmål til dere er .
Bør jeg gå for en av disse eller har dere forsag til bedre alternativer? Bedre lyd ett trinn opp?
Har ikke satt noe budsjett, men er ingen mening med veldig kostbart løsningen. Da disse kommer få en del juling.
Kan hende on ear løsning også? da jeg liker det formatet.
Kom med forslag og innspill. Jeg har lite peiling på passive hodetelefoner, og trenger litt hjelp
Mitt spørsmål til dere er .
Bør jeg gå for en av disse eller har dere forsag til bedre alternativer? Bedre lyd ett trinn opp?
Har ikke satt noe budsjett, men er ingen mening med veldig kostbart løsningen. Da disse kommer få en del juling.
Kan hende on ear løsning også? da jeg liker det formatet.
Kom med forslag og innspill. Jeg har lite peiling på passive hodetelefoner, og trenger litt hjelp