"Junior" ankommer til påsketider... det medfører lengre perioder ett særdeles lavt lydnivå (og gjerne helt av...) i hjemmet i disse dager. Noe som igjen medfører lettere frustrasjon pga manglende tilgang til å prøve ut ny kombinasjon i forsterkeroppsettet. Har derfor etter en runde med vurderinger gått til innkjøp av AKG 701 hodetelefoner. Regner med at disse også kommer til nytte når junior er kommet til verden også..
Så til de store spørsmålene... hodetelefonforsterker.. Hva er en bra kombinasjon med AKG 701? (til en fornuftig pris). Har lest litt forskjellig på forumet, men blir ikke like klok av allt jeg leser..
Hvor får jeg enkelt kjøpt det på nett/Østlandet? (ikke tid til å bygge selv. "Må, bare må.." få spillt musikk nå.)
(Og ja.. jeg ser positivt på at junior kommer og rocker verden litt! ;D)
PS. Spiller det meste... men det snurres minst i tung rock.
Så til de store spørsmålene... hodetelefonforsterker.. Hva er en bra kombinasjon med AKG 701? (til en fornuftig pris). Har lest litt forskjellig på forumet, men blir ikke like klok av allt jeg leser..
Hvor får jeg enkelt kjøpt det på nett/Østlandet? (ikke tid til å bygge selv. "Må, bare må.." få spillt musikk nå.)
(Og ja.. jeg ser positivt på at junior kommer og rocker verden litt! ;D)
PS. Spiller det meste... men det snurres minst i tung rock.