HOVLAND HP 100 på ebay

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ser det er kosmetisk forskjell på baksiden av disse......noen som kan fortelle hva som er forskjell på disse preampene? (bortsett fra riia da..)
Alder?

Lekre saker!!

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.787
Torget vurderinger
27
Sikkert ulike årsmodeller. Det har blandt annet blitt gjort kosmetiske justeringer av topp-platen og lufte-gitteret under tiden også.
Dessuten gjøres det fortløpende justeringer av innmaten. Hovland fører logg over hvert enkelt eksemplarer. Jeg kjøpte min brukt, og kunne etter mail til Hovland slå meg til ro med at de husket mitt eksemplar godt fra det var inne til "oppdatering" . Ingen vesentlige justeringer hadde blitt utført etter besøket fikk jeg beskjed om. Dessuten har de den kjappeste og beste brukeroppfølgingen jeg har vært ute for.

Riaa lar seg enkelt innstallere i etterkant, MM eller MC. Selv valgte jeg MM da det gir større fleksibilitet med ekstern step-up.

Et produkt med stor eieglede!!!!

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Dæven for noe flotte saker...ser dt varierer en del på prisene på disse to..Tok du din uhørt Andre(nå tenker jeg på om du hadde hørt en lik en før,og ikke den aktuelle du kjøpte,dersom du kjøpte fra utlandet)Espen ;D

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.787
Torget vurderinger
27
Varierer på prisen? Er ikke dette auksjoner med uviss salgspris?

Jeg kjøpte på bakgrunn av konkrete anbefalinger fra folk som kjenner min smak, mengder av omtaler på nett og hjemlån. Ble testet med GM20 og GM100 før jeg tok noe valg. Riaa ble kjøpt på bakgrunn av omtale, og erfaring med linjetrinnet.

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Beklager min uvitenhet men kan noen fortelle meg hva som er så sensasjonelt med at denne forsterkeren selges på eBay?

mvh,
OS

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.787
Torget vurderinger
27
OS skrev:
Beklager min uvitenhet men kan noen fortelle meg hva som er så sensasjonelt med at denne forsterkeren selges på eBay?

mvh,
OS
Ikke noe spesielt antagelig, men bedre med én tråd om HP-100 enn to tråder om en gammel Denon på finn ;D

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.230
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Godt poeng Fosse ;)
Ikke noe sensasjonelt, men denne forsterkeren må vel betegnes som eksepsjonell god?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.787
Torget vurderinger
27
Det må den Audiomix. I hvert fall etter mitt skjønn.

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Takker for oppklaringen!

mvh,
OS

Topp Bunn