Har et par JBL Model L65 fra et dødsbo,
Disse skal selges, men jeg har ingen aning på verdi i norge. Jeg er ikke noe expert, men syns lyden var veldig "ren og fyldig". Ser strøkne ut.
Her er link til samme type (ikke mine).
https://www.stereo.net.au/forums/topic/125655-fs-jbl-l65-speakers/
Legger ved forsterker som driver dem,
Er disse av noe verdi?
Legger ved bilde på hvordan dem står. Ganske nedstøvet nå. Glassplaten ser fin ut.Har et par JBL Model L65 fra et dødsbo,
Disse skal selges, men jeg har ingen aning på verdi i norge. Jeg er ikke noe expert, men syns lyden var veldig "ren og fyldig". Ser strøkne ut.
Her er link til samme type (ikke mine).
https://www.stereo.net.au/forums/topic/125655-fs-jbl-l65-speakers/
Legger ved forsterker som driver dem,
Er disse av noe verdi?
Verdi på høyttalerne avhenger veldig av tilstand...... er de reconet, er filterne gjort noe med, er frontene hele og ikke minst i hvilken farge er det på frontene,(de røde og de blå har høyere etterspørsel = høyere pris enn de brune og de svarte, de beige vil ingen ha) er de originale glass-toppene hele, hvilken finish har høyttalerne og ikke minst hvor de befinner seg...... det er vel i hovedsak hva man trenger opplysninger om....... Men på generell basis hvil jeg si ca 3-4000 for renoveringsobjekter og opptil rundt 10k for høyttalere i topp tilstand.
Jeg solgte et renovert sett her på HFS for 6500 for ca 10 år siden, men prisen på strøkne ex har steget noe siden den gangen.
Vedr fosterkerne vil jeg ikke våge meg på noen pris gjetting før jeg hadde testet de ordentlig.
Bor du på østlandet, kan jeg sikkert hjelpe deg om du vil.
Jeg har arvet stereoanlegget etter faren min, men har ikke plass i ny leilighet.. Vet han var glad i god lyd, og lurer på hva de ulike komponentene kan være verdt. Alt er pent brukt og i god stand.
Audio physic Tempo 3i høyttalere,
S.A.T. Amplifix forsterker
Rotel RQ-970BX phono equalizer
Arcam CD192 CD-spiller
Kenwood KD-500 platespiller
Rotel RT-961 AM/FM Tuner
Har også fjernkontroller til forsterker og Cd-spiller, antar at de virker med nye batterier
Takknemlig for svar
du er ikke ret!Custin: 50% av nypris hvis du har emballasje og instruksjoner. 30% hvis den mangler.
Har embalasje og instruksjoner til atoll am100 og mingda mc3r,hva er det verdt?Custin: 50% av nypris hvis du har emballasje og instruksjoner. 30% hvis den mangler.
Takker, skal gi beskjeden videreJuster: Hvis bekjenten din vil selge, prøv 500-750...Björn var en av Nordens største, han...og har fortsatt sin hengivne fanskare.
skulle ikke forundre megAuditor vet det heeeeelt sikkert
O