Fikk et Nippon digitalkamera fra fatter'n... Kostet sikkert en hundrings. Bedre kamera i telefonen min. :'(Canon Ixus 750 med 512mb minnebrikke og original veske ;D
Ixus 750 er j..li bra, 7,1 megapixel gir god oppløsning og kameraet har mange muligheterFikk et Nippon digitalkamera fra fatter'n... Kostet sikkert en hundrings. Bedre kamera i telefonen min. :'(
Hei LaggaOverraskelsen var en bok med Leonardo Da Vinci's samlede verker, design, tegninger, malerier etc. Den er nå offisielt husets største bok, har dog ikke fått fastslått deplasementet nøyaktig ennå, men den lå i en eske med håndtak så det skulle være mulig å slepe den med hjem....
Finner ikke så mye om denne, er det den du kalte model 12 tidligere og som ikke er kommet på hjemmesida til MUSE? Skal bli morsomt å høre erfaringene, så skal jeg poste erfaringene av min kommende APL NWO-1 multispillerMuse Electronics Polyhmnia m/HP option SACD/DVD-Audio/CD-spiller. ;D
Forsiktig med denne, 56%;D
Fra "kjærringa" Bache G. XO "pure & rustic" ;D
Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg unna... : :
Det har jeg også fått, men tror jeg skal bytte den ut i badeutgaven.Tivoli model One til kjøkknet.....
Hvorfor skal du bytte Old Spice? Retro er jo i vinden som aldri før, og å lukte som min alltid velstelte morfar må da være retro i beste stil?Old Spice fra datteren (jeg har fått lov å bytte den)
Weber grilsett, Bøker og en del annet fint pøø....
MEN den største overaskelsen var nok fra konen... Stones billett 06.06.2006 ;D ;D ;D
Tom-Erik
Fordi at jeg som menn flest (i 40 års krisen) gjør alt for å kamuflere alderen , når det er sagt, så har jeg ikke byttet ut stasjonsvognen med cabriolet og ikke byttet konen med 2 yngre ;D hmm lure på hvordan legacy tar seg ut uten tak.... tenke tenkeHvorfor skal du bytte Old Spice? Retro er jo i vinden som aldri før, og å lukte som min alltid velstelte morfar må da være retro i beste stil?
Har du motorsag så kan jeg hjelpe med å finne ut det heheFordi at jeg som menn flest (i 40 års krisen) gjør alt for å kamuflere alderen , når det er sagt, så har jeg ikke byttet ut stasjonsvognen med cabriolet og ikke byttet konen med 2 yngre ;D hmm lure på hvordan legacy tar seg ut uten tak.... tenke tenke
Her er det bare å forsone seg med sin sjebne. Hvis man tenker på alternativet, så er det å bli eldre et glimrende alternativ.Fordi at jeg som menn flest (i 40 års krisen) gjør alt for å kamuflere alderen , når det er sagt, så har jeg ikke byttet ut stasjonsvognen med cabriolet og ikke byttet konen med 2 yngre ;D hmm lure på hvordan legacy tar seg ut uten tak.... tenke tenke
......1:30.....eller ;DFerrari 360 Modena
......1:30.....eller ;DFerrari 360 Modena