Vil tro det er en grei pris. Står et sett ms4 i Danmark til 22kHvilke pris ligger brukte Dali Euphonia MS5 på? Så det var en gammel annonse på finn.no som hadde solgt et sett for 26 000 i 2014. Er dette reell pris i dag også?
Vil tro det er en grei pris. Står et sett ms4 i Danmark til 22kHvilke pris ligger brukte Dali Euphonia MS5 på? Så det var en gammel annonse på finn.no som hadde solgt et sett for 26 000 i 2014. Er dette reell pris i dag også?
70 % av nypris bør vel kunne gå, men evt. fraktkostnad vil jo utgjøre en stor andel av pris i %.Noen som har anelse om bruktprisen på Cambridge 651P RIAA-trinn? Har en som er brukt minimalt, maks 10 timer bruk, kvittering og emballasje fra Hifi-Klubben Lillehammer, kjøpt sommer 2015.
La den først ut til 1000, endret deretter til 950, 900 og nå ligger den til 800. Én som sendte mail med bud på 750 inkludert frakt, noe som er vannvittig sett fra mitt ståsted da den er så ny at den ikke har begynt å samle støv enda. Kostet 1598,- ny, så 800,- er 50% av nypris og den er under 6 måneder gammel.70 % av nypris bør vel kunne gå, men evt. fraktkostnad vil jo utgjøre en stor andel av pris i %.Noen som har anelse om bruktprisen på Cambridge 651P RIAA-trinn? Har en som er brukt minimalt, maks 10 timer bruk, kvittering og emballasje fra Hifi-Klubben Lillehammer, kjøpt sommer 2015.
Tidligere i år solgte jeg et par for 7000,-Hei.
Hva er et fornuftig utropspris for ett par pene JBL L150a?
Ja, kan se slik ut, kom over en "Le Grande Focal-vennetråd" her inne som nevner Electra 936 for 9K tilbake i 2013 ... hvis jeg prissetter mine Mentor 5 til 6500 (som burde være fult mulig å få for de), så betaler jeg 9K for de, nei, det blir nok i meste laget, ja.Det hørtes mye ut. Jeg mener man kunne få 938 Be for et år eller to siden på brukten for rundt 8-10k.
Såvidt jeg kan se så var denne "ny og hot" rundt 2010-2011. Den ser ut til å ha kostet rundt 40k ny da. Ser ut til å ha fått god omtale da.Fornuftig pris på en strøken brukt Nad M2? (Vurderer å kjøpe)
Kansje fordi de ser på oss andre som tankelesere?Hvorfor kommer det innlegg etter innlegg uten nypris, alder, stand, finish osv?
Beklager, men den der er rett og slett ikke noe verdt. Du er heldig om du slipper å betale for å bli kvitt den.
Må være fantastisk å ha en slik hjerne...jeg har meninger om hva masse er verdt uten å vite skvatt hva det kostet som nytt
Litt sent svar, men kanskje fortsatt relevant?Hei. Vurderer å kjøpe et par Quadral Vulkan mk6, noen som har kjennskap til bruktverdien på disse?![]()
ingen grunn til sarkasmeMå være fantastisk å ha en slik hjerne...jeg har meninger om hva masse er verdt uten å vite skvatt hva det kostet som nytt
Bare å tenke på et tall og hive det ut uten å vite om det kostet 100 eller 10 tusen nytt.
Dersom man kjenner produktet så kjenner man også nyprisen, eller i det minste sånn ca hva det kostet nytt og da vil man også ta hensyn til den ved prissetting.Tja.. Kjenner man produktet og markedet er ikke nyprisen alltid like relevant.
Svaret over ditt burde være svar nok. Noen ganger er nyprisen lite relevant.Dersom man kjenner produktet så kjenner man også nyprisen, eller i det minste sånn ca hva det kostet nytt og da vil man også ta hensyn til den ved prissetting.Tja.. Kjenner man produktet og markedet er ikke nyprisen alltid like relevant.
Ok, jeg gir deg en unnskyldning for den, beklager.de kan være styrt av så irrasjonelle ting som affeksjonsverdi, samlerverdi eller rent praktisk nytteverdiMå være fantastisk å ha en slik hjerne...jeg har meninger om hva masse er verdt uten å vite skvatt hva det kostet som nytt
Bare å tenke på et tall og hive det ut uten å vite om det kostet 100 eller 10 tusen nytt.
Hadde jeg visst nyprisen på høyttalerne jeg forespurte om, så skulle jeg klart å tenke ut en ca. verdi selv. Men når produktet er ukjent for meg er jeg ute etter mer eller mindre kvalifiserte svar fra de som eventuellt kjenner til og kanskje har hørt det, husker hva de kostet nye, og kanskje har en formening om hva de kan være verdt i dag.Hvorfor kommer det innlegg etter innlegg uten nypris, alder, stand, finish osv?