På tur og reise Hotellanbefalinger-Stockholm

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.933
Skal en tur dit med en kompis i aug/sept. Lenge siden jeg har vært der. Pleide å bo på perlehotellet Ørnskøld bak Dramaten, men det er visst lagt ned.

Noen som har forslag til hyggelige - ikke dumdyre - hoteller med relativt sentral beliggenhet? Kommer nok ikke til å tilbringe så mye tid på hotellet, men greit hvis de har en ok frokost :)

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
326
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Prøv Scandic Park ved Humlegården. Flott beliggenhet, godt med busser og nært t-bane. Parkering i kjelleren.
Prisene er heller ikke så gale.

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
839
Prøv ProfilHotels Central i Vasagatan hvis dere vil bo nære jernbanestasjonen / flytoget. Jeg bor der når jeg er på messa. Ikke dyrt. Små men greie rom. Grei frokost. De har riktignok bare 2 p-plasser i kjelleren hvis dere kjører bil.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
31.156
Sted
Oslo/Grebbestad
Scandic er bra forslag🙂 Scandic Malmen på Söder/Götgatan der finnes mange fine plate butikker/barer/restauranter også.

Sist redigert:

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.195
Torget vurderinger
1
Prøv Scandic Park ved Humlegården. Flott beliggenhet, godt med busser og nært t-bane. Parkering i kjelleren.
Prisene er heller ikke så gale.
Hyggelig hotell med fin, men litt usentral beliggenhet. Da vi bodde der før koronaen var det småkaotiske tilstander med kø i frokostsalen.

Jeg har veldig god erfaring med Sheraton i Tegelbacken. Fint hotell med veldig sentral beliggenhet, og bra pris.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.614
Torget vurderinger
23
Elite Hotel Marina Tower. En kort båttur fra sentrum dersom du kan leve med de da, og ikke måtte være avhengig av å rave gatelangs midt på natta....

Bodd der flere ganger. Supert trivelig, lyxigt, flott beliggenhet.

1651832853660.png

Topp Bunn