PerHB
Medlem
- Ble medlem
- 02.10.2005
- Antall liker
- 0
Har nylig gjennopplivet min Huldra 8 fra mange års dvale (nye russiske rør). Den ble kjøpt ny midt på 60-tallet. De selvbygde høytalerne med Seas-innmat fra 1969, da jeg bodde i Moss, fungerer nydelig (originalene fra Tandberg ble sprengt). Båndopptageren - Tandberg 641X er god som gull fremdeles. Thorens TD 150 platespiller er derimot litt vaklevoren i pickuppen, og jeg trenger en eller annen kassettspiller. Ergo er jeg på jakt etter gode råd fra kyndige medlemmer om hva som kunne egne seg som tilbehør til en Huldra 8.
Etter å meldt meg inn her skannet jeg alle innlegg, men fant ingen om Huldra 8 som jeg kunne høste noe fra. Flere Huldra-temaer med andre tall. Derfor nytt tema: Huldra 8. Hva slags platspiller og hva slags kassettspiller blir best? Den siste var vel ikke født da Huldra 8 kom til verden, men likevel...
Mye brukt Marantz og Technics å se - men hva er det? Her er mange modeller og helt umulig å skille godt fra mindre godt for sånne som meg.
Etter å meldt meg inn her skannet jeg alle innlegg, men fant ingen om Huldra 8 som jeg kunne høste noe fra. Flere Huldra-temaer med andre tall. Derfor nytt tema: Huldra 8. Hva slags platspiller og hva slags kassettspiller blir best? Den siste var vel ikke født da Huldra 8 kom til verden, men likevel...
Mye brukt Marantz og Technics å se - men hva er det? Her er mange modeller og helt umulig å skille godt fra mindre godt for sånne som meg.