teddyh skrev:
musicus skrev:
teddyh skrev:
musicus skrev:
eposhansen skrev:
Er enig i dette ,men er utrolig hva man finner i heimen, fex et vaffelhjern med gode støpsler. så kanskje en ledningsstump fra da man skiftet det elektriske på badet i 2006...
Sitat: Både Oyaide og Furutech har gode støpsler og kabler som man kan montere selv. Gir mye godlyd for pengene i mine ører!
OU812
Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?
Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever 8)
Nei gud forby at de som har andre meninger, basert på egen
erfaring skal få få lov til å uttale seg her.... :-[ slikt demokratisk tøys ville nok fått flere avdøde diktatorer til å snu seg i graven.
Har du er faring på den gitte kabelen så kom med den!, og la alt det andre oppgulpet være, det der andre skvipet om demokrati og diktatorer kunne du spart til den rette OT tråden der slikt diskuteres, det er flust av tråder på OT hjørnet der slike pisse kommentarer passer inn, om du absolutt kjenner du har ett behov for å markere litt.
LES hva han konkret spør om, du har tydeligvis ikke erfaring med kabelen, så da er det vel egentlig like greit å holde kjeft, imo
mvh
Sjekk en gang til det eg siterer og kommenterer.. nemlig følgende : "
Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever" Hva har den setning med trådens tema å gjøre ?
Er vel ikke spesiellt relevant til trådstarters tema den setningen, eller ?
Ord og språkbruk du benytter i denne siste kommentar idag er rett og slett ufin og passer seg ikke her
Den setningen har mye med trådens tema å gjøre, jeg svarte på ett "
konkret" spørsmål om en helt bestemt kabel, og med min erfaring fra mange år her på hfs som en som mener å oppleve/erfare forskjeller på kabler bl.a så er det alltid (både før og nu) en gjeng som ser det som sin oppgave å kommentere ting de ikke har erfart og hørt/testet selv, de omtales litt ironisk av undertegnede som kabelpolitiet.
For ordens skyld så var det dette konkrete spmét jeg svarte på ; "
Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?"
Om ikke det har med temaet i tråden å gjøre får du forklare, at jeg slenger på en slik bemerning burde ikke bli hovedpoenget med svaret mitt, men for noen er det tydeligvis det.
Tar du ting ut av konteksten blir det feil, om den kommentaren plager deg, så opprett en egen tråd, qoute teksten og spør, det andre oppgulpet om demokrati og diktatorer du serverte hører hjemme under de (mange idiotiske) politiske diskusjonene på OT og ikke som innskutt innblanding i ett svar på ett gitt spm om en gitt kabel, du får synes hva du vil om det og jeg synes hva jeg vil, men det er imo ikke noe finere å dra linjer på det planet du gjorde.
mvh