Hvordan klarer dere ikke å svare når jeg spurte dere når dere hadde messetilbud sist og igjen spurte jeg i går.
Men ikke noe svar å få?
Føler at nesten at dette blir litt latterlig når dere selv spør oss om å spørre dere, forstår ikke hvordan ting kan havne i spam filteret når jeg har fått svar hver gang angående noe jeg har sendt mail fra samme email adresse.
Men muligens dere burde sjekke spam folderen også?
Ja dere gir oss her en fin mulighet, noe som er fint at dere gjør for oss hifi entusiaster.
Men føler at oppfølgingen fra dere har rom for forbedring.
Uansett ikke verdens ende, men jeg har hatt negativ opplevelse hos dere før når jeg kjøpte hos dere i deres fysiske butikk og følte meg diskriminert.
Noe jeg skrev som en anmeldelse på prisjakt.no
Men den ble slettet, om dere stod bak den kan jeg aldri vite. Men spørsmålet om det er mulig, vel det får de som leser dette tenke seg selv frem til.
Jeg g vet ikke hvordan jeg skal føle lenger angående hvordan dere prøver å stå frem som en seriøs aktør.
Men blir litt latterlig når en ikke får svar på flere mail jeg har sendt. Samt den uhyggelige opplevelsen hos dere jeg aldri kan tillate meg å glemme.
Muligens dette kan oppleves som noe hard kritikk, men er det ikke fint med tilbakemeldinger på hva dere kan forbedre?