Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

SAD-1224 (1 of 2).jpg

Godt år!

Eg planlegg å laga ei oppsummering av 2024 til januardagboka, slik skikken er. Men fyrst lyt me få unna desember, og då tenkte eg å skriva litt meir om Tandberg. No tenkjer eg slevet renn hjå Tandberg-samlarane. Og i ølspalta får du hovudverk.

TANDBERG
I oktober skreiv eg om Sølvsuper 12 C, varianten med kassett på høgre sida. Denne kom nyoverhalt direkte frå reparatøren, til og med kassettdelen virka, med nye strikk. Eg likte han faktisk godt, og same radioen (men utan kassett) spelar veldig godt borte hjå Styvane i nabohuset.

Varianten med kassett er upraktisk brei, eg likar best radio og kassettspelar kvar for seg. Difor er denne til sals, men eg har framleis ein SS 12 utan kassett, som eg gjerne prøver att seinare ein dag. Det er ein sjarmør. 12 C er alternativet for dei som vil ha alt-i-eitt og har ein brei benk. Og masse gamle kassettar. Det er vidare verd å notere seg at Sølvsuper og Huldra gjekk parallelt i mange år, med SS som ein rimeleg variant, og Huldra ein meir påkosta serie.

HULDRA 9
Men til poenget: No har me prøvd ut fleire Tandbergar. Den nye reparatøren vår sette ein kveik i meg og Stig Inge då han fortalde om Huldra 9, som finst i to variantar: Mk 1 med den fyrste varianten av transistorar, nemleg germanium, på 15 Watt, og ein Mk 2, med dagens silisiumtransistorar, på 25 Watt, begge i 4 Ohm, slik praksis var før....

Les heile dagboka i Audiophile.no

SAD-1224 (1 of 3).jpg

Kommentarer

SagenS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.11.2006
Antall liker
261
Sted
Oslo
God Kveld, artig med Tandberg, Hentet min første Tandberg idag, en 310 Mk2. Nylig fått service. Bommet litt da jeg bare har ETI rca plugger på kablene mine, dem går ikke inn i Tandbergdelen. For trangt, så nå spiller det med splitt fra høyre kanal til begge høyttalerne. Artig lyd, gleder meg til og høre imårra med H/V kanal ( :

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.192
Link til alle artikler
456
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

• 1
Mange kan oppleve øreplugger som et lydprodukt det går tretten av på dusinet. Det gjelder ikke for JBL Tour pro 3 Det hele startet egentlig med forgjengeren Tour Pro 2, som i sin tur erstattet...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Supertramp – Live in Paris ’79. Konsert med gamle helter

PLATESMAKING: Supertramp – Live in Paris ’79. Konsert med gamle helter

• 0
I dagens platesmaking er det noen gamle helter som skal eksponeres. Og med «gamle» er det som så ofte ellers 70-tallet det siktes til, for det tiåret var som kjent musikkens gullalder. I hvert...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING Harri Kuusijärvi – Aallot. Velsmakende og nyskapende!

PLATESMAKING Harri Kuusijärvi – Aallot. Velsmakende og nyskapende!

• 2
Noen ganger dukker det opp overraskelser på en fredag. Denne gangen kom den fra en litt uventet kant - Finland. Dette er første gang jeg retter min oppmerksomhet mot den finske...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus 13 – en flaggskipmobil for fotoentusiaster

TEST: OnePlus 13 – en flaggskipmobil for fotoentusiaster

• 0
OnePlus har fått en ny flaggskipmodell, og vi har hatt den på test en periode. Kinesiske OnePlus har modeller i alle segmenter, og etter å først ha hatt budsjettmodellen OnePlus Nord CE 3 Lite 5G...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Markus Kaardal – Kaarma. This record should be played loud

PLATESMAKING: Markus Kaardal – Kaarma. This record should be played loud

• 0
PÅ 70-tallet ble det utgitt noen LPer der det sto "This record should be played loud", og Stones sin Let it Bleed var en av dem. Kaarma er et album der den samme teksten kunne passe, men ble...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Fleetwood Mac – Live from the Record Plant (December 15, 1974)

PLATESMAKING: Fleetwood Mac – Live from the Record Plant (December 15, 1974)

• 18
I dag ble det utgitt et nytt album med Fleetwood MAC, og jeg har prøvesmakt med skrekkblandet fryd Det finnes to typer mennesker her i verden. Den ene typen sverger til det helbritiske Fleetwood...
Fortsett
Topp Bunn