Hva er beste strømkabel,og til hvilke komponenter?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.839
    kabelsatan skrev:
    Denne burde duge til alskens komponenter. Den som ikke hører forskjell på denne og standard svart lakris bør finne seg en annen "hobby",
    for eksempel makramé. ;)
    Så veldig kostbar er den heller ikke. Bare ca. 3000,- USD.
    Tykkelsen tilsvarer vel omtrent en middels phallos, noe som regnes for et kvalitetsstempel i hifi-sammenheng ;)

Stealth Dream V10

mvh
    kabelzatan
    Så det er de som kjøper dyre kabler som har greie på lyd? Også lurer noen på hvorfor kabelskeptikerene steiler?

teddyh

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.07.2009
    Antall liker
    219
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    eposhansen skrev:
    Er enig i dette ,men er utrolig hva man finner i heimen, fex et vaffelhjern med gode støpsler. så kanskje en ledningsstump fra da man skiftet det elektriske på badet i 2006...

Sitat: Både Oyaide og Furutech har gode støpsler og kabler som man kan montere selv. Gir mye godlyd for pengene i mine ører!
    OU812

Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?
    Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever 8)
    Nei gud forby at de som har andre meninger, basert på egen erfaring skal få få lov til å uttale seg her.... :-[ slikt demokratisk tøys ville nok fått flere avdøde diktatorer til å snu seg i graven.
    Har du er faring på den gitte kabelen så kom med den!, og la alt det andre oppgulpet være, det der andre skvipet om demokrati og diktatorer kunne du spart til den rette OT tråden der slikt diskuteres, det er flust av tråder på OT hjørnet der slike pisse kommentarer passer inn, om du absolutt kjenner du har ett behov for å markere litt.
    LES hva han konkret spør om, du har tydeligvis ikke erfaring med kabelen, så da er det vel egentlig like greit å holde kjeft, imo :mad:

mvh
    Sjekk en gang til det eg siterer og kommenterer.. nemlig følgende : "Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever" Hva har den setning med trådens tema å gjøre ?
    Er vel ikke spesiellt relevant til trådstarters tema den setningen, eller ?

Ord og språkbruk du benytter i denne siste kommentar idag er rett og slett ufin og passer seg ikke her :mad:
    Den setningen har mye med trådens tema å gjøre, jeg svarte på ett "konkret" spørsmål om en helt bestemt kabel, og med min erfaring fra mange år her på hfs som en som mener å oppleve/erfare forskjeller på kabler bl.a så er det alltid (både før og nu) en gjeng som ser det som sin oppgave å kommentere ting de ikke har erfart og hørt/testet selv, de omtales litt ironisk av undertegnede som kabelpolitiet.

For ordens skyld så var det dette konkrete spmét jeg svarte på ; "Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?"

Om ikke det har med temaet i tråden å gjøre får du forklare, at jeg slenger på en slik bemerning burde ikke bli hovedpoenget med svaret mitt, men for noen er det tydeligvis det.

Tar du ting ut av konteksten blir det feil, om den kommentaren plager deg, så opprett en egen tråd, qoute teksten og spør, det andre oppgulpet om demokrati og diktatorer du serverte hører hjemme under de (mange idiotiske) politiske diskusjonene på OT og ikke som innskutt innblanding i ett svar på ett gitt spm om en gitt kabel, du får synes hva du vil om det og jeg synes hva jeg vil, men det er imo ikke noe finere å dra linjer på det planet du gjorde.

mvh
    Så du mener at det ok å be andre brukere om å "holde kjeft" og beskrive andres kommentarer som "oppgulp" og "piss" ?
    Der eg kommer fra så oppfattes dette som ufint og uhøflig.
    Er vel ikke akkurat god netikette å benytte slike ord ?

lydbjørn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    lars_erik skrev:
    musicus skrev:
    lars_erik skrev:
    En del av problemet, er at moderator på disse sidene selv er stor skeptiker av kabel forskjeller. Ergo modereres ikke slikt støy bort.
    Enig! modereringen burde vært gjort ihht temaet i trådene og ikke etter hifi politisk overbevisning, men ...

mvh
    Prøv å ta opp det, du. Det har vært tatt opp i årevis. Resultatet, er at skeptikerne har borti mot blankofullmakt til å komme med nedlatende karateristikker av oss som hører forskjeller. Det som modereres, er våre irriterte svar. Hårreisende! Alt pga at moderator bambadoo selv er enig med de som ralljerer.

;)

M

musicus

Gjest
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    eposhansen skrev:
    Er enig i dette ,men er utrolig hva man finner i heimen, fex et vaffelhjern med gode støpsler. så kanskje en ledningsstump fra da man skiftet det elektriske på badet i 2006...

Sitat: Både Oyaide og Furutech har gode støpsler og kabler som man kan montere selv. Gir mye godlyd for pengene i mine ører!
    OU812

Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?
    Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever 8)
    Nei gud forby at de som har andre meninger, basert på egen erfaring skal få få lov til å uttale seg her.... :-[ slikt demokratisk tøys ville nok fått flere avdøde diktatorer til å snu seg i graven.
    Har du er faring på den gitte kabelen så kom med den!, og la alt det andre oppgulpet være, det der andre skvipet om demokrati og diktatorer kunne du spart til den rette OT tråden der slikt diskuteres, det er flust av tråder på OT hjørnet der slike pisse kommentarer passer inn, om du absolutt kjenner du har ett behov for å markere litt.
    LES hva han konkret spør om, du har tydeligvis ikke erfaring med kabelen, så da er det vel egentlig like greit å holde kjeft, imo :mad:

mvh
    Sjekk en gang til det eg siterer og kommenterer.. nemlig følgende : "Nå erter jeg sikkert på meg kabel politiet her, men hører de ikke forskjell så behøver de heller ikke kommentere opplevelser de alikevel ikke opplever" Hva har den setning med trådens tema å gjøre ?

Ord og språkbruk du benytter i denne siste kommentar idag er rett og slett ufin og passer seg ikke her :mad:
    Den setningen har mye med trådens tema å gjøre, jeg svarte på ett "konkret" spørsmål om en helt bestemt kabel, og med min erfaring fra mange år her på hfs som en som mener å oppleve/erfare forskjeller på kabler bl.a så er det alltid (både før og nu) en gjeng som ser det som sin oppgave å kommentere ting de ikke har erfart og hørt/testet selv, de omtales litt ironisk av undertegnede som kabelpolitiet.

For ordens skyld så var det dette konkrete spmét jeg svarte på ; "Så et spørsmål: hvordan er cardas G. Reference i lyden,kan det sies at det er som de andre Cardas kablene jeg har i drift i dag?"

Om ikke det har med temaet i tråden å gjøre får du forklare, at jeg slenger på en slik bemerning burde ikke bli hovedpoenget med svaret mitt, men for noen er det tydeligvis det.

Tar du ting ut av konteksten blir det feil, om den kommentaren plager deg, så opprett en egen tråd, qoute teksten og spør, det andre oppgulpet om demokrati og diktatorer du serverte hører hjemme under de (mange idiotiske) politiske diskusjonene på OT og ikke som innskutt innblanding i ett svar på ett gitt spm om en gitt kabel, du får synes hva du vil om det og jeg synes hva jeg vil, men det er imo ikke noe finere å dra linjer på det planet du gjorde.

mvh
    Så du mener at det ok å be andre brukere om å "holde kjeft" og beskrive andres kommentarer som "oppgulp" og "piss" ?
    Jeg kunne tenkt meg å kommentert mye når jeg leser på f.eks tech hjørnet, men jeg "holder kjeft" om jeg ikke har noe å bidra med i sak, oppgulp og piss oppfatter jeg fortsatt din innblanding av politiske kommentarer (ikke deg som person, legg merke til det) i tråden og med dårlig skjulte hentydninger som like ufine, sånn sett kaster vi begge stein i glasshus her, utover dette synes ikke jeg det trengs flere OT kommentarer fra oss i denne tråden.

mvh

teddyh

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.07.2009
    Antall liker
    219
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    teddyh skrev:
    musicus skrev:
    eposhansen skrev:

OU812

mvh

mvh
    Jeg kunne tenkt meg å kommentert mye når jeg leser på f.eks tech hjørnet, men jeg "holder kjeft" om jeg ikke har noe å bidra med i sak, oppgulp og piss oppfatter jeg fortsatt din innblanding av politiske kommentarer (ikke deg som person, legg merke til det) i tråden og med dårlig skjulte hentydninger som like ufine, sånn sett kaster vi begge stein i glasshus her, utover dette synes ikke jeg det trengs flere OT kommentarer fra oss i denne tråden.

mvh
    Politiske kommentarer ??
    Skjønner at eg burde slengt på en slik ;) etter siste linje, da eg regner med at det er den du sikter til ?
    For å oppklare litt så var det ingen politisk mening i det, kun og blott uenig i at de som måtte ha andre erfaringer og meninger blir bedt om å ikke kommentere i tråden.

kan du vennligst finne andre ord enn "oppgulp og piss" ?
    klarer du ikke det, så behøver du heller ikke å kommentere (for å bruke dine ord) mine innlegg

M

musicus

Gjest
    eposhansen skrev:
    Ble det mest "diskusjon" her?
    Bare en ganske vanlig kabel "diskusjon" på hfs, dessverre.
    Men, Cardas Golden Ref power er fortsatt en meget god kabel som bør testes og den gjør seg like godt på kilden som på forsterkeren, imo.

mvh

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    Svaret på mitt spørsmål gir seg selv.
    Prøv kabler uten hensyn,vær ærlig!!!
    Dont drink by the label......
    For behover varierer jo enormt på strømmen som kommer inn i huset.
    er det for eksempel lenge siden hovedsikkringene er byttet ut? Målt begge fasene mot jord ,da finner man ut en del.
    Her e nesten likt mot jord,vanligvis er det storeee forskjeller . Og da må støpslet prøves begge veier,er mange ting å se over. Bare et tips ;)

og sånne strømplanker med 16 uttak e helt forbudt å bruke!!!!

Vedlegg

M

musicus

Gjest
    eposhansen skrev:
    Prøv kabler uten hensyn, vær ærlig!!!
    Dont drink by the label......
    For behover varierer jo enormt på strømmen som kommer inn i huset.
    Veldig mye min tilnærming & erfaring også, og etter å ha testet forskjellige varianter, (også de billigste/gratis til tross for hva noen synes å tro så gidder man ikke bruke penger på noe man ikke opplever som en forbedring) ramlet man ned på det som jeg opplever gir mest "bang for the buck".

mvh

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    likte slutten av testen :)

No matter what conclusion you will make for yourselves, let us make one final note: power cords should be considered a very valid element of any good audio system, and the likes of Nordost Valhalla or Furutech Powerflux will easily defend their prices, because the contribution they make cannot be achieved by other means. Our recommendation for building a top performing audio system is therefore very simple: start with the acoustics of your listening room and then make sure that the power distribution is the best you can afford. Only then will you be sure that you’re listening to your components and not to problematic acoustics or electric distortions.

(Pictures: LessLoss, Telos, Krautwire, Nordost, Furutech)

WE WOULD LIKE TO THANK THE COMPANIES THAT PROVIDED POWER CABLES FOR THEIR KIND COOPERATION.

THE END

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.290
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    ssnht skrev:

No matter what conclusion you will make for yourselves, let us make one final note: power cords should be considered a very valid element of any good audio system, and the likes of Nordost Valhalla or Furutech Powerflux will easily defend their prices, because the contribution they make cannot be achieved by other means. Our recommendation for building a top performing audio system is therefore very simple: start with the acoustics of your listening room and then make sure that the power distribution is the best you can afford. Only then will you be sure that you’re listening to your components and not to problematic acoustics or electric distortions.

WE WOULD LIKE TO THANK THE COMPANIES THAT PROVIDED POWER CABLES FOR THEIR KIND COOPERATION.

THE END
    Det er en modig påstand. Jeg vil tro at det er mulig å få de samme egenskapene til en mye lavere pris.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Dazed skrev:
    ssnht skrev:

THE END
    Det er en modig påstand. Jeg vil tro at det er mulig å få de samme egenskapene til en mye lavere pris.
    Kom med noen som høres like bra ut, til en mye lavere pris, og du vil bli høyt verdsatt. Ikke synsing eller målt, men som høres like bra ut ;)

Kule-Trygve

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2008
    Antall liker
    289
    One can also expect more audible differences with more modest audio gear - a five hundred Euro CD player is pretty sensitive to anything whereas more sophisticated units are already designed to be more resistant against poor power quality. We already made our point - the world of power cables is more about interaction than about anything else, so there is nothing like an absolute truth here.

Out of all the machines that were used, the SACD Accuphase DP-78 was the least sensitive device, and in fact only two power cords did really make a difference that was worth spending some extra money on here
    Så, hvis en vil unngå å bruke penger på strømkabler så bør en satse på dyre Accuphase- komponenter? :)

gormj

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.12.2008
    Antall liker
    315
    Sted
    Trondheim
    BanjoArrne skrev:
    Har ikke lest hele tråden, men tror dette må være den største testen jeg har sett på strømkabler. Her tok de for seg hvilke kabler som passet best til CD-spillere og forsterkere. Kanskje noe å hente her, Eposhansen?  :)

POWER UP! - a comprehensive power cord review
    I testen skriver de blant annet om testmetoden:

Eyes wide open…
    The reason why we are so descriptive about the methods we used is because of nice report from J.V. Serinus who together with BAAS conducted ABX blind tests of power cords in December 2004 for the Secrets of Home Theater and High Fidelity magazine (full text can be found on their website). Briefly said, experienced and not so experienced testers were trying to tell the difference in sound between the system powered through generic power cords and one powered through Nordost Valhalla cords in the carefully prepared and supervised blind test procedure. Conclusion? The listeners failed to hear a difference between the two to any statistically significant degree. Ooops, with 22 cords in our hands it sounds challenging!
    We were not blind testing. In fact, we were staring at the cables all the time and, yes, we were even touching them and travelling with them. Hopefully we succeeded in maintaining our mind-over-matter conscious state and sometimes we preferred the sound of a not-so-attractive cable no matter how enticing the perpetual eye-candy was in the mix.

Det er jo beundringsverdig at de henviser til en test som viser nullresultat. Men da er det jo fascinerende at resultatet av deres egen test viser en slik fantastisk sammenheng, med ett unntak, mellom pris og  lydkvalitet. (Se figurene mot slutten av testen).Det er jo vanskelig å lese dette uten å konkludere med at dersom man gjennomfører en blindtest, kan man ikke forvente å høre forskjell. Dersom man derimot ser kablene er det en klar sammenheng mellom pris og subjektiv lydkvalitet. Dersom de hadde lest hva de selv har skrevet, kunne de jo like gjerne konkludert med at det hele er placebo.

Prøver å ha et åpent sinn til kabler, men etter å ha lest dette skjønner jeg bedre hvorfor Kule-Trygve er fornøyd med dyre kabler, og Asbjørn er fornøyd med fornuftig konstruerte kabler  :)

Edit: "fornuftige" -> "fornuftig konstruerte"

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.945
    Torget vurderinger
    1
    Kule-Trygve skrev:
    Så, hvis en vil unngå å bruke penger på strømkabler så bør en satse på dyre Accuphase- komponenter? :)
    Bare totalen er kostbar nok så låter det bra... ;D

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    Dazed skrev:
    ssnht skrev:

THE END
    ikke hvis de ikke bruker mye reklame penger. :D

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    He he ,dette begynner å bli morsomt :D

THE END

Selv hører jeg større forskjell på små rør og signalkabler,forutsetter at strømforsyninga og kontakter er sett over....

Riaa med psu til lector cd ved siden på bildet....

Vedlegg

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    42.299
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    gormj skrev:
    Prøver å ha et åpent sinn til kabler, men etter å ha lest dette skjønner jeg bedre hvorfor Kule-Trygve er fornøyd med dyre kabler, og Asbjørn er fornøyd med fornuftig konstruerte kabler :)
    Jeg sier ikke at du tar feil... :)

M

MPT

Gjest
    Silent Source sine strømkabler kan jeg sterkt annbefale, uten tvil den beste jeg har prøvd!!
    Eller til en rimeligere pris syntes jeg Van Den Hul sine er absolutt ett godt valg.

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    Noen som har prøvd kina kabler? f,ex:
    Reference grade audio 8-layers & 4 screens European power cable fra:
    client@8audio.com ...nei det va eposten ,vel husker ikke adressen men finnes nok lett! er noe ala bildet ;)
    kjøpte litt div der...men de kablene er vanvittig stive og tykke,record clamp derfra var gode!
    Samme med de litt dyrere vektene(nåletrykk)

Vedlegg

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    mange vil ha stive og tykke kabler, helst 50mm som man bruker i bil.
    det er det samme som å sette på 350mm brede dekk på en fiatt 500
    ;D ;D;D

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    ssnht skrev:
    ;D ;D;D
    Skulle gjerne hatt han kinamannen hit og forklare meninga med dette!!!

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    eposhansen skrev:
    ssnht skrev:
    ;D ;D;D
    Det er nok den generelle "morsomhet" som finnes her inne som ligger bak, angående de som bruker mer penger enn de selv på hifi og kabler. Ala tråden http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,61039.0.html
    De kunne jo holdt seg med sine "morsomheter" der. Den ligger jo sannelig på teknikk-sidene også.

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    lars_erik skrev:
    eposhansen skrev:
    ssnht skrev:
    ;D ;D;D
    Det er nok den generelle "morsomhet" som finnes her inne som ligger bak, angående de som bruker mer penger enn de selv på hifi og kabler. Ala tråden http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,61039.0.html
    De kunne jo holdt seg med sine "morsomheter" der. Den ligger jo sannelig på teknikk-sidene også.
    volsomt

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ssnht skrev:
    lars_erik skrev:
    eposhansen skrev:
    ssnht skrev:
    ;D ;D;D
    volsomt
    Komme med noe som dreier seg om trådens tema, eller la være. Så kan man jo, som sagt, boltre seg på denne http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,61039.0.html
    I denne tråden er det totalt uten relevans.

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    ikke tull

prøv å merke hvor varm kabelen blir inn til komponent
    blir den varm? nei,derfor er det ikke noe tab av betydning.
    i bil er det nødvendig med stort tversnitt pga lav volt,og mye ampere

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    prisen er ikke av betydning,jeg har en enkel smak. Er fornøyd med det beste :D
    Men det finnes ikke en strømkabel som er best,mange faktorer å ta hensyn til...
    Om noen trur jeg bare leker med lampettledning og billig "dritt" så er det ikke riktig sånn.
    Men viser seg at diskusjon on kabler ofte blir vanskelig,pga lokale variasjoner. Hva med å kjøre på batterier og evt et lite kraftverk drevet av elva i nærheten.? men no snakker jeg bygde nord-troms ;)

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ssnht skrev:
    ikke tull

prøv å merke hvor varm kabelen blir inn til komponent
    blir den varm? nei,derfor er det ikke noe tab av betydning.
    i bil er det nødvendig med stort tversnitt pga lav volt,og mye ampere
    Ikke alle som tror at dess større, dess bedre ;)
    Vi er ikke alle østfoldinger ::)

Valhalla er ikke spesielt tykk, men den gruser alt hva jeg har hørt. Med unntak av Odin.

ssnht

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.11.2004
    Antall liker
    52
    Torget vurderinger
    3
    er ikke nærme svenske grensen eg ;D
    alle har forskjellig oppfatnig/smak, heldigvis,eller hadde det vært kjedelig.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ssnht skrev:
    er ikke nærme svenske grensen eg ;D
    alle har forskjellig oppfatnig/smak, heldigvis,eller hadde det vært kjedelig.
    Selvsagt. Men alltid en fordel¨å ha hørt det man diskuterer.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.922
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Kule-Trygve skrev:
    Vi er ikke alle østfoldinger
    Skulle tro træge trøndera ikke greide å få fullt utbytte av raske kabler som Nordost... ;)
    Da trenger vi noen som jobber i lynets hastighet, og som gjør underverker med lyden.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.290
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    lars_erik skrev:
    Kom med noen som høres like bra ut, til en mye lavere pris, og du vil bli høyt verdsatt. Ikke synsing eller målt, men som høres like bra ut ;)
    Da må jeg få låne en slik kabel av noen først.

Hvordan skal vi få testet, da? Vet du misliker blindtester.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    31
    lars_erik skrev:
    Valhalla er ikke spesielt tykk, men den gruser alt hva jeg har hørt. Med unntak av Odin.
    Odin kan jeg ikke se for meg ble laget for å selge så veldig bra, men den får i allefall de andre kabelseriene deres til å virke billige. :)

eposhansen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.02.2003
    Antall liker
    3
    Hva med en selvstrammende wbt -0644 rett i veggen?? sprøtt,og muligens litt off topic.... neei trur ikke det blir aktuelt

Vedlegg

S

Stereo_Mono

Gjest
    Bruker ferdig terminerte Supra LoRad 2,5 og 1,5 brukes i hele anlegget.
    Ser ok ut, er godt skjermet og komponentene mine får 230V ;)

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.281
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Lenge siden jeg var innom kabelhjørnet, gitt. Tråden lever opp til forventningene. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn